globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro
27.6.2021 v 18:09
Nevíte kde koupit nádrž na husqarnu 701 enduro, našel jsem jen originál husqarna za nelidský peníze, potom radegarage 6 litrů, je to malý a celkem drahý. Navíc tam mění papír filtr za molitan a těm osobně nevěřím. Pak safari tank, ale i s dopravou to stojí 25 tisíc a dodání bůchví kdy.
Neexistuje něco 10-15 litrů za normální peníze tady v evropě ?

Blokovaní uživatelé: MedWed, husq701

1 reakcí na tento příspěvek Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

4.7.2021 v 21:05 | Nahoru | #1
Tvl, fakt na tom chceš jet tak daleko?
No kurva...
Který máš rok? Novou?

- Vyhodil bych abs a dal akrapovic. Usetris dost kil, podle mě cca 8.
Výfuk spodem rally zvaž, misto něj se vejde fakt velký box nebo nádrž. 6 litrů bych tipoval. A váha cca v pohodě, výfuk taky něco váží, takže závěs to udrží. Tim bys vyřešil i známé trable s propalováním zavazadel od výfuku a nemusel hrotit podpěry. Jednoduchou trubku od držáku stupaček, po sundání zadních. Nahoře pod madla, svaril bych madla, nosič a podpěry nově.Závěs je festovni, bo má nést stupacky spolujezdce.
Nedělal bych to z duralu, zkus popatrat CrMo tenkostennou trubku cca 20 mm průměr. Svařit by to uměli například v Kostka koloběžky, nebo tak.

S duralem nahoffno, nikdo to nesvaří na cestě, a když, tak nezušlechtí a zase to rupne. Znám to z offroadu, zahrádka na autě jedině ocel, ne tvrdá. Abys to mohl x krát rovnat.

Na čerpadlo přídavné nádrže kašlat, balonkem to pretahnes do hlavní za chvilku, nic neváží.

Nechal bych motor podladit na spodek a střed, uškrtit. Na dálky je to tahání za ruce únavný. ( Proto tolik lidi milují staré vzduchové hondy, nebo tenere 660.)

A stanard rozetu + 13 kolečko dopředu. To jsem vyhodil, ale dám znova. Neni potřeba aby to jelo 160, ale krátkou jedničku využiješ.
Nebo kolečko sebou, ale blbý je že se to musí docela dotáhnout a radši lepit. Nicméně, platí na to vzduchový utahovák s rozumem a ten mají všude v dílnách, takže s sebou stačí ořech, zaříznutý aby neměl náběh v čele.
Pozor na matku, může být hliníková, radši bych dal ocel, až se bude muset zabrat, nekde v asijský dílně, aby nebylo zle.

13 až 16 zubů vepředu ti pokryje rozsah napínáku na kyvce bez krácení řetězu. Na 45 rozetě.

Určitě nechat velkej filtr a na průduch vymyslet ohradku na twinair fusekli.

Jestli je to nový, tak spojka netřeba, ale určitě s sebou napínák rozvodu, filtry a opravné sady celé hydrauliky, gufera vidlic a čistící pomůcku na vidle.
A dráty niple klíč. Pár originálů. Bál bych se přední náby origo, sem tam se vidí prasklá u středu. Nevim jak Talon, závodní provoz snáší líp než origo, prasklou jsem neviděl. Jiné nebrat .

Add vidlice, zvážil bych starší verzi co se dávala na první KTM 690, je výrazně pohodlnější. A nebo nějaké progresivní pružiny - neznám. Nové verze R v serii mlátí do rukou, pokud se nejede střelba. A počítám že to je většina vibrací co chystáš do gripu, od vzorku a haltru...

Nářadí ktm/hq je totálně jednoduchý , krom klíče na pružinu neni nic speciálního a vše je udělané jako u závodních, dostupnost T klíčem.

Ten klíč na pružinu- zvaž mechanické stavění, Xtrig pohledej. Je to fajn věc.

Pneu, omrkni ten Nomousse, je to novinka a proti tubliss je lepší a hlavně pasuje na širší ráfky co tam máš.
Obul bych E09 Dakar a dopředu TKC 80, jsou odolné. V bahně slabší, ale nerozbijes ráfky tak hned.

