globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SWM 125 vs Aprilia 125
SWM mě láká, ale trošku se bojím co do budoucna. Krach, díly. Přeci jen je to znovu opživená značka s čínským kapitálem. Aprilia tam je to jasný.

Rozhoduji se mezi motardem aprilia 125 a swm 125.

Je tu někdo kdo by k tomu měl co říct?

Motorku chci koupi a nechat si ji klidně 20 let. Prostě taková k baráku a pro děti.

Naposledy editováno 30.03.2023 11:48:00

(reakce na) SWM 125 vs Aprilia 125

Skvělá odpověď, děkuji! 31.3.2023 v 11:43 | Nahoru | #1
Marut> čínský výrobce zapsaný v tp začíná L na rámu. Italský Z. Ale montáž motorky může probíhat v jiném státu. Je to na 11.pozici. Shineray ji kreje nulou, takže možná furt itálie. Aprilie dává u tuono125 písmeno S=město vedle noale (jen dováží čínský motor) a u motarda 4=zongshenpiaggio

Ten motor dole moc nejede, minarelli (obzvlášť s variab.lventily) bude silnější (ale ty staré se vozily tajně z indonesie, teď nevim)

SWM 125 vs Aprilia 125

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2023 v 00:11 | Nahoru | #2
zdar, tuhle velmi sympatickou čistokrevnou čínu jsem chvíli jako funglovku vlastnil, potvrzuji výrobce motoru Zongshen dle TP (moto je oem prodávaný pod několika "značkama" včetně těch známých jako Aprilia - všechny mají identický rám, motor, vidlice, ECU s vstřikovacím hrdlem, budíky, blinkry, ráfky, občas trošku jiné tvary plastů, různá doplňková výbava CBS vs ABS, a různé polepy).
Asi bych ti to nedoporučil, ačkoliv určitě nejsem zaujatej proti čínskejm motorům a jeden jejich další výrobek aktuálně k plné spokojenosti sedlám. Ten motor jel na 125cc luxusně až do omezovače, měl velmi dobře vyvážený chod (bez vibrací) a velmi slušnou spotřebu. Tlumiče vypadal robustně ale chod nicmoc, velmi tvrdé, řekl bych skoro že jsou to jen atrapy, když teď projedu ty samé díry v afaltě na jiné motorce s opravdovými tlumiči. Poněkud divný chrastivý zvuk vyluzoval patrně rozvodovej řetízek (zepředu zněla motorka jako když se přesejpaj hřebíky v plechovce). Eště v záruce se projevilo vadné gufero vodní pumpy a po najetí 11tisíc km jsem začal vnímat znatelnou vůli na výstupní hřídeli (asi převodovka). To mě moc nepřesvědčilo o dlouhé životnosti motoru a zbavil jsem se toho. Jako s každou dvácou, jezdil jsem furt na plno co to dalo, ale převážně silnice.. Ale zkušenost to byla dobrá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist