paolo_novy Přidat reklamu

Téma: QJ Motor
 
13.9.2023 v 22:36
Politika QJ motor mě trochu zaráží , prodají 100ky tisíc kusů v celem svete jako Benelli TRK , a najednou vyjdou se svou SRT jako pres kopirak o min 20 % levnejsim modelem nez Benelli.
Jinak na motor od QJ si nemuzu stezovat , makal dobre.
Ma nekdo jiz zkusenost s SRT 700X?

Qj motor

Naposledy editováno 12.04.2024 09:17:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) QJ Motor

16.9.2023 v 06:57 | Nahoru | #1

Johny_Servis píše: Koudy01>

vlastně nevím jestli se toho bát nebo se na to těšit. Jako ono by to ani nemuselo být ke škodě, když si segment jednoduchých aut s nízkou marži seberou asiati. Vyšší segmenty a top know-how možná zůstane i nadále v Evropě. Viz kubatury. 125tky jsou snad téměř všechny z Asie, ale třeba GS, R18 apod. zůstávají v Evropě. Výsledkem je uspokojení každého. Toho kdo je nenáročný i toho kdo chce top kvalitu



Problem je, ze automotive byznys je strasne dulezitou casti ekonomiky evropy. Kdyz zmizi, strasne moc lidi ztrati praci a strasne moc penez se nevydela. Konec automotive v Evrope by byla strasna socialni/ekonomicka pohroma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) QJ Motor

16.9.2023 v 07:47 | Nahoru | #2
CloudJumper> já ale neříkám, že zmizí, ale že se přeorientuje na vyšší segmenty. Ostatně už to jde vidět. Škoda fabia combi IV už není (prej by se neprodávala) a škodovka sama říkala, že to bude poslední malý vůz na fosilní paliva. Prostě tento segment opustí, ale dle mého ten hlad po tomto segmentu stále bude. Svého času to ukázala Dacia, která vyrobila auto, které přece Evropan nemůže chtít a výsledek byl že nestihali vyrábět.

Budou to tlačit v EV, protože umí (na rozdíl od nás) dělat baterky, ale je asi jen otázkou času, než začnou dělat i fosilaky, jelikož plný přechod na EV v roce 35 je úplně mimo realitu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist