Eddie83 píše: Cihla má jednu náplň. Ovšem sojku má jednolamelovou suchou klasicky jako u auta. Normálně jsem tam lil motul 10w40. 4.5 litrů. Než ze spodu přišroubuješ filtr, tak ho naplň do plna olejem. A ten krycí trojúhelník na tři imbusy musí perfektně těsnit, jinak to sákne. Tady je totiž filtr potopený v oleji. Zdar
Ne tak docela, "cihly" jsou obecně K-čka od řady K100 až po K1200 s podélně uloženým motorem (do cca 2005 ) a ty maj všechny separovanou olejovou a převodovou náplň. Proto nemaj potřebu používat motorový oleje určený pro společný náplně (viz. specifikace JASO MA). Zato se u nich udává olej se specifikací "HD" což v době uvedení poslední takový K1200 bývaly oleje u kterých byly větší nároky na výdrž než u běžných automobilových (dneska jsou to typicky ACEA Ex a API Cx specifikace).
K1200LT s motorem podél byla na některých trzích souběžně i s novější K1200 s motorem naštorc (asi do 2008). Tam se možná udála nějaká změna a má to možná nějak udělanou společnou náplň (to už se ale v místních manuálech nenajde protože to je na DVD verzi manuálu).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výkon motoru BMW K 1200 LT | EmílekKapusta | 14 | 6.5.2024 v 07:10 Marťas33 |
Relé startéru BMW K 1200 LT | Juza26 | 11 | 28.4.2024 v 13:57 Juza26 |
Tempomat BMW K 1200 LT | C-4 | 10 | 25.4.2024 v 14:12 Z.I.P |
Problém s tempomatem BMW K 1200 LT | Vana25 | 0 | 6.4.2024 v 13:49 Vana25 |
Startér BMW K1200LT BMW K 1200 LT | Pe_tr | 16 | 17.3.2024 v 06:39 55let |