https://www.rushlane...-rival-12454203.html
https://www.motorrad...,+mehr+Rallye-Spirit
Naposledy editováno 03.12.2022 15:39:39
1 reakcí na tento příspěvek 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
Kdyz mas skill zvladnes to i na parniku. Kdyz nemas tak ti ani komar nepomuze.
Presne proto jsem se letos neprihlasil na erzberg rodeo. Prachy bych na to mel, motorku bych si koupil, ale vim ze umim hovno.
Nekonecny pribeh, mozna by stacilo priznat si ze vek a schopnosti neoklames
Ja teda vzdy potkal problblavace na bmw, jelikoz to jede vsude.
Naposledy editováno 06.02.2023 09:26:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
Jo a na ty setrvačné hmoty se díváš moc vědecky. Sedmi na velkoobjemový jednobuch, potom na civilní třipade a laicky popiš ten rozdíl. Aby takové kladivo sametově fungovalo i v nízkých otáčkách, tak holt proste musí buďto škubat nebo to dohnat setrvákem (to se už fůru let nedělá, zvlášť ne u KTM). No a motor, který ti nakope v nízkých, není vhodný pro klidnou jízdu skoro důchodce.
Naposledy editováno 06.02.2023 10:20:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
vilemx píše: husq703> Rozumím lidem, kteří mají potřebu neustále jezdit rychleji, závodit. Proč ne. Třeba jednou i oni zestárnou, přiznají si věk, odcházející schopnosti a rozhodnou se při výběru motorek postupně sestupovat stále níž, až už i Babeta pro ně bude hodně. No a já jsem teď ve fázi, že 690 je moc a 300 ještě málo.
Jo a na ty setrvačné hmoty se díváš moc vědecky. Sedmi na velkoobjemový jednobuch, potom na civilní třipade a laicky popiš ten rozdíl. Aby takové kladivo sametově fungovalo i v nízkých otáčkách, tak holt proste musí buďto škubat nebo to dohnat setrvákem (to se už fůru let nedělá, zvlášť ne u KTM). No a motor, který ti nakope v nízkých, není vhodný pro klidnou jízdu skoro důchodce.
Vnímám to podobně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
3 reakcí na tento příspěvek 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
Nezbyva nez doufat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
RomanHA píše: Fyro> jj, ja taky. CRF300L/LRA jsou hned rozebrany, a podle zahranicnich for + YT kanalu to zdaleka takto neni jen u nas. Zajem by teda asi byl.
Zajímavý prodejní model. Lidi kupují motorku, kterou si neměli možnost zkusit. Přitom je to šunt s vadným zadním pérováním. Prodá se všechno, předem, a ještě si majitelé sami a za svoje tu vadu odstraní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
V ofiko zakladnich cenach je mezi 300L,/LRA 390 a 690/701 rozdil kolem 100t Kc (nechce se mi hledat presne), a to si myslim, ze je docela slusne pasmo, aby se tam vesel jeste nejaky dalsi model. Uprimne se divim, ze do toho nevstoupila treba Yamaha (ktera tam nic mimo T7 nema), nebu Suzuki, ktera v podstate ten nas "vysneny" bike dela (vaha okolo 150 Kg, vykon cca 30kW), akundrat jeste s karbecem, a tim padem nesplnujici nove EURO normy.
Naposledy editováno 06.02.2023 15:26:53
husq703 píše: Ale jo. Je to skoda ze se uz nikdy nikam nepodivate. Kdyz teda nikdo nedela tu vysnenou 450.
Nezbyva nez doufat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
A k tomu "suntu". Nekolik lidi zrovna na tech 250L/300L/LRA cestuje po svete, a za tu dobu se nejake zasadni problemy neobjevily. Ze se musi vymenit central ? Jo, Japoncici to meli udelat na prumerneho Evropana a ne Asiata. Ale ten stejny problem je treba i u T700, a jsem zvedavy, co novy TA750. Neni to nic dramatickeho, a mas pak odpruzeni podle sveho.
Naposledy editováno 06.02.2023 16:20:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
RomanHA píše: husq703> ... ten nas "vysneny" bike dela (vaha okolo 150 Kg, vykon cca 30kW), akundrat jeste s karbecem...
tak prvni cast to je 690 na ctvrtinu plynu
druhy pozadavek "karbec" ... proboha k cemu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
Co ti říká tohle?
