bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu
Ahoj,

neporadil byste někdo,zda je možná výměna z původních kol,na drátěná? Chtěla bych více do terénu.
Event.nějaký odkaz na konkrétní firmu,či osobu,která by udělala.Rok výroby je 2010. Výroční edice 30let.
Obsah 798ccm.

Díky Markéta
Předchozí
1 2
Následující

BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

10.8.2023 v 15:48 | Nahoru | #1
Co není napsané v TP, to se nesmí. A i kdyby to šlo, tak to stejně nepomůže. Více do terénu znamená hlavně jiné gumy a pak jiná motorka.

BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

10.8.2023 v 16:47 | Nahoru | #2
Ahoj, u nás (ČR) pravděpodobně pomoc nenajdeš. Nicméně tohle na mě vyjelo jako první odkaz na googlu:

https://www.bikehps....650GS-2008-2012.html

Cena v základu 1,983.63 liber

Tady píšou o nějakém týpkovi z Colorada (Denver)

https://www.advrider...l-for-f650gs.778448/

Tam se taky píše že : "The F650 single cylinder wheels will fit in the front but not the rear, and the F800GS wheel fits in the rear."

Jak je to s TP i když u varianty z prvního odkazu píšou "Fully TÜV approved for legal street/road use" opravdu nevím.

Jinak hledej: "F650GS Twin spoked wheels"

Naposledy editováno 10.08.2023 18:56:02

BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

10.8.2023 v 16:52 | Nahoru | #3
Určitě můžeš a nic se nestane. Ani na STK.
edit jen pro ty hloupější (né pro tebe) : musíš samozřejmě zachovat rozměry ráfků a pneu co jsou v TP

Naposledy editováno 11.08.2023 10:11:42

1 reakcí na tento příspěvek BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

10.8.2023 v 20:04 | Nahoru | #4
Čau, na výmenu kolies ani nepomysli. Nie je to také jednoduché ako na aute. Kolesá budú drahšie ako celá tvoja motorka. A ešte pakáreň okolo toho. jednak technická a ešte k tomu aj papierovačky. Radšej predaj čo máš a kú si túto. BMW 650 X Challenge. Tá má kolesá origo vpredu 21 a vzadu 18. Neviem, či to má aj haltre v sérii. jazdí na tom tu jeden z členov , jeden Medveď, alebo ten druhý medweď. Dajú sa kúpiť aj pneu čo majú štuple na enduro FIM vyrábajú sa už aj crosové plášte čo sú schválené na cestnú premávku. Viem, lebo som to zháňal na moje enduro. Mám ho na číslach a na trať jazdím po ceste po vlastnej osy. No na normálne jazdenie po asfalte tie štuple strašne rýchlo pôjdu pá, pá. Tak po cca max 1000 km a sú preč. Keď tam obuješ pneu E-07 tak to vyzerá akože terénne, pôjdeš po suchom v blate ani ťuk. Najlepšie je mať dve motorky jednu do terénu a jednu na cestu. Ono, ešte lepšie ako mať dve motorky je ich mať aspoň štyri, alebo päť. To je ešte lepšie. Ja mám len dve, ale mával som aj viac.

A ešte si nenapísal akú to máš presne motorku. Len, že je to výročná edícia a rok 2010 a kubatúra 798. V názve máš BMW F650 GS. Tak najprv napíš čo máš za motorku.Možno to čo máš, čo ale nevie nikto orem teba je schválené aj na drátených kolesách . Drátené kolesá môžu byť aj 17 a 17, 19 a 17, 21 a 17, 21 a 18. Nenapísal si ani aký terén chceš jazdiť, či niekde pracovne po salašoch , možno by ti stačilo aj obuť na to čo máš pneumatiky zo štupľami, v rozmere aký máš v techničáku a čo je schválené na cestu a pôjdeš aj po blate na salaš. A v pohode, nepotrebuješ drátené kolesá. Tie sú preto drátené, aby vydržali rázy pri veľkom zaťažení na skokoch a tak. Pri bežno použití prejdeš terén aj na tých 17-stkach. Čítal som tu na fóre cestopis čo chalan na SV 650 , čo je cestná motorka s obutým hrubším vzorkom pojazdil ťažší terén ako ja na origo endure.

2 reakcí na tento příspěvek BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

10.8.2023 v 21:02 | Nahoru | #5
krokoš, to je baba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

10.8.2023 v 21:44 | Nahoru | #6
Ondros> čau, no, aby to nebolo ako v Merkury Markete. Pani sa pýta. zmestia sa mi tie lišty do auta? Predavač: aké máte auto? Pani: červené. No, Makiška neudala ani farbu, len kubatúru a rok výroby, ešte tú výročnú edícii. Indikácie na uhádnutie. teda nie indikácie, ale indície.

