Případně koukám třeba na tento inzerát, kde je uvedeno, že je motorka 90 hodin po go motoru a že jede jak má apod., co si o tom myslíte? https://motorky.baz...-kx-f-450-rv2007.php
Ještě doplním, byla by to má první velká motorka, dřív jsem jezdil na 125 4t a potom na 4 kolkách, včetně třeba can-am renegade 800, jinak jsem se i párkrát svezl (po poli, žádné výjezdy, skoky...) na ktm 250 2t, 300 2t apod..
Je mi jasné, že 450 bude na "začátek" dost, ale mám skoro 100 kilo (bez výbavy) a 2 metry, přičemž pořád cvičím, takže váha jde jen a jen nahoru, takže se bojím, aby nějaká 250 nebyla moc málo.
Díky za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Důvod nízké ceny u 4t enduro/mx motorky
Jel jsem na té 450 co má známý, ale právě že je to 3 roky nový stroj, tak jsem nevěděl, zda to mohu porovnat s něčím za 50-80 000. Nicméně, musím potvrdit, jelo to jako kráva.
Ohledně toho, že jela ta 450 hůř než 300, to se mně osobně také moc nezdálo, nicméně to byl kluk, co dostal jen tak od dědy motorkáře na smrtelné posteli, KTMku exc 300 2018/19 a frajer neumí na té motorce nic. A holky, se kterými jezdí už vůbec ne, takže to je důvod proč na tom jel a měl vyjet kopec. On na tom jezdí jako na silniční motorce, prostě nezná ani základy. Je mu 19 a má 45 kilo i s výstrojí.
Rád bych jezdil spíš Enduro, nicméně značku k tomu nepotřebuju, když bude potřeba, tak to hodím na vlek a odvezu za autem. A moje další otázka by právě byla, zda je reálné a není to pro tu motorku spíš horší, když bych jezdil na MX motorce lehké enduro a jaké úpravy by byly případně potřeba, předpokládám že podvozek.
Na ten šroub jsem taky koukal, proto jsem čekal, jestli na to budou mít odborníci stejný názor jako já. A že každý druhý inzerát má v sobě slovní spojení "... po GO" apod. je taky směšné, ale všiml jsem si toho. Takže bych na inzerát, kde majitel nedokáže podložit fakturou nebo dílama, že GO byla asi nereagoval.
Ohledně toho, že motorkám nerozumím. Je to pravda, právě proto se ptám, protože mám kolem sebe jen lidi, co jezdí třeba Erzberg, nebo MX na republikové úrovni a je mi blbý za nimi přijít s takovými triviálními dotazy, tak se ptám raději "anonymně" tady. A právě nemám kolem sebe člověka, co by byl hobbík a měl čas jet se mnou přes půlku republiky pro motorku. Proto jsem se ptal na cenu servisu, kdybych koupil motorku za 50 000 a pro jistotu všechno udělal, aby mi to nekleklo a nevrtal jsem se v tom během těžkých zkoušek ve škole.
Na opravy/úpravy bych měl někoho k ruce, kdo by mi pomohl nebo rovnou celý udělal, takže o to strach nemám. Spíš mě zajímalo co se na těch motorkách právě dělá. Vidlice bych předpokládal
Spíš mě zarazilo to, že 1mth = 1000 korun, není to nějak moc? O_O Já nikdy na MTH nejezdil, takže nevím, kolik je reálné, že bych najel. Ikdyž, předpokládám, že každý co nikdy nekoukal na počet motohodin, tak si myslí, že najede 10 měsíčně Já jak nad tím přemýšlím, tak si prostě myslím, že bych najel 2-4 mth měsíčně, nepočítám zbytečně moc hodin? Jaký máš cca měsíční nájezd a jak často jezdíš?
ad servis, jak jsem psal, muze byt ta motorka ok, nebo do ni 20padne hned...
1000kc/hod je dost, ale plus minus to sedi. samo, pokud koupis motorku ktera je jakz takz, 20hod dojezdis a nez se to rozpadne tak sezenes nejakyho nestastnika, tak jsi mel 20hod jen za benzin.... ale dlouhodobeji se do toho prave pocita vse... samo, jsou lidi co na nektere veci kaslou, protoze je jim fuk, ze vidlice nechodi tak jak maji atd...
jinak vidlice se maji delat kazdych cca 20hod (uz jen to dela 150-200 na hodinu), olej se dela cca kazdejch 10hod, jasne, je tam 1litr az litr a pul.. ale zas obvykle nejakej lepsi olej... den na trati udela klidne 15l kanystr benzinu... gumy zmizi relativne rychle + desky.... no a pak je tam zapocitany, ze bys treba po tech 60-80hod mel udelat motor, pokud chces mit 'jistotu' - to je tech 30-40tis....
enduro na krosce jezdit jde - ale je to spis tak, ze enduro slusne na krosce zajede clovek, co uz jezdit umi (kamaradi bezne jezdi enduro, CC zavody na kroskach na bednu.. ale to neni uplne nas level) . upravovat motokrosovou motorku na enduro vyjde draz, nez si koupit funkcni enduro ... navic se to ani nepovede. kroska ma jinej - tvrdsi podvozek, ma i jinak (i mechanicky) naladenej motor, na jemnejsi dodavku vykonu, ma taky uplne jinak poskladanou prevodovku - kroska miva dlouhou jednicku a pak kratke skoky mezi dalsima kvaltama, enduro ma naopak pomalou jednicku a velkej skok 1-2, pomerne velke rozpeti rychlosti. Ja mam treba na SXF450 jen 4kvalty , taky nejsou krosky stavene na nejake mrdani se na miste, tzn minutu se nemuzes vyhrabat z bahna a uz z toho lita voda...
ja najedu 1-2hod za trenink (tzn treba cela sobota na trati) ale jsem na mx tak 10x rocne. mam jednu krosku predelanou na motarda a jezdim vic prave na tom. kdyz jsem mel vic casu tak jsem jezdil kolem 30hod rocne na motardu a 20na mx
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki kxf 450 2017 dusi ju Kawasaki KX 450F | Kikusko-_-11 | 23 | 31.3.2024 v 12:58 krokoš |
Počitadlo MTH Suzuki RM-Z450 | borec638 | 6 | 16.2.2024 v 23:44 MalejMazel |
Výfuk Yoshimura rs4 Suzuki RM-Z450 | davidsur | 4 | 9.1.2024 v 06:49 MungoJerry |
Jaký převod na krosku Suzuki RM-Z450 | borec638 | 7 | 1.1.2024 v 16:12 borec638 |
Suzuki RM-Z 450 Suzuki RM-Z450 | martin323 | 1 | 12.8.2023 v 23:10 assassin |