Konečně dorazil nový centrál od YSS Je to paráda, posunulo to motorku dále. Konečně se dá jet v terénu rychleji. Je to poznat i na zvlněném hrbolatém asfaltu - předtím se na něm motorka vlnila jak had.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
Krautkopf píše: RomanHA> Šunt je to kvůli tomu centrálu, zbytek motorky je v pořádku. Dlouho jsem si myslel, že to přece není možné, že lidi, kteří si to pořídí, neví, co je dobré a žádají příliš, protože jim třeba chybí zkušenosti z endura. Ovšem jen do okamžiku, než jsem na to nasedl sám - pružení je opravdu velmi chabě dimenzované a tlumení je přímo tragické.
Co ti říká tohle?
vyřeší to jednou provždy Zadní tlumič za desítku To se dá akceptovat obvzlast když konkurence neexistuje. To každý hned započítává do pořizovací ceny automaticky.
Naposledy editováno 06.02.2023 18:29:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
husq703 píše: Ale jo. Je to skoda ze se uz nikdy nikam nepodivate. Kdyz teda nikdo nedela tu vysnenou 450.
Nezbyva nez doufat.
Uz dela, kdyz jini jsou neschopni
Sice uz jsem nekde videl, ze uz maji i nejakeho dodavatele do CR, ale nezjistil jsem jakeho (jeste jsem jim primo do Ciny nepsal, zadny spech pro mne). Ale s tim jak to tu funguje to spise clovek sezene v pohode v Polsku
GPX Moto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
puffybodie píše: Uz dela, kdyz jini jsou neschopni
Sice uz jsem nekde videl, ze uz maji i nejakeho dodavatele do CR, ale nezjistil jsem jakeho (jeste jsem jim primo do Ciny nepsal, zadny spech pro mne). Ale s tim jak to tu funguje to spise clovek sezene v pohode v Polsku
GPX Moto
ostravskej sen... cinska motorka
jako vtip dobry. co tam mas dal?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
Fyro píše: vyřeší to jednou provždy Zadní tlumič za desítku To se dá akceptovat obvzlast když konkurence neexistuje. To každý hned započítává do pořizovací ceny automaticky.
Naopak, a je to i vizitka současné posrané doby. Kdyby před čtyřiceti rokama udělala něco podobného např. Jawa, montovala by na 350 zadní pérování z Mustanga (schválně nepíšu tlumiče) a v Mototechně by k tomu dali jen dobrou radu "Sežeňte si v NDR něco na MZ.", tak to by bylo taky akceptovatelné? Asi ne.
Krautkopf píše: Naopak, a je to i vizitka současné posrané doby. Kdyby před čtyřiceti rokama udělala něco podobného např. Jawa, montovala by na 350 zadní pérování z Mustanga (schválně nepíšu tlumiče) a v Mototechně by k tomu dali jen dobrou radu "Sežeňte si v NDR něco na MZ.", tak to by bylo taky akceptovatelné? Asi ne.
Jakoze lid by vysel do ulic? Ale no tak... jawa byla je a bude sracka. 90% po prodeji bylo dodo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
Krautkopf píše: Naopak, a je to i vizitka současné posrané doby. Kdyby před čtyřiceti rokama udělala něco podobného např. Jawa, montovala by na 350 zadní pérování z Mustanga (schválně nepíšu tlumiče) a v Mototechně by k tomu dali jen dobrou radu "Sežeňte si v NDR něco na MZ.", tak to by bylo taky akceptovatelné? Asi ne.
Hele, zrovna s 350kou jsi to teda netrefil...
vlastně on je to dobrý příměr:
protože jsme šikovný český človíčkové, tak si tu Hondu doděláme, tak jako jsme si dodělali tu 350ku
Třistapadesátka neměla konkurenci a teď CRF300 ji vesvý kategorii taky nemá, tak je to vlastně stejný
Ale jinak Co se týká posraný doby, neměnil bych ... Na to se mám moc rád
Naposledy editováno 06.02.2023 22:17:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
Krautkopf píše: Fyro> Jasně, že jsem to netrefil. Všechny Jawy 350 totiž měly zadní pérování přiměřeně funkční, na rozdíl od různých jihoasijských, čínských a indických pokusů.
Zadní pérování měly přiměřeně funkční, ale všechno to ostatní… To je ten rozdíl ,na tý hondě si předěláš jen zadní tlumič a všechno ostatní je naprosto v pohodě.
A na tý 3pade si nechal zadní tlumiče a skoro všechno ostatní aby si předělával
Ale jinak chraňbůh abych tady haniltřistapadesátku , v Dnešní době je to pěkný veteránský svezení...taky ji mám a občas se rád svezu.
