Vloni na podzim mě začala sáknout levá vidle, gufera stále původní, měnil jsem v nich pouze olej, najeto 90 tis.
Takže přes zimu proběhla rozborka, nový gufera i prachovky v orig. Suzuki. Co kus to pětikilo.
Trubky a pouzdra bez poškození, krásně hladký, bez sebemenší vůle. Měl jsem půjčený profi naražeč, vše děláno s max. pečlivostí, aby se nepoškodil břit na novém guferu.
Na jaře jsem vyrazil a teď po čtyřech měsících začala sáknout pravá vidle a týden potom i levá.
To mě teda malinko (víc) nas--lo.
Když o tom tak přemýšlím, tak jediný co mě napadá je, že ty gufera byly špatný.
Už jen proto, že začaly téct obě strany skoro současně.
A to jsem si říkal, že nebudu kupovat nějakou druhovýrobu a koupím za nemalej peníz originál Suzuki.
Takže otázka zní, je možný že ty orig. gufera stály za ho--o?
Co koupit za gufera aby to vydrželo ?
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX - tečou vidle po opravě
Kamarad dela v prumeru vic jak jedny vidlice denne a dava tam gufera nok ... kdyby byl problem tam, tak bude mit docela dost reklamaci.
Naposledy editováno 10.08.2020 15:08:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX - tečou vidle po opravě
assassin píše: umi byt dost bordelu i v kartridzi - ty jsi predpokladam necistil. Nejvic guferum vadi prach z brzd, tzn klidne muze byt i spojitost s timhle. Vliv ma i znacka oleje. Cim jsi gufera narazel?
Kamarad dela v prumeru vic jak jedny vidlice denne a dava tam gufera nok ... kdyby byl problem tam, tak bude mit docela dost reklamaci.
Naražeč půjčený od kamaráda, který ho pro mě zapůjčil od svého kamaráda.
Profi, kovový, takový dva rádlovaný půlměsíce, který se secvaknou kolem trubky.
Přiměřoval jsem k němu gufero a ta narážecí hrana přesně vycházela na vnější kroužek gufera. tam bych problém nehledal.
Olej se měnil pravidelně, a stále ten samý (Motul), při demontáži jsem vyléval starý olej a byl čistý, skoro jak ten ve flašce.
Gufera objednána u autor. prodejce Suzuki, v orig. pytlíku, nálepka Suzuki. Ten by snad nějaký přebalený plagiát neprodal.
I když, čemu může člověk v dnešním světě věřit
assassin píše: umi byt dost bordelu i v kartridzi - ty jsi predpokladam necistil. Nejvic guferum vadi prach z brzd, tzn klidne muze byt i spojitost s timhle. Vliv ma i znacka oleje. Cim jsi gufera narazel?
Kamarad dela v prumeru vic jak jedny vidlice denne a dava tam gufera nok ... kdyby byl problem tam, tak bude mit docela dost reklamaci.
Jen jsem napsal svoji osobni zkusenost. At si z toho vezme kdo chce co chce. Mimochodem kdyz uz nic jineho, tak ty SKF maji mnohem lepsi prachovky. A jsou hnusne zelene.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 26 | 21.5.2024 v 19:11 Tatrman |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 56 | 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N |