1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power Racing
1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing
1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing
1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing
1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power Racing
assassin>nickslaughter: s casovanim ventilu to nema nic spolecnyho.
Ale má
2 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing
1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing
Plky typu jediněplná synta a jedině šélvípavr jsou prostě k smíchu,ale kdo chce co,budiž mu dáno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power Racing
1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing
promene casovani ma vliv na to jak dlouho jsou otevrene saci a vydukove ventily... u vysoko otackovych motoru jsou ventily urcitou cast zdvihu otevreny spolecne... aby se motor stacil naplnit a tudiz cast paliva vylita do vyfuku... variabilni casovani... to jest ruzne otevreny ventily pro ruzne otacky tohle resi a ma to vliv na vetsi kroutici moment v nizsich otackach(nebo naopak vetsi vykon ve vyssich) a mensi spotrebu.
ale nevim jak se to podepisuje na tlacich, respektive tvaru spalovaciho prostoru - jako dvou hlavnioch faktorech na kterych zavisi jestli benzin prohoriva nebo exploduje... a tudiz i na nutnosti pouzit palivo s vyssim okt. cislem
1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power Racing
Sausage>jediný co můžu potvrdit je že mi klesla spotřeba
A já potvrzuji,že mě neklesla.
placebo...mandy na to kápl...
jako z dynamo brzdy usuzovat na naky +-4kone u 150+ ps motoru je nesmysl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power Racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power Racing
prackarr>Sausage>jediný co můžu potvrdit je že mi klesla spotřeba
A já potvrzuji,že mě neklesla.
placebo...mandy na to kápl...
Mě neklesla ani spotřeba, ani to líp nejede...to je jasný...spíš tomu více dávám a více to chlastá
Ale u olejů bych byl opatrnější, jelikož sedlám i dvoutakt, tak bych slovo jako syntetika nepodceňoval, přestože vím, že kvalita oleje se