globalmoto_kveten





Téma: Gumy na balkán s přejezdem po dalnici - hq701 ktm690
 
16.9.2022 v 13:25
Zkoušli jsme (cestovní styl, žádný relý, nebo dakar)

"silniční gumy" pro suchy cesty
pro přesun i ježdění na místě
...shinko adventure trail 804/805 docela vydržela a záběr je fakt nic moc, na blátíčku nefunguje
...continental tkc 80 twinduro proti shinko teda moc nevydrží a záběr taky nic moc, na blátíčku nefunguje

"univerzální gumy" tak trochu i do lehkého blátíčka (připadá mi, že ty gumy vydrží +- stejně, pár set km nehraje roli)
životnost tak 3-4 tisíce km, pak už pořádně nefunguje , takže na místě nahodit, zajezdit si a pak se na ní vrátit domů
...mitas e09 , předek e10 - nemají boční špunty, takže trochu ujíždí
...mitas mc23 rockrider- má boční špunty a je srovnatelná s mt21, vydrží o trochu víc než mt21, ale zase tak dobře nedrží
...pirelly rally mt21 - zatím mi vychází jako nejlepší kompromis, cena, výdrž, pro sever a místní balkánské použití,
ale ve 40° se regulérně podrthávají špunty, kolega otestoval na jihu a docela byl zklamán

máte ještě něco jiného, ověřeného, co by se dalo použít

chci teď vyzkoušet michellin tracker, ale zatím netuším kolik km vydrží, než se sjede do 30 vzorku, pak už považuju gumu za nefunkční mimo suchej povrch (u univerzálek je to 3-4 tkm cestovním stylem)

Naposledy editováno 16.09.2022 13:26:10

1 reakcí na tento příspěvek Gumy na balkán s přejezdem po dalnici - hq701 ktm690

21.9.2022 v 08:41 | Nahoru | #1
kolik jste toho vezli na motorkách ?

(reakce na) Gumy na balkán s přejezdem po dalnici - hq701 ktm690

21.9.2022 v 15:02 | Nahoru | #2

ZdendaZB píše: kolik jste toho vezli na motorkách ?



Při přesunu po T.E.T jsem měl vzadu na sedle sociuse jen jedno "mrtvé dítě"...............no a po trati jsme se pohybovali jen na lehko - jen základ na opravy defektů.......z čehož jsem jednou na základnu dovezl tak desetinu. Měl jsem na zadní plotně takovou malou brašnu cca 15x15 na vše. Montpáky, pumpička, pár klíčů, kleště a náhradní páčky...............vše je roztroušeno někde po trati Brašnička nevydržela otřesy a povolily švy na zipu.
Jezdilo se jen s pitím a základem..........což u mého stroje je stejně s mojí maličkostí přes 350kg v pohybu. Jsem prostorově výraznější a ještě mám velkou a těžkou motorku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist