Tenhle příspěvek bude směřovat zejména na vlastníky biků tov. zn. Triumph (ať současných nebo bývalých). Uvažuju o koupi novýho tygříka 900 ve verzi Rally Pro. Už mám objednánu zkušební jízdu na Pze 4 (bohužel "jen" na verzi GT Pro, páč Rally Pro prý nemají pro mně z těžko pochopitelných důvodů zajeto a nezajíždět prý asi nebudou? ...), nicméně, než se tak stane, rád bych se zeptal, zda někdo z vás již není vlastníkem nový 9tikule a pokud ano, jak je to s pověstným topením od motoru do nohou, resp. oblastí rozkroku?? Jeden můj kolega ze zaměstnání má 1200 XCA, ročník 2019 a dost si na to stěžuje Díky za příspěvky k dotazu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplo do nohou a střední partie
Mám v plánu vokusit ještě KTM 790 Adv R. Je faktem, že je podle vyrobce víc zaměřený do terénu, ale chci ho zkusit i na okreskách vč dálnice, jak to bude s mojí prďkou po nějakých 200 km...Jestli se na ní dá obstojně i cestovat? A taky výška sedla, kt. začíná na 850 mm....
Požičiaval som si ho v Brne v Cartecu.
Mimochodom, KTM S a R sa ergonomicky tuším nelíšia, ak si kúpiš sedlo a plexi (predávajú sa ako power parts) - rozdiely sú v podvozku, rally mód (na S vraj nie je) atď. Je to veľmi malá (kompaktná) mašina, ale to Ti asi vadiť nebude. Ja som ho testoval so zníženým sedlom, tak pohodlné ako na MTS nebolo, ale v porovnaní s Tigrom a GS - všetky mi prišli ok.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 63 | 21.5.2024 v 17:26 Metric |
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 60 | 8.3.2024 v 23:39 Metric |