Jen tenkrát to holt neodpovídalo očekávání.
Naposledy editováno 07.02.2023 09:15:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
Fyro píše: Zadní pérování měly přiměřeně funkční, ale všechno to ostatní… To je ten rozdíl ,na tý hondě si předěláš jen zadní tlumič a všechno ostatní je naprosto v pohodě.
A na tý 3pade si nechal zadní tlumiče a skoro všechno ostatní aby si předělával
Ale jinak chraňbůh abych tady haniltřistapadesátku , v Dnešní době je to pěkný veteránský svezení...taky ji mám a občas se rád svezu.
Jen tenkrát to holt neodpovídalo očekávání.
Jak jako, předělával? Předělával z čeho na co? Myslíš zbastlení a rozvrtání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
Krautkopf píše: Jak jako, předělával? Předělával z čeho na co? Myslíš zbastlení a rozvrtání.
Neodpovídal design tehdejší době-Dělali se kapotáže, upravovali blatníky ,nádrže,světlo,sedlo, Měnila se řídítka, zvedaly se výfuky…
Neodpovídala technika – dávali se dva jiné karburátory, Leštily kanály, Předělávalo zapalování, snilo o 5 kvaltu...
Prostě jsme si chtěli celou tu motorku předělat a to je ten rozdíl:
Na crf 300 předěláš jen zadní tlumič a jinak máš designově i technicky za ty prachy hezkou a funkční motorku, Která navíc ve své kategorii nemá konkurenci.
Naposledy editováno 07.02.2023 09:44:47
Fyro píše: Neodpovídal design tehdejší době-Dělali se kapotáže, upravovali blatníky ,nádrže,světlo,sedlo, Měnila se řídítka, zvedaly se výfuky…
Neodpovídala technika – dávali se dva jiné karburátory, Leštily kanály, Předělávalo zapalování, snilo o 5 kvaltu...
Prostě jsme si chtěli celou tu motorku předělat a to je ten rozdíl:
Na crf 300 předěláš jen zadní tlumič a jinak máš designově i technicky za ty prachy hezkou a funkční motorku, Která navíc ve své kategorii nemá konkurenci.
Takže píšeš o bastlení Jawy a zatímco já píšu o šuntu s nálepkou Honda s vadným zadním pérováním.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
vilemx píše: husq703> Maloobjemový jednoválec se v rychlostech “kolem nohy” (0 až 15 km/h) na blbém povrchu fakt nechová jako velkoobjemový jednoválec na čtvrt plynu.
Skill ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
husq703 píše: Skill ?
Proč píšeš takové hlouposti? Motat se někde na místě s velkobjemovým nebo maloobjemovým jednobuchem prostě není o skillu (jako že to dokáže jen šikovný), ale o celkové jednoduchosti přecházející v dřívější či pozdější fyzickou únavu. Asi jako poposkakovat v koloně na skútru vs. nadlitrovém okruhovém dvouválu s dlouhou jedničkou, spojku ano/ne a motrem fungujícím od dvou tisíc.....Mimochodem, proč je tak málo utavených spojek na maloobjemech?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
vilemx píše: Proč píšeš takové hlouposti? Motat se někde na místě s velkobjemovým nebo maloobjemovým jednobuchem prostě není o skillu (jako že to dokáže jen šikovný), ale o celkové jednoduchosti přecházející v dřívější či pozdější fyzickou únavu. Asi jako poposkakovat v koloně na skútru vs. nadlitrovém okruhovém dvouválu s dlouhou jedničkou, spojku ano/ne a motrem fungujícím od dvou tisíc.....
Mimochodem, proč je tak málo utavených spojek na maloobjemech?
Mas statistiku utavenych spojek? Nene
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dodělávky na 390 ADV KTM 390 Adventure | mi18 | 12 | 15.5.2024 v 21:16 mi18 |
Řazení a spojka KTM 390 Adventure | DCT | 7 | 29.3.2024 v 13:44 DCT |
Zajímavá motorka do 100 tisíc [1 ... 20, 21] Kawasaki Versys 650, Aprilia SL 750 Shiver GT, Honda... | jincom | 605 | 11.11.2023 v 02:11 maco |
WRC Chorvatsko KTM 390 Adventure | L0g3N | 4 | 3.10.2023 v 06:46 Jemis |
Otáčky KTM 390 Adventure | Mufitko | 2 | 17.6.2023 v 23:33 assassin |