Přídavné světla, dal bych jen LED H4 a druhou do kufru... Svítí dost a míň žere. Budeš možná trpět na málo proudu, šetřit to .
Nebo koukni v Polsku, firma tam dělá LED do origo světel, vypadá to slušně. Nějakej Dr. Light, nebo jak... Bez garance co vydrží, ale viděl jsem a pěkně udělané. Asi lepší než jen LED žárovka...

Jsi cvok, já jel teď v týdnu dva dny po TET Polsko nalehko a jsem jak po mladejch
A žádný hardcore, rychlý písčitohlinitý, sem tam trochu bordelu. Představa ze na tom dám asii, to teda nazdar...

Naposledy editováno 04.07.2021 21:25:12

(reakce na) Přídavná nádrž na husqvarnu 701 enduro

4.7.2021 v 21:30 | Nahoru | #2
mám novou

abs nechám na silnici pomáhá, mimo úplně vypínám a když se něco semele tak abs pomáhá

akrapovič teda za 28 tisíc nedám, to je příšerně drahý, stejně bych ho nemohl nechat tak dole, aby se nad něj vešla 40 litrová brašna hozená přímo přes plast, protože by chytal ve vyjetejch kolejích , u tigra sem ho teda hodil dolů, ale tohle je takový trochu víc terénější, tak bych se o ten vejfuk bál, no a 8 kilo určitě neušetříš, někde jsem četl že tak 2-3 kila, ale nemám zkušenosti, nevážil jsem

benzín stačí 15 litrů při spotřebě 5 na 100, zbytečný nahazovat váhu, benzín je téměř všude

nosič si svařím sám, počítal jsem nerez trubku 18x2mm nebo 20 něco x 1,5 ale 2mm se líp vaří a pak natřít, to se osvědčilo a udrží to všechno

o ladění jsem neuvažoval, mě to tahání za ruce tak hrozný nepříde

13ku kolečko vezmu, to se bude hodit, akorát na přesun by bylo lepší 16, aby ten motor tolik netočil a nežral, ale stejně víc jak 120 nejezdím, ale na balkán bych to asi neřešil a jel na 13t ce, protože jednička je docela dlouhá, až moc

ponožku určitě doplním, ta se neztratí, spojku náhradní vozím vždycky, páč se dá v těžším terénu docela rychle opotřebovat

napínák rozvodu, to vydrží tak málo ? hydraulika i brzdová nebo jen spojka ?

vidlici u nový motorky měnit nebudu, to je podle mě zbytečný

je potřeba během cesty točit s pružinou ? nastavím na zatížení a hotovo, co bych tam měnil, ale jestli myslíš tohle, tak by se to možná dalo, není to teda zadarmo, ale můžu pak točit co hrdlo ráčí, ale to můžu i spešl klíčem, kterej ve finále nebude těžší než tahle věc https://www.mototec...road/xt10500007.html
jestli ale musím kvůli štelování sundavat ten plastovej zadek, tak to bych se na to mohl vykašlat a dám teda to udělátko

nomouse jsem hledal, ale docela na to nadávali, tak nevím, nikdo to nemá, ani jsem nepochopil co to má vlastně dělat

E09 dakar je za trest, některý se nedají vůbec zout, je to utrpení stačí E09 ty jezdím s E10 na předku, nebo shinko 804/805 ty zase hodně vydrží na asfaltu

a co ty led světla, mám to řešit nebo stačí tovární světlo, teď jsem teda zvyklej na dvojitej halogen ?

Naposledy editováno 04.07.2021 21:35:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
HQ701, KTM690 má smysl nějak dotěsň... KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 3 Dnes v 07:29 ZdendaZB
Na sever do tajgy a tundry Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 6 Dnes v 07:23 ZdendaZB
KTM690, HQ701 - vadí něčemu, že se ... Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 2 27.5.2024 v 13:09 ZdendaZB
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 29 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro ondrej-ek 13 24.5.2024 v 10:14 ZdendaZB


TOPlist