Vůle se dá kontrolovat i tak, že se kroužek pusunuje pístem nebo něčím podobným a zároveň se sleduje, co se děje s vůlí v zámku.
Pokud sů patrné nejaké změny, dá se poznat aj opotřebení válce (bečka, kuželovitost, ovalita).
A podle teho buď válec namontovat a nebo pořádně změřit.
U takového motoru rozdíl od ideálního válce kolem pěti stovek néni žádná tragédie a dá se s tím normálně žít.
Kdybys chtěl byt jó pečlivý, dá se válec srovnat, přeměřit a použít větší píst téhož výbrusu.
Prodlouží se tím podstatně jeho životnost. Kruhy se používají všechny stejné, třídí se enom písty.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
v čepu kyvné vidlice není dírka pro... ČZ 175/450, Jawa 175/356, ČZ 250/455, Jawa 125/355 | Jirk_K | 1 | 14.8.2023 v 16:12 Krautkopf |
ČZ 250/455 Písmená vo "VIN" na ráme ČZ 250/455 | hruso25 | 2 | 3.2.2023 v 18:21 hruso25 |
ČZ 250/455 ČZ 250/455, ČZ 250 sport | Tomkertis | 2 | 19.4.2022 v 15:49 Dolin |
Jawa 250 ČZ 250/455 | Tomkertis | 4 | 25.3.2022 v 06:16 libor600 |
Uložení hlavní a předlohové hřídele... ČZ 250/455 | Skwanky | 9 | 19.2.2022 v 20:55 hagrid.hagrid |