1. ked to pripevnim takto rovno k motoru tak cely ten padaci ram bude strasne vibrovat
2. mozno si neoskriem plasty na motorke, ale vsetko to berie jeden zavit na rame, ktoreho znicenie moze byt drahsie ako nejaky plast.
3. pripevnit nieco take rovno o motor a urvat nieco na motore to mi pride sialene, ze sa nieco take vobec predava
Aky mate nazor na taketo padacie ramy a ochrany motora? Podla mna to len dava pokoj na dusi cloveku, ze nenici motorku ked pada, ale realne tej motorke ublizuje viac ako keby oskrel paru plastov.
Naposledy editováno 24.08.2023 22:33:13
Naposledy editováno 25.08.2023 08:21:58
tam muze nastat problem, u renomovanych znacek to nejspis kresli a sem tam i pocita konstrukter... no a pak jsou produkty co nakreslil nejakej myslitel z lidu co ma vysoko skolu zivota a ty vetsinou pri padu nebo narazu do kamene napachaji vic skody nez uzitku...
nedavno jsem daval fotky padaku-hribku co pri malem padu znicil ram, vytrhl zavit z motoru a kapoty stejne neochranil - poskozena byla i nadrz....
Plech je u CB-X na odletující kameny, asi nikdo nečeká, že na něj sedneš při přejíždění klády...no když už by se to stalo, tak při troše štěstí povolí ty prolisovaný držáky a poberou část energie, co míří na motor.
Když tam budeš mít díly dobře usazený mezi sebou a nebudou se dotýkat ničeho jinýho, tak to bude vibrovat společně s motorem, bez zvukovejch projevů.
Hříbky viz Assassin - někdy umí zachránit proti podření, ale na pohlcení energie, nebo alespoň její rozložení v delším čase moc nejsou. Trubkovej rám přeci jen zapruží/zdeformuje se a nepustí toho tolik do montážních bodů.
A samozrejme závisí na výrobcovi, niekto si s tým dá prácu, niekto to navrhne na kolene za pár hodín a o prípadné vedľajšie účinky sa nezaujíma.
Neplatí ani pravidlo, že velká fabrika to udělá dobře a garážista blbě. Mnohdy to je naopak.
Třeba jeden model Givi na starou Afriku byl přichycen obyčejným M6 šroubkem, co drží chladič. Při pádu těch čtvrt tuny malý šroubek samozřejmě na střih neudržel a uvolněný úchyt padáku tak navíc propíchnul chladič.
Na novou Afriku zase přímo Honda montovala originál padáky takové kvality, že se dotýkaly kapot už jen zatlačením rukou, jak byly blbě uchycené. Aby tu ostudu zmírnila, musela v ceníku nazvat tyhle nepovedené padáky jako držáky přídavných světel :))
Ber to tak, že se u motorek hraje hlavně na jako. Aby to jako vypadalo, funkce moc potřeba není, fakt bytelné věci využije tak malé procento lidí, že se vyplatí chrlit levné ošizené věci.
Tie ochranne ramy mi pridu ako pre pozerov, ale realny zmysel az tak velky nemaju. Co by mi nevadilo, keby sa netvarili, ze robia neviem aky vyvoj a ich padacie ramy su uzasne a preto kus trubky stoji 300e. Za tu cenu od toho clovek nieco ocakava a moze byt velmi sklamany.
To je uz na inu debatu, lebo od kedy mam motorku (pol roka) tak zistujem ze #moto je nieco ako pre PC hracov #gaming. Obycajna vec ale cena 2x vyssia.
Naposledy editováno 25.08.2023 15:54:12
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oblíbené téma po 1001 - co na začát... [1, 2] Honda CBF 600N, Yamaha XJ6, Honda CB 500X, Honda CB ... | Burdin | 36 | 24.4.2024 v 23:42 chesterfield |
Momentove klice Honda CB 500X | Moltys | 19 | 9.3.2024 v 22:52 Robinsson |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
bunda do každého počasí Honda CB 500X | ludmal | 26 | 18.1.2024 v 11:35 AXE |
Dotahovací momenty honda cb 500x Honda CB 500X | Takymoto | 6 | 26.12.2023 v 09:22 Johny_Servis |