2 reakcí na tento příspěvek motoveterán
Když testujeme vozidlo z 80. a 90. let, jsem přísný. Musí být jako z fabriky, žádné změny, prostě historická původnost na 100 %. Setkáváme se totiž čím dál častěji s "vyčuránky", kteří mají úplně jiný zájem, než mít z auta/mota z roku 1991 čistě veterána. Pokud testujeme třeba Tatru 12 nebo Ariela 557, maličkosti odpustíme. Třeba jeden neopletený kabel, když ostatní opletené jsou.
O veterány se zajímám a mám je přes 40 let. O žádných bossech nebo "lepších" veteránistech nevím. Faktem je, že testuje se čím dál hůř. Přibývají nutné fotky, vše jen přes internet...
A denní ježdění ? Je to nekontrolovatelné, ale když otestujeme Zetora 25 a potom ho vidím jak pracuje v lese tak majiteli rovnou říkám, aby o přetestaci ani nežádal. Otestovaný veterán neslouží k dennímu provozu, práci či podnikání. To je snad pochopitelné a pokud si někdo nechá vozidlo otestovat jen 30 let mladé a potom s ním běžně jezdí, nemá s veteránismem asi moc společného.
Tak tolik...
Milan1963 píše: Jsem testačním komisařem. Mám něco předválečného, něco poválečného. Třeba péráka. Mám i panelku, je jí 60 let, ale jako veterána ji moc neberu. Je jich na každém srazu XY...prostě něco mi brání uznávat 60. léta a pozdější jako plnohodnotné veterány. Co je před válkou, to je úplně jiné. To jsou ti praví veteráni. Vím, tento můj pohled není podle FIVy, ale je můj...
Když testujeme vozidlo z 80. a 90. let, jsem přísný. Musí být jako z fabriky, žádné změny, prostě historická původnost na 100 %. Setkáváme se totiž čím dál častěji s "vyčuránky", kteří mají úplně jiný zájem, než mít z auta/mota z roku 1991 čistě veterána. Pokud testujeme třeba Tatru 12 nebo Ariela 557, maličkosti odpustíme. Třeba jeden neopletený kabel, když ostatní opletené jsou.
O veterány se zajímám a mám je přes 40 let. O žádných bossech nebo "lepších" veteránistech nevím. Faktem je, že testuje se čím dál hůř. Přibývají nutné fotky, vše jen přes internet...
A denní ježdění ? Je to nekontrolovatelné, ale když otestujeme Zetora 25 a potom ho vidím jak pracuje v lese tak majiteli rovnou říkám, aby o přetestaci ani nežádal. Otestovaný veterán neslouží k dennímu provozu, práci či podnikání. To je snad pochopitelné a pokud si někdo nechá vozidlo otestovat jen 30 let mladé a potom s ním běžně jezdí, nemá s veteránismem asi moc společného.
Tak tolik...
Nemám problém s veteránem ze 60. let nebo i novějším, ale nesmí to být něco čeho pořád jezdí stovky nebo i tisíce na běžných značkách.
Milan1963 píše: Jsem testačním komisařem. Mám něco předválečného, něco poválečného. Třeba péráka. Mám i panelku, je jí 60 let, ale jako veterána ji moc neberu. Je jich na každém srazu XY...prostě něco mi brání uznávat 60. léta a pozdější jako plnohodnotné veterány. Co je před válkou, to je úplně jiné. To jsou ti praví veteráni. Vím, tento můj pohled není podle FIVy, ale je můj......
To je právě proto, že si ročník 63 a pamatuješ ty stroje 60.léta+ z běžného provozu.
Já jsem mladší ročník, takže mně auta a motorky ze 70-80. let přijdou jako veterány, protože jsem je v běžném provozu prakticky už nezažil.
Naposledy editováno 09.04.2022 17:34:24
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Najde se někdo kdo da dohromady vmaxe Yamaha V-MAX | ridethebest | 12 | 1.4.2024 v 21:48 docent |
Bílé pneu Yamaha V-MAX | Indy1312 | 1 | 5.1.2024 v 14:21 PlusOne |
Vmax 1200 zadni rameno Yamaha V MAX | ridethebest | 2 | 10.7.2023 v 14:08 VMAXconte |
V max 1200 typ motoru - výkon Yamaha V MAX | ridethebest | 2 | 10.7.2023 v 14:07 VMAXconte |
V max 1200 identifikace motoru Yamaha V MAX | ridethebest | 6 | 10.7.2023 v 14:00 VMAXconte |