Téma: Shell V-Power Racing
 
18.3.2008 v 13:59
Kdo z Vás ho dopřává své motorce?
Předchozí
1 2
Následující

Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:01 | Nahoru | #1
převážně tankuju u shelky ale V pover 95

racing do toho nervu zas až tak bych jí nerozmazloval

1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:02 | Nahoru | #2
lol jejda zase jedno oblíbené téma jestli šel ví pour nebo naťural 95

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:06 | Nahoru | #3
mandy8> beztak to je jedna a ta samá slejvka z kralup lol lol

1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:08 | Nahoru | #4
Nedávno tady byla diskuze na toto téma. 95 ku jo, ale racing je úplně zbytečnej. Nezískáš tím vůbec nic.jenom víc vysolíš

(reakce na) Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:09 | Nahoru | #5
changes1> ale kecáš! Získáš dobrej pocit a myslíš si že to pak jede jako raketa lol

(reakce na) Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:09 | Nahoru | #6
Sausage> hehe lol lol

1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:13 | Nahoru | #7
Já vím, že je Racing zbytečný..ledaže by Ducárna měla variabilní časování ventilů Prostě Monster má předepsaný BA 98, tak leji Racing..ty dvě kačky nebo kolik oproti V-Power, to už není tragédie. Samozřejmě, že žádný rozdíl nepoznáš.

1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:13 | Nahoru | #8
Normálně, technickej smíchanej 1:1 s ředidlem... pak to lítá jako blázen, s plamenama u vejfuků

(reakce na) Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:14 | Nahoru | #9
FiZzeR> lol lol kurde to musí být vůně za tebou!

1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:15 | Nahoru | #10
nickslaughter: s casovanim ventilu to nema nic spolecnyho.

Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:16 | Nahoru | #11
já jednou nalil do fichtla palivo jak se leje do těch závodních autíčej. je to nějakej sajrát s nitrákem to taky jelo jak kráva až mu z toho po 4k ulítla hlava lol

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:17 | Nahoru | #12

assassin>nickslaughter: s casovanim ventilu to nema nic spolecnyho.



Ale má

(reakce na) Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:22 | Nahoru | #13

NickSlaughter>assassin>nickslaughter: s casovanim ventilu to nema nic spolecnyho.

Ale má


Má? Tak vysvětli,rád se dozvím něco nového..

2 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:23 | Nahoru | #14
Někde jsem viděl test s obyčejnou 95 s něčím od BP a Schell. dělali to teda na autech, ale výsledek: auto kolem 70kw žádnej rozdíl, kolem 110kw BP přidalo asi 4k, Schell dalo 8k, a pak to dali do asi 160kw BP tak 8 - 10k a schell nějakých 15 - 20k, ale nehádal bych se, páč to nevím přesně.

(reakce na) Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:27 | Nahoru | #15
Zdeneli> a test sponzorovala společnost shell, ne ?

1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:29 | Nahoru | #16
Byl test na motorky,tuším v MOTOCYKLU,a racing shell u seriovky dokonce 2HP ubral! Bo mu neseděl kompresní poměr té machny.
Plky typu jediněplná synta a jedině šélvípavr jsou prostě k smíchu,ale kdo chce co,budiž mu dáno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:31 | Nahoru | #17
prackarr> Ať žije placebo efekt

1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:36 | Nahoru | #18
uz tady bylo i o tom za jakych podminek ma viceoktanove palivo vliv na vykon motoru - prevazne u aut a to diky promene mape predstihu v zavislosti na cidlu klepani...

promene casovani ma vliv na to jak dlouho jsou otevrene saci a vydukove ventily... u vysoko otackovych motoru jsou ventily urcitou cast zdvihu otevreny spolecne... aby se motor stacil naplnit a tudiz cast paliva vylita do vyfuku... variabilni casovani... to jest ruzne otevreny ventily pro ruzne otacky tohle resi a ma to vliv na vetsi kroutici moment v nizsich otackach(nebo naopak vetsi vykon ve vyssich) a mensi spotrebu.

ale nevim jak se to podepisuje na tlacich, respektive tvaru spalovaciho prostoru - jako dvou hlavnioch faktorech na kterych zavisi jestli benzin prohoriva nebo exploduje... a tudiz i na nutnosti pouzit palivo s vyssim okt. cislem

1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:37 | Nahoru | #19
jediný co můžu potvrdit je že mi klesla spotřeba

(reakce na) Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:37 | Nahoru | #20

mandy8>prackarr> Ať žije placebo efekt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:39 | Nahoru | #21

Sausage>jediný co můžu potvrdit je že mi klesla spotřeba


A já potvrzuji,že mě neklesla.
placebo...mandy na to kápl...

Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:40 | Nahoru | #22
bych chtel videt to mereni... jakoze na jedno pripoutani na brzde nalili 95ku zmerili... pak vse vylili proplachli palivovej system, nalili neco jineho a merili zas? pokud mezitim nekde jezdili... treba k pumpe... tak ten narust vykonu v jednotkach procent muze bejt jen chyba mereni, nebo vliv okolni teploty/tlaku atd.

jako z dynamo brzdy usuzovat na naky +-4kone u 150+ ps motoru je nesmysl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:42 | Nahoru | #23
assassin> škoda hledal jsem mail přímo od Shellu, kde bylo vše podrobně vysvětleno, v podstatě je to o tom co píšeš a velký vliv má právě změna komprese.

Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:43 | Nahoru | #24
Dávám do motky i do auta, dáváme všichni v rodině

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:44 | Nahoru | #25

prackarr>Sausage>jediný co můžu potvrdit je že mi klesla spotřeba
A já potvrzuji,že mě neklesla.
placebo...mandy na to kápl...



Mě neklesla ani spotřeba, ani to líp nejede...to je jasný...spíš tomu více dávám a více to chlastá
Ale u olejů bych byl opatrnější, jelikož sedlám i dvoutakt, tak bych slovo jako syntetika nepodceňoval, přestože vím, že kvalita oleje se označuje jinak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:45 | Nahoru | #26

NickSlaughter>assassin> škoda hledal jsem mail přímo od Shellu, kde bylo vše podrobně vysvětleno, v podstatě je to o tom co píšeš a velký vliv má právě změna komprese.


jakože máš motor s proměnnou délkou ojnice ?

1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:47 | Nahoru | #27
nick slaughter: no to by me fakt zajimalo... ono mail od shellu kterej haji produkt od shellu.. to nebude zrovna objektivni material?

motorky senzory klepani vetsinou nemaji... takze tam je to mimo...

a casovani ventilu jak jsem naznacil nema na kompresi zadnej vliv.

1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:48 | Nahoru | #28
cikus: ja jo... s vetsima otackama se prodluzuje... popisuje to Hookuv zakon... :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:48 | Nahoru | #29

Číkus>NickSlaughter>assassin> škoda hledal jsem mail přímo od Shellu, kde bylo vše podrobně vysvětleno, v podstatě je to o tom co píšeš a velký vliv má právě změna komprese.
jakože máš motor s proměnnou délkou ojnice ?



Ty si nečetl předchozí příspěvky, viď? Kupodivu mi nějaký technik ze Shellu psal, že používání V-Power Racing je zbytečné, nemohl jsem ani uvěřit

(reakce na) Shell V-Power Racing

18.3.2008 v 14:50 | Nahoru | #30

assassin>nick slaughter: no to by me fakt zajimalo... ono mail od shellu kterej haji produkt od shellu.. to nebude zrovna objektivni material?

motorky senzory klepani vetsinou nemaji... takze tam je to mimo...

a casovani ventilu jak jsem naznacil nema na kompresi zadnej vliv.



jo sorry, já tenkrát posílal dotaz ohledně auta, takže je to trošku OT, ale vím, že tam vážně hrotil to časování ventilů.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist