globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Starší motorka s nízkým nájezdem
Zdravím všechny,

20, 25 let stará motorka, velmi nízký nájezd (třeba 10 tisíc km), doložitelné (nestočené) kilometry, celkově (viditelně) hezký stav, roční nájezd pár stovek km.

Jaký na to máte názor?
Dali byste takové mašině přednost před stejně starou motorkou (opět v hezkém stavu), ale třeba s 70-80 tisíci na tachometru?
Hádám, že menší nájezd bude mít pozitivní vliv na opotřebení vnitřních mechanických součástí motoru. Nebo tomu bude naopak, motor bude "málo zajetý"? Co zbytek? Nádrž, karburátor, těsnění apod.?

Jaký bude mít vliv méně frekventovaný servis z důvodu nízkého nájezdu, nemůže starý olej (ale málo ježděný) udělat v motoru paseku? Co zbytek kapalin?

Zajímá mě názor zkušených motorkářů na toto téma.

Pokud se to již někde řešilo, tak se omlouvám za duplicitní diskusní vlákno.

Díky všem!

2 reakcí na tento příspěvek Starší motorka s nízkým nájezdem

25.4.2023 v 15:26 | Nahoru | #1
Pokud se o tu motorku někdo patřičně nestaral (pravidelnej poctivej servis), tak bych takovou motorku nebral ani náhodou. Z vlastních zkušeností bych starou "málo jetou" motorku bez pravidelnýho servisu nikdy nechtěl. Bejvá zevnitř vyrezlá nádrž (pokud je plechová samozřejmě), zoxidovaný všelijaký el. kontakty a různý díly, všechny provozní kapaliny na výměnu.. Všechno, co je gumový (pryžový) bude zpuchřelý, rozpraskaný, ztvrdlý, pomalu v ruce se rozpadající, tzn. hadičky, všelijaká těsnění, gufera - simerinky, O - kroužky, to všechno bude na výměnu. Díly budou drahý jak kráva a špatně sehnatelný. Karbecy budou zralý na vyčištění, přetěsnění, prostě repas.
Za mě NE...

Naposledy editováno 25.04.2023 15:27:57

(reakce na) Starší motorka s nízkým nájezdem

25.4.2023 v 21:21 | Nahoru | #2

PeťanBé píše: Pokud se o tu motorku někdo patřičně nestaral (pravidelnej poctivej servis), tak bych takovou motorku nebral ani náhodou. Z vlastních zkušeností bych starou "málo jetou" motorku bez pravidelnýho servisu nikdy nechtěl. Bejvá zevnitř vyrezlá nádrž (pokud je plechová samozřejmě), zoxidovaný všelijaký el. kontakty a různý díly, všechny provozní kapaliny na výměnu.. Všechno, co je gumový (pryžový) bude zpuchřelý, rozpraskaný, ztvrdlý, pomalu v ruce se rozpadající, tzn. hadičky, všelijaká těsnění, gufera - simerinky, O - kroužky, to všechno bude na výměnu. Díly budou drahý jak kráva a špatně sehnatelný. Karbecy budou zralý na vyčištění, přetěsnění, prostě repas.
Za mě NE...



Zas bych to tak nedramatizoval. Mam motorky ze 70., 80., i novejsi a nove a nejvetsi problem je kutil a debil. Nejaky puchreni a reznuti, tss, pohoda.

(reakce na) Starší motorka s nízkým nájezdem

26.4.2023 v 21:09 | Nahoru | #3
PeťanBé>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow Martm 2 16.4.2024 v 14:11 Martm
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73


TOPlist