Téma: Východ a severovýchod ČR

28.6.2023 v 12:49
Zdravím všechny co to budou číst. Teď v pátek 30.6. vyrážím s baťůžkem na východ ČR(jak říká kamarád do Ásie , sranda ) Dva dny budu ve Slavičíňe ( je tam hudební fest) a pak by jsem se chtěl pomalu severem vracet zpět. Jelikož jsem ze severozápadu Čech tak to v té Asii moc neznám. Byl bych moc rád kdyby jste mi dali nějaké tipy kde se stavit kam kouknout co vidět , kde bydlet. Je to tak že na to máme celý týden takže nespěchám a nemusím hltat kilometry. Je to dovča , takže nějaké pěkné welnes , dobré jídlo , koupání atd. Bydlení spíše hotely nebo penziony ,ať si ta moje odpočine od plotny a koštěti . Trasa není předem dána prostě to nechat osudu a příležitosti. Předem dík.

1 reakcí na tento příspěvek Východ a severovýchod ČR

4.7.2023 v 21:15 | Nahoru | #1
Z Haničky múžeš pokračovat na Dobrošov a vedle Jiráskova Chata.
www.pevnostdobrosov.cz/
www.jiraskovachata.cz/

Kousek od Haničky máš kostel Neratov co nemá střechu.
www.kudyznudy.cz/kam-pojedete/oblasti/orlicke-hory-a-podorlicko/neratov

(reakce na) Východ a severovýchod ČR

5.7.2023 v 18:40 | Nahoru | #2
kratkej01> diky chtěl jsem Jiráskovu chatu ale zmařil to déšť. Zdrželi jsme se v Králíkách, kde jsme navštívili pevnost K-S 14 a řopik o kus výš. Odjezd byl po 13h, to už se v oblasti zájmu vyskytovaly dešťové srážky tak jsem volil trasu tak , aby jsme nezmokli . Jednou jsme se schovali na staré váze ve Spytě asi na 10 min. Směr byl Broumov , ale cesta vedla přes Stárkov kam jsem jako dítě jezdil s kamarádem k jeho dědovi (do Vápenky). Tam jsem zastavil a začal ladit navi a slyším “kam máte namířeno” koukám a děda leze ze zahrádky. Říkám “hledáme kde složíme hlavy” tak jsme se dali do řeči , no a on že je od nás z Loun. Chvíli jsme pokecali a říká že kousek odtud je kemp. Kemp jsme našli ubytovali a začlo pršet. Teď sedíme v hospůdce a pivním . Zítra Adršpach , slalom mezi pšonkama