Naposledy editováno 26.08.2021 19:39:43
1 reakcí na tento příspěvek jaké pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaké pneu
Obul jsem Continental Sport Attack 4.
Za mě maximalni spokojenost. Nájezd dobrej, grip taky a jeste mají technologii, že nejsou z výroby mastný. Jsou hned ready. Vyzkousej, uvidíš ... Mozna nejsou nejlepsi na svete, ale zklamanej určitě nebudeš.
Vic kruhový (vice gripu, nižší nájezd) jsou Race Attack.
Zdar ...
k1gsxr1000 : každý asi doporučí něco jiného, ale určitě z kategorie hypersport. Já rád Bridgestone, ale to není vůbec relevantní, protože jezdím jak sráč.
Naposledy editováno 26.08.2021 20:44:56
2 reakcí na tento příspěvek jaké pneu
1 reakcí na tento příspěvek jaké pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaké pneu
Je to stejna kategorie jako Supercorsa SP, a ta bude podobna imho.
Ale na rovinu, je to jedno, jsem zvyklej jezdit smesovy okruhovy gumy, ale kdyz jsem v Brne skocil na cestovni CBR650F, obuty na cestovnich Roadsmartech, a taky se na tom dalo hezky svezt. Holt sem to nehrnul na brzdach do zatacky, a z apexu nedrzel plnej, ale brousit koleno/stupacky na tom jde samo.
Na okruhu bacha na jednu jedinou vec, a to ze kdyz je na okruhu fakt horko (sviti slunicko, je treba vzduch 26+ a trat je pres 40 stupnu), tak je strasne snadny cestovni gumy prehrat, a pak se clovek rozjizdi, a 4 nebo paty kolo udela vsechno stejne a ta guma ho najednou pusti jak se mazne .... na to fakt pozor. Ty "racing street" guumy, jako supercorsa SP, nebo RS10/11 uz v techle horkach klouzou taky, ale proste to nezne citlive klouzne, ne ze to uplne hned pusti ....
Takze pokud je zamerem mit to na silnici, ale nejak pravidelnejs se svezt na okruhu, tak doporujucu ty racing street gumy. Pokud jezdit po silnici, a jednou za rok si dat volny v Brne, pak je to skoro jedno, a klidne to muzou bejt supersport (napriklad napriklad rosso II) a nebo i sport touring (napriklad pirelli angel) gumy.
Wlnic píše: Don_Marco> Tak do tohodle mam hodne daleko ...
To ti udela na okruhu i cestovni guma kdyz pojedes brno za treba turistickejch 2:50, zas klid Na ty gume jen poznas ze spravne fungovala, a ne jak rychle ten dotycnej jel.
Moje a Redingovo gumy v Moste vypadali uplne stejne. Akorat ze on tam hajlz jel o 10+ vterin rychleji a to se ucil drahu a zavazel sem m u tam ja a me podobni
Takhle vypada moje guma (foceno pozdeji, střed uz je sjetej z bezne jizdy).
Ja spis cumel, ze s toho sedrel komplet ten dezen.
Mimochodem, jaky tlaky pouzivas na takovychto pneu na okruhu a jak poznam na te gume jestli funguje jak ma?
Ptal jsem se vice lidi, ale nikdo tomu moc nerozumí. Jiní mi reknou, ze maji tlak uvadeny vyrobcem...ze to neresej.
Dik za poučení
2 reakcí na tento příspěvek jaké pneu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaké pneu
Obul jsem Continental Sport Attack 4.
Conti píše v pdf, že zrovna u těchto na tlak nesahat, pdf
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaké pneu
Prekvapuje mě, ze zadní guma jde tlakem pod přední a hlavně jak moc.
Že třeba na silnici bude ta RaceAttack Street mit tlak 2,9 a na okruh 1,4.
To je pro mě hodně překvapivá informace. Diky ...
Souhlasí to i s praxí zkušených okruharu OZZY?
Edit - chápu, že když někdo vysolí ukrutné love za 20 minut jízdy, tak to nebude trávit v depu šaškováním s pumpou.
Naposledy editováno 01.09.2021 19:45:41
tvoje guma se stezi zahřála..nemá tedy smysl nějaká hlubší analýza tvých gum.
zvětšil bych náklon a přidal plyn na výjezdech, pokud tedy na foto je zadní guma :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaké pneu
1 reakcí na tento příspěvek jaké pneu
U seriovejch gum .... Predek klidne cca 2.4 i za studena bez nahrejvaku, malokdo to jizdou ohreje o vic nez 2 desetiny. Zadek upustit tak na 2.2/2.3, dolezou na tech 2.5 a melo by to bejt cajk. Jezdil jsem takhle treba metzelery m5 pri 2.30 v brne.
