globalmoto_duben_nolan





Téma: Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
 
18.5.2021 v 10:52
Ahoj, zajímal by mě váš názor na toto odvětví vzhledem k motorkám. Za mě je to pořád trochu sci-fi ale pořád přijatelnější než to že za pár let už bude problém koupit auto na benzín nebo naftu. U elektromotorek a ele. skutru je to jiné, z mého pohledu co se použitelnosti týče to dává větší smysl než čistě třeba elektro auta. Zajímalo by mě jestly má někdo zkušenosti s těmito stroji, jestly to má někdo doma, jak se to chová, jaké to dává pocity a tak......prostě pokec o tomto kontroverzním tematu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

21.10.2023 v 22:02 | Nahoru | #1

assassin píše: Ten dojezd je stejne o nicem, takze ty znacky asi taky nemají moc smysl…

Ak máš necelú hodinku, môžeš zabehnúť na poľňačky za barákom a tam trénovať povedzme pomalú jazdu alebo čo. Ak by som to mal nakladať do dodávky, ísť niekam, kde sa dá jazdiť (hoc aj neoficiálne), tam ju vyložiť, prezliecť sa, tak to sa zrovna môžem prezliecť do civilu a ísť späť, lebo za tú hodinu viac nestihnem.

Spojka... mne sa hodí práve na prekážkach, občas pri strmých výjazdoch, ale je pravda, že mám dvojtakta, kde sa proste viac spojkuje. Ale viem ňou ten výkon jemnejšie dávkovať. Možno je to "skill issue".

Výmenná baterka má pre mňa výhodu, že ju môžem hodiť na vozíček a zobrať si domov nabíjať. Nemusím hľadať verejnú nabíjačku a tam hodinu trčať. Neviem, či by som si kúpil druhú, keď sa pozriem na napr. porovnanie trialiek EM vs. Sherco 300, jednak EM vydrží dlhšie, jednak oba dali vyše 3h, čo je fakt dosť.

EDIT:


Naposledy editováno 21.10.2023 22:03:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory

21.10.2023 v 22:10 | Nahoru | #2
Metric> na polnacku za barakem ale nepotrebujes znacky ne? Aspon ja delam presne co pises…
Srovnavat 2t a ele nejde. To se neda moc popsat, to se musi vyzkouset, davkovani plynu, zasobu momentu a regulaci trakce…
…ale uznavam, ze jsou discipliny, nebo prekazky, kdy bych ji bral. Ja treba mam jednickovou mapu do lesa, zcela hodnych 30ps… ale reakce na plyn tudiz neni tak ostra, abys kdykoliv rychle zvedl predni kolo, nastesti prepinani map je rychle a pomruce, tak si pred takovou prekazkou prekliknu "dvojku" kde mam asi 45ps a ta uz jde na zadni docela ochotne 60ps zveda predni kolo na uvalcenem poli i v 90kmh, vic jsem nemel moznost otestovat…

Varg se nabiji normalne z 230V zasuvky, nabijecka je integrovana ve stojanu, tzn nekam vlacer pomerne tezkou baterku neni nutne… ono tech 7kWh bude tvorit prevaznou cast hmotnosti motorky… i proto si myslim, ze je dobre kdyz je soucasti ramu…

Jinak tohle mrdani na miste je pro elektriku ideal, to zere nejmin… nejvic zerou presuny na vetsi vzdalenosti, vetsima rychlostma. Ja mam zatim natestovano par hodin, ale takovehle trialove blbnuti na vargu zere cca 15procent baterky za hodinu, takze jsem po dvou hodinach "trialu" na bikovych trailech skoncil s 70% v baterce… jen teda jsem za tu dobu najel cca 7km…. Myslim, ze na nakym rychlym trailu ala rally nebo crosscountry to da 40km a bude hotovo… uvidime az budu mit vic casu na jezdeni…

Naposledy editováno 21.10.2023 22:15:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist