Zdravím, mám takový problém.. Motorka byla do šroubku rozebrána a potom i složena. Zhruba 2 roky stála, při prvním startu po takové době byl daný nový benzín a svíčka. Nastartovala na asi 3-4 nakopnutí, bez problému se sešteloval volnoběh a jelo se jezdit. Bez problému jsem se vracel asi po 4 hodinách ježdění a zaparkoval jí. Po asi 5 dnech jsem jí chtěl jít projet a v tom začala špatně startovat, až třeba po 10ti pokusech se chytla, moc jsem to neřešil v domění jak se mění počasí tak že to chce jen trochu seštelovat.. No vyjel jsem a při jízdě to začalo lehce cukat asi 5x do 10 min. To jsem nějak neřešil. Myslel jsem si že už bylo na dně nádrže. Po jízdě jsem jí umyl a po umytí cca hodinu stála aby aspoň trochu ofoukla, no a tady začal problém že nechtěla absolutně chytnout, se sýtičem už vůbec a po asi 15ti pokusech se sekla nakopávačka že nešla ani přes manuální dekompresor stáhnout. V tu dobu jsem si myslel že je doježděno. No abych si to potvrdil tak jsem to chtěl aspoň zkusit žduchnout a potom kopnout. Nakopávačka povolila a motorka nastartovala, jenže od té doby se sama vypíná, né že se zadusí ale spíš to vypadá jako by se sama zdechala přes vypínač, na sýtič když chytne tak má padavý volnoběh i se sýtičem, bez něj hned po chvilce sama zdechne jak jsem již psal jakoby přes ´vypínač´. Dal jsem nový vzduchový filtr, benzín z hadičky do karburátoru teče krásně, jen jsem si ještě netroufl rozebrat karbec a vyčistit ho. Ptám se jestli by jste mi někdo poradil popřípadě jestli jste se s tímto někdo setkal. Díky a kolama dolů ! Ps. jsem lajk v motorkách se moc nevyznám takže to možná bude maličkost ale raději se poradím než abych jí celou rozjebal.