1 reakcí na tento příspěvek Gas Gas EC 300 Motard
Prestavba na motarda jde udelat mnoha zpusoby.
Prvni vec kterou asi nebudes chtit slyset, ale motard je zavodni nacini, nema smysl se s nim placat v provozu, jeho kvality se projevi az na trati a pokud te to chytne, uz nebudes mit vubec touhu s tim jezdit po silnici.
Ale je docela dost lidi co jezdi SM po silnici, uz dlouho a bavi je to.. takze zas abych netlacil jen svuj pohled na vec
Takze v pripade, ze bys chtel jezdit po silnici tak ti podle me budou stacit kola, retezova sada, vetsi kotouc a adapter na brzdic. Velky brzdy, siroky rafky a uprava podvozku nema moc smysl. Sadu kol potrebujes s prednim 17palcovym kolem kvuli vzorkove pneu. Dostat tyhle upravy do TP nemusi byt snadne, takze castecne budes vzdy mimo zakon...
V pripade okruhoveho jezdeni te opet cekaji kola, je dobre s tim pocitat od zacatku a koupit sadu kol s prednim kolem 16,5 nebo 16 palcu, na 17ku nesezenes sliky a ty tam chtit casem budes dopredu to bude chtit velkou brzdu. Kdyz se stavi SM z krosky, klidne muzes jet sezonu na mx podvozku, pokud nejsi extremni talent, nebude te limitovat. U endura to chce predelat podvozek, je to mekke. Ne ze by se nedalo, ale proc plytvat potencial. Retezova sada je jasna. Pak uz to chce jen padaky, nektere trati u nas maji pro motardy specialni pravidla - musis mit padaky v osach kol, slidery na stupackach atd... ono se to i hodi.
No a ceny... tady se fakt da jet temer od nuly pokud jsi sikovnej a dokazes si veci zaridit sam nebo v tom jde utopit statisice. Kola jdou koupit i nova kolem 20ti, zavodni jeta mezi 15-20tis. Ja jsem si kdysi prestavoval na SM Husku te410 a dal jsem tam upravena lita kola z aprilie rs125 za par korun..
velka brzda jde poresit levne nakupem brzdice z nejakeho nabouraneho sbk. Pak uz je to jen nekolik noci namerovani a frezovani/soustruzeni os a ruznych adapteru. No a nebo koupis primo zavodni brzdy, jete pocitej 8tis a vic.
Nejmin a s kompromisama se to da ... hm za dvacku?
Ja mam ve svem motardu vyse zminene dily ty top zavodni, kupovane jete a bude to tak za 70-80tis ...spis vic nez min
Kratka kyvka se jezdi az kdyz jedes opravdu na vysoke urovni, i tovarni seriove motardy - husqvarna fs450 a ktm smr450 maji seriovou kyvku z krosky, na zavody se tam davaji aftermarket kyvky - cca 2tis euro.
Retez jde blizko kola tak jako tak, pneumatiky jsou od retezu okousane vzdy, casto jsou od retezu okousane i rafky.
Servisni naklady.. no u 2t jsou ciste teoreticky o neco nizsi, ale uplne neprustrelnej tenhle argument taky neni, ono to ve finale vyjde dost podobne, pocitej ze kazda hodina jezdeni te stoji minimalne 1000kc...
Naposledy editováno 31.03.2021 20:51:30
Kola se tam vejdou, jen teda pokud to chces bez prace tak budes muset hledat neco co uz je upravene na gasgas. Ja nevim presne jakou pouziva gas osu atd.. v mem okoli ho nikdo nema. Ale pujdou tam s upravama dostat kola i urcena pro jine enduro/mx. Co da nejmin prace musis pohledat na netu. Nebo neco koupit a merit a zkouset .. minimalne distancky na osu a mozna nejaka podlozka pod kotouc nebo rozetu. V nekterych pripadech jsou potreba nove osy.
Sirokou kyvku na gase bys stejne nejspis nesehnal. Navic kyvka je sice sirsi, ale retezova linka je porad stejna... to je dane umistenim kolecka na motoru. Tzn i lidi se sirokou kyvkou maji okousane gumy a rafky od retezu...
To klidne muzes pridavat sem do tematu, at to tu neni rozhazeny vsude...
No strucne - kdyz koupis kola na gase, budou tam pasovat :) kdyz koupis kola z neceho jineho, bude se muset upravovat, ale sirka kyvky nebude zasadni problem, endura/mx maji plus minus stejne sirokou kyvku...
No, k veci, keď máš kde jazdiť , kde nikoho nebudeš srať, ono ten 2T reve jak sviňa a ...teda máš kde jazdiť? Kde nikoho nebudeš otravovať? Teda tiež som jazdil na závodnej kroske roku pána 1979 , ale ma nechytili, kecám chytili ma a zobrali mi vodičák. Zase okecávam, nechaj to ako to je pojazdi potom predaj a kúp si normálneho motarda s papiermi aby si mohol machrovať po ceste. Veď som videl inzeráty , že predávajú KTM , 450 na 17 -kach kolesách a zapísané v papieroch.
PS: hlavne, čo do toho nasypeš peňazí, ti nikto pri predaji nezaplatí.
Ale držím palce, nech sa darí.
Naposledy editováno 01.04.2021 16:23:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC 300 Motard
Kohlstein píše: assassin> Vlastíkovo čtvrté téma, vše v podobném stylu, a ty? Takového hrachu na zeď ..
Jéj, čau, nekaz nám radosť, aspoň si môžme pokecať- popísať. O pindíkoch sa mi už nechce písať (Kratimír a jeho ......) lebo už mám z toho mikrokomplex. Pneumatiky už mám poriešené ( dík za rady) na cestnej aj na endure, už sa aj jazdí, akurát mám problém, som tlstá prasnica . To mi už neporadí nikto musím prestať žrať a chlastať.
2 reakcí na tento příspěvek Gas Gas EC 300 Motard
Doplním trochu informací.
Třikilo byl také můj sen, tuplovanej s motárdama.
Když budeš trpělivej, seženeš gasí kola. A za cca 15k máš motorku na malejch kolech. Adaptér stačí takovej směšnej (jeden šroub vychází na 320mm)
A jestl chceš kola zapsat, zkusil bych Vozňáka (jak reálný to je netušim)
Případně vim kdo to zapíše. Ale levný to neni.
Rozeta stačí příbalová, 40z. Real 150-160km/h
A jestli jsi takový nevyježděný ucho. Zapomeň na textil, nezapsaný kola, a jízdu bez pojistky (tý životní)
Protože to prostě nutí tahat..
Jo, a na kyvku se vykašli. To nějak vyjde Gumu má oskákanou každej.
Dva řetězy (nebo dvě spojky) , a jsi schopnej za hodinu jet do lesa..
1 reakcí na tento příspěvek Gas Gas EC 300 Motard
Obě motorky však trvali reálně hodinu (i s úklidem dílny a umytím rukou)
Čau, a na čom asi sedím na fotke čo tu mám v profile? 4T HQ TE 449 s origo akrapom s príbalu. Pred ňou som jazdil 2T HQ WXE 260 s origo výfukom. To, čo mám teraz má omedzovač nastavený od výrobcu na 6000 otáčok. Na tom 2T sa mi vtedy len otvorila prívera. Potom to malo pecky šlo , a paráda rev. S origo výfukom dovoz z Anglicka. Mal som 2T Yamahu LC 350 YPWS . Tiež origo výfuky. to bola paráda. Milujem 2T , ale ....tu kde som teraz si to nemôžem dovoliť. 2T mám už len krovinorez. To TE 449 má ten istý výfuk origo aj ako motard. Zvuk to má , no nič moc. Ale Ina, 750 , teda z toho zvuku sa mi vysmiala aj moja žena, vraj to hučí ako vysavač Zelmer s ubratým výkonom. Je to smutné , ale je to tak.
Chalanisko kúpil gasa, nemá na to vodičák a tipujem aj gas je bez papierov. Okruh na SM asi nemá poruke a skôr pojazdí asi niekde po poliach. Ako si písal, keď ho to zláka na cestu , z toho smrdí ....síce ja som bol taký istý . V 17 som si kúpil fungľovku motorku papiere som mal na pincka , po týždni som sa vydrbal a zlomil si ruku. Vodičák na veľkú motku som robil so sadrou, vtedy sa dalo od 17 tich rokov. A začalo moje samomrzačenie.
2 reakcí na tento příspěvek Gas Gas EC 300 Motard
449 a 6tis rpm? To mas naky zavreny ne? Ta motorka musi tocit skoro 10tis...
Tipuju ze to ma necelych 50koni nekde kolem 8tis rpm a omezovac kolem 10ti...
Naposledy editováno 01.04.2021 23:16:32
Naposledy editováno 02.04.2021 16:16:47
assassin píše: Krokos: 2t neprijemne jeci, kdyz stojis u nej prijde ti, ze dela velkej kraval, ale nenese se to daleko, kdyz jezdi za kopcem, uz ho neslysis.. 4takt je slyset daleko :(
Tak tak - ja chodievam na túry, občas niekoho stretnem, o 4T vieš na kilometre ďaleko, 2T až keď je u Teba. A s cestnými sa to nedá porovnávať, väčšina cestných má nejaký decentný laďáčik, enduráci obvykle hneď odstránia všetky tie reštrikcie (ono to s nimi má tak 5 koní, takže sa ani inak nedá) a je to počuť.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... | Olihňos | 7 | 27.7.2023 v 08:12 wagusss |
Vyplatí se Gas gas Gas Gas EC 300 | Ferdator | 16 | 24.7.2023 v 15:27 Sally06 |
Enduro hobby závody Gas Gas EC 300 | Vincátko3 | 8 | 30.9.2022 v 16:19 Vincátko3 |
ISDE 2021 [1, 2, 3] Gas Gas EC 300, Honda CRF 450X, Husqvarna WR 300, Be... | Kohlstein | 71 | 31.8.2022 v 22:12 Ariete |
Gas Gas EC 300 přívěra Gas Gas EC 300 | Vlastik177 | 7 | 29.4.2021 v 23:46 Weezer |