Vic nema cenu resit. Kdo chce honit vteriny, poridi si okruhovku a nahrejvaky. Neskutecne rychle se da ject i na serii.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaké pneu
Kohlstein píše: Wlnic> Tohle platí?
Jop, tohle bych rekl ze mate primo od gumaru vicemene to co Vam pisu svymi slovy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaké pneu
Ozzy_ píše: Okruhovy gumy foukat na okruh podle doporuceneho tlaku vyrobce gumy a nahrivat. Tzn treba pirelli 2.4 predek a 1.7 zadek po hodine z nahrivaku. Kdyz je velka zima, o desetinu vic, kdyz velky vedro tak min, protoze to clovek neudrzi/jeste vic prehreje.
Tyvogo, ted vazne nechci bejt za chytralka a rejpala, ale u tech ostrych pirellek (sc0,1,2) je to lehce jinak.
Za tepla ma byt predek 2,3 a zadek 1,9 tzn. nejakych 2,1 a 1,6-7 za studena, ale samo lepsi merit zahraty.
Pak s tou velkou zimou, co pises, to muze byt taky dost zavadejici, protoze zrovna pirellky, kdyz podfouknes, deformuji se - zahrivaji se fakt mocne a tim primo umerne roste tlak, takze pri pile (zadna tuzka), muze byt studeny nizsi tlak u pirelly, v zahratem stavu naopak vyssi...
Jenze ty desetinky pujdou znat, kdyz budes litat Brno hodne pod 2:10, driv samoze pocitis ojete gumy a spatne pracujici podvozek.
Ja se o tu teoretickou pripravu drive dost zajimal a na gumy, podvozky se na vyptaval u lidi ze zkusenosti z MS (KL Intermoto, Montaze Broz atp.), tak jsem neco malo pochytil, teoreticky. :))
Jinak cucim, ze jsi po hromade let presel na litra. :)
SLEEPER píše: Tyvogo, ted vazne nechci bejt za chytralka a rejpala, ale u tech ostrych pirellek (sc0,1,2) je to lehce jinak.
Za tepla ma byt predek 2,3 a zadek 1,9 tzn. nejakych 2,1 a 1,6-7 za studena, ale samo lepsi merit zahraty.
Pak s tou velkou zimou, co pises, to muze byt taky dost zavadejici, protoze zrovna pirellky, kdyz podfouknes, deformuji se - zahrivaji se fakt mocne a tim primo umerne roste tlak, takze pri pile (zadna tuzka), muze byt studeny nizsi tlak u pirelly, v zahratem stavu naopak vyssi...
Jenze ty desetinky pujdou znat, kdyz budes litat Brno hodne pod 2:10, driv samoze pocitis ojete gumy a spatne pracujici podvozek.
Ja se o tu teoretickou pripravu drive dost zajimal a na gumy, podvozky se na vyptaval u lidi ze zkusenosti z MS (KL Intermoto, Montaze Broz atp.), tak jsem neco malo pochytil, teoreticky. :))
Jinak cucim, ze jsi po hromade let presel na litra. :)
Tlaky gum se vyviji, nemuzes aplikovat co bylo pred 10 lety na to co je ted, Predky lhostejno zda slick/vzorek SC1/2/3 K1/2 doporucuji predek 2.3 z drahy. Musi bejt opravdu peklo, abych udrzel predek tak teplej jako z nahrejvaku, takze kdyz ho mam z nahrejvaku 2.4, po dojezdu z drahy je 2.3.
Zadky u 180tek predepisujou 1.7, u litrovejch dvoustovek 1.6. Tady je to slozitejsi, protoze v zime spis klesnou, ale v horku ani ja pri mejch casech nemam problem priject s +2 desetiny proti nahrejvaku.
Ale zas na druhou stranu +- desetinu na zadku fakt nepoznam, na to sem moc velkej mrdal asi. Oproti tomu na predku kdyz mam pri prijezdu 2.2 nebo 2.1, tak uz mam pocit ze mi fakt nezataci motorka.
Takze tak za me, kazdopadne si myslim ze todle uz jsou absolutni detaily, na ktery si clovek prijde az pri zrychlonani, zbytecny resit, kdyz se jednou za rok jdu svezt na volny :) To mi staci krapet upustit zadek kdyz je "normalne" a krapet predek a krapet vic zadek kdyz je velky parno, plus opatrnost na vyjezdech
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1189, 1190] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35672 | Dnes v 15:59 psenap |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |