globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Katalyzátor ven nebo ne
Zdravím jdu si k vám pro radu a zkušenosti. Mám laděnou koncovku od akrapoviče a originál svody z Katem. Uvazuji ze nahradim katalyzátor mezisvodem od dominatora . Lambda sonda je před katalyzátorem tak mě zajímá pokud ji vymenim za mezisvod a dam zpátky Lambda sondu která byla před katem tak by mělo být vše v pořádku nebo se pletu ? Má stim někdo zkušenosti ? Vím ze toho je tady hodně na fóru a všude četl jsem příspěvky ale řešilo se tam i filtr apod. Budu rad za vaše rady diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor ven nebo ne

28.3.2021 v 10:02 | Nahoru | #1

sardel píše: assassin> čili, jinak řečeno, mohu v klidu vyhodit katy a "the ECU will automatically adapt the map to the new parameters".



...tak zpet, asi uplne to pravda neni... ja na ten obrazek vcera koukal na malem/rozbitem telefonu, na pocitaci uz to vypada jinak - to neni vaha vzduchu, ale MAP senzor.. cesky receno, podtlakove cidlo. Tohle maji fi motorky uz opravdu dlouho, jde podle toho ridit mnozstvi smesi pri malem zatizeni - mala zmena otevreni klapky docela dost zmeni podtlak v sani. Ale jakmile mas otevreno vic jak ctvrt plynu, tak uz kazde dalsi otevreni ma za nasledek malou zmenu v podtlaku a tudiz uz je potom tenhle senzor k nicemu.. proto se vstrikovani ridi ve dvou rezimech - zpetnovazebni kdy se smes micha v zavislosti na hodnotach z tehle senzoru a pak pri vyssim zatizeni uz se smes urci z pevne nastavenych map...

Takze bohuzel zadna revoluce. U toho RE nebude zmena vyfuku velkej problem, protoze ten motor neni postavenej s durazem na vykon a je celkem fuk jakej tam das vyfuk, kdyz hlavni restrikce je ten motor sam

Naposledy editováno 28.03.2021 10:03:41

(reakce na) Katalyzátor ven nebo ne

28.3.2021 v 10:31 | Nahoru | #2
assassin> ty mě ale houpáš!

Pro zajímavost, včera jsem narazil na tohle video Jestli dobře chápu, tak po výměně filtru se ten nový "otevřený" musí "zajíždět". Říká tam, že to trvá až čtvrt hodiny, než se ECU adaptuje na nový parametry. To je pro mne už docela sci-fi. Teda, pokud neblábolí dajaké nesmysle...

Hele, nepruď, ten motor je úžasnej. Jen je samej "respirátor". Zatím jakýkoliv dusítko když se mu vyhodilo, znatelně ožil a očividně začal radostněji dýchat. Jak říkám, nejde o výkon, ale tyhle EU kurvítka dělaj hodně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR JorgeRs 6 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR LuuKeW 20 9.5.2023 v 14:35 Metric
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 Risek55 26 30.4.2023 v 19:55 Gahan37


TOPlist