1 reakcí na tento příspěvek Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
Ale kdo by to kupoval s A1, B řidičákem na dojíždění při ceně 250-500tkč dle množství karbonu? Produkci-prodej nikdo nemohl myslet vážně, ani dotace jí nevyžaduje. Údajně dalších 22mil vložily firmy.
bledemon píše: takový nesourodý design (vysoká nádrž s hranou ke koupenému kulatému světlu) umí jen neEstét nebo Číňan (skica vypadá dobře).
Ale kdo by to kupoval s A1, B řidičákem na dojíždění při ceně 250-500tkč dle množství karbonu? Produkci-prodej nikdo nemohl myslet vážně, ani dotace jí nevyžaduje. Údajně dalších 22mil vložily firmy.
To je Jawa, účelem je vylepšit příjmy firmy dotacema, o výrobě nikdo neuvažuje,
Stejně jako dotace na vývoj Jawy 1000, jejíž výrobu slibují už 15 let a kde na splnění zadání dotace jim stačil lehce upravený motor MZ1000, které kdysi koupili od zkrachovalé MZ.
Pak přišla dotace na vývoj Jawy 1200, kde jeden prototyp převrtali.
A tak to půjde pořád dál. Zapomeňte na to, že se v Jawě bude ještě někdy něco velkého vyrábět.
Ta firma ještě existuje především díky provázanosti jednatelů z divokých devadesátek s úředníky, co rozhodují o dotacích.