(reakce na) BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

10.8.2023 v 22:02 | Nahoru | #7
krokoš> Ono dvouválcové F650GS je dost specifiké Parametry, které by nějakým zásadním způsobem ovlivňovaly to na co se ptá jsou víceméně dané vyslovením "mám šestpade dvouvál". Takže asi netřeba popisovat, zas tak dlouho se tenhle model nevyráběl. Stačí když si rozklikneš ten druhý odkaz-taky nebylo třeba představovat motorku a šlo se rovnou na věc
Je mi jasný, že jsem si mohl dost naběhnout, ale omlátit o držku argumenty mi teď může jedině ten co opravdu motorku zná, jsem připraven

e.: Každopádně s tebou souhlasím na 92% co jsi napsal v prvním komentáři...

Naposledy editováno 10.08.2023 22:10:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 05:51 | Nahoru | #8
krokoš> Xchall a dvouvalec GS 800ccm je natolik jiná motorka, ze jejich záměru není úplně moudré nabízet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 06:37 | Nahoru | #9

MedWed píše: krokoš> Xchall a dvouvalec GS 800ccm je natolik jiná motorka, ze jejich záměru není úplně moudré nabízet...



Čau, no zatiaľ nikto okrem Makišky nevie akú má motorku. V názve je 650 , síce napísala že to má obsah 798 , možno obsah prepony pravouhlého.....Akurát som vyddedukoval, že Makiška jazdí po salašoch a zrejme aj po ceste, Na tento účel je vhodnejšia X-chall. Júj, to je perfiš motorka. toto je pravý kafeenduro. Kafeenduro , to som ja vymyslel, ako názov pre seba. Ja , akože jazdec kafeenduro. No , kamoš, čo jazdí závodne enduro ( stál na bedni vedľa Svitka) , mi to neschválil, ja že a čo ako som ja? Keď nie som kafeenduro? A on, tak citlivo, ty, ty nie si nič.

No, k veci, radím ľuďom, čo sa páči mne a čo je podľa mňa vhodné pre ich použitie. No, keď Makiška vlastní výročnú edíciu 30 let, dvojvalec s tým pohyblivým kladivom v motore, tak ....škoda písať.

PS: hlavne sa musím ospravedlniť, lebo tu píšem a píšem a ani neviem akú motorku má , možno sa to dozvieme a dám veci na pravú mieru.

Naposledy editováno 11.08.2023 06:53:28

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 07:26 | Nahoru | #10
krokoš> Ale mi to víme co má za motorku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 07:51 | Nahoru | #11
TomasNBK> presne tak... nekdy je rozdil mezi a vedet... a krokos radsi pise nez premysli

(reakce na) BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 08:13 | Nahoru | #12
TomasNBK>

ano,to je ona,moje motorka

2 reakcí na tento příspěvek BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 08:32 | Nahoru | #13
Děkuji všem za příspěvky,no,je to asi fakt složitý
Raději časem přesedlám...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 08:43 | Nahoru | #14

Ondros píše: krokoš, to je baba

Kdyby hned na zacatku misto ovci ukazala kozy, mohla predejit nedorozumeni.

Makiska> Da se vsechno. Dulezite je, co mas v TP - dneska uz se tam pise i material rafku (obvykle v ceskem TP jako LS - lehka slitina). Kazdopadne tam budes mit vypsane vsechny schvalene rozmery rafku a pneumatik. Pokud tam das neco jineho, neprojdes s tim TK. Reseni je mit spratelenou STK anebo na TK prehazovat kola.

Netusim, co si predstavujes pod slovem teren.
Pokud to ma byt sem-tam zamachrovani ve stoje ve stupackach na polnich a lesnich cestach (neco jako MedWed ), nechal bych rafky byt a poridil na ne "tereni gumy", coz by na tvoji motorku melo jit.
Pokud by melo jit o opravdove jezdeni v terenu, asi bude opravdu pro tebe lepsi casem poridit neco vhodnejsiho - na techhle tezkych mastodontech to jde taky, ale neni to zadna slast ani pro "velkeho chlapa" (vim, o cem mluvim ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 08:51 | Nahoru | #15
Makiška> Ani ne tak složitý, jako nákladný. Ale vypadalo by to libově Pusť se do terénu s tím co máš, ať se daří

BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 09:18 | Nahoru | #16
Pro začátek by asi stačilo do ´´terénu´´ nasadit správnou gumu.
Pokud si dosadíš do RealOEM.com správnej tip moto nejlépe VIN kód. tak na tebe vypadne co máš na moto a potom zkoušet podobný moto co se dělají na drátech.
Nejjednodušší řešení další moto.
Problém bude pokud nejseš velká holka s dlouhejma nohama, teréní moto mají větší průměr kol a sedlo taky nebejvá zrovna nízko.
www.realoem.com/bmw/enUS/showparts
www.realoem.com/bmw/enUS/showparts

(reakce na) BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 09:41 | Nahoru | #17
Medved> ... tos posrals!! Kde jsi mne videl??

BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 10:06 | Nahoru | #18
Do terénu můžeš i s litými kolo s rozumem. Vydrží víc, než si myslíš .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 11:33 | Nahoru | #19
Makiška> ne že bych tomu extra rozuměl, ale na podobnou otázku jsem hledal odpověď minulý rok, tak to ber jako jeden z mnoha možných pohledů na věc. Na GS 650 dvouválec se drátěný kola nedělaly, tuším, nikdy, staré GS je jiná motorka, proto si myslím, že budou jinak brzdy, osy kol, zkrátka moc předělávání, věší průměr 21/18 bych asi ani nezkoušel legalizovat. I když to vyměníš, získáš jen pevnější ráfek, většinou ale také těžší a to zase není výhoda při jízdě na silnici. Výhoda by to byla, jestli to budeš myslet s terénem vážně a budeš třeba zvedat přední kolo, skákat, přejíždět/skákat klády, ale pak narazíš na krátké zdvihy a nízkou světlou výšku svojí motorky. Když půjde jen o to projet suchou šotolinu a občas nějakou kamenitou cestu, tak ti budou stávající kola stačit. Zkus si to cestou nejmenších nákladů, dát jiné gumy a plech pod motor, nějaké padáky, protože ne každého to chytne tak a bude jezdit na takové úrovni, aby mělo smysl měnit motorku, protože to by pak byla jediná cesta. Přejít třeba na GS 800, ale tyhle motorky jsou zase vyšší a i když snížíš sedlo, manipulace bude trochu těžší.
.

BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 12:10 | Nahoru | #20
super,plech i padáky mám a padat i umím

(reakce na) BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 12:14 | Nahoru | #21
TomasNBK> OK,máš pravdu.Ale,co kdybych chtěla třeba na nějaký trip do Gruzie a tak?Terén není jednoduchý.Mela jsem jednodenní enduro školu u Míty Lisého na Honda Rally 300 a bylo to super.Uz jsem byla na tripu v Bosne i Rumunsku....jasný,jenom silnice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 12:15 | Nahoru | #22
Tri> nejsem prcek,měřím 172cm.Kazdopadne díky za cenné rady

BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 12:55 | Nahoru | #23
Aha - pokud mas takovehle ambice a uz jsi si to i zkusila, nevahal bych a vymenil/prikoupil neco terenejsiho. To neni jenom o kolech, ale o podvozku, vybave ...

(reakce na) BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 13:07 | Nahoru | #24
Makiška> I kdyby tam šly hodit drátěnky z 800GS,tak za ně dáš na ebay cca 900Eur a furt máš nízkou a celkem těžkou motorku.Za mě na lehčí terén jen přezout,nebo poslechnout rozumný rady a koupit rovnou něco terénnějšího.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 14:44 | Nahoru | #25

MedWed píše: TomasNBK> presne tak... nekdy je rozdil mezi a vedet... a krokos radsi pise nez premysli



Čau, keby som premýšľal, tak by som bol bohatý a mal namiesto endura lietadlo a potom by ste prišli o moje geniálne, príspevky.

BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 16:40 | Nahoru | #26
Z F800GS by mělo do kyvky pasovat zadní kolo, ale předek je jinej. Jiné tlumiče, dva kotouče, jiné brýle a spousta dalšího. Legalizace je taky neznámá. Nejlevnější je na stávající kola dát jinačí gumy a pokud to půjde a bude bavit, tak koupit jinou motorku.

BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 16:43 | Nahoru | #27
Myslím že 19 drátěná kola nesezenes, a 21 co se na 800 dávali tam nedostaneš, jedině IS tlumicema, za mně nech tam to co tam je,

BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 19:08 | Nahoru | #28
Pánové, kdyby jste nebyli lenoši a otevřeli ten první odkaz, tak máte hned jasno a nemusí se dedukovat O tom druhém ani mluvit nebudu.

Makiška> Za mě osobně, jestli tu motorku máš ráda a chceš obrážet svět právě na ní, tak zainvestuj do podvozku (předek pružiny, zadek komplet) a kola neřeš. A taky to půjde (jen se budeš víc trápit). A nebo učiň jak radí Medved - pořiď nějakou hadimršku.

Pokud neznáš, mrkni se na tenhle kanál, možná se inspiruješ když už jsi na tom jela

https://www.youtube.com/c/ItchyBoots

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 19:21 | Nahoru | #29

krokoš píše: Čau, keby som premýšľal, tak by som bol bohatý a mal namiesto endura lietadlo a potom by ste prišli o moje geniálne, príspevky.



Pravda. Ale bacha! Geniálne je už len krôčik od genitálne

1 reakcí na tento příspěvek BMW F 650GS a výměna kol /z litých na drátěná do terénu

11.8.2023 v 22:41 | Nahoru | #30
Já se zeptám od konce, jezdíš takovej off, že tě limitují litý kola?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS RAMIR 28 10.4.2024 v 11:09 ja1
Vymena sedla BMW F 650 GS 720102 9 3.4.2024 v 06:51 Gahan37
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Bridgestone Batlax A41 Adventure, r... Ostatní cestovní greg600 10 24.2.2024 v 19:31 NUTELIER
Točí semi gripy Ostatní cestovní bommbay 14 4.2.2024 v 19:04 kalous72


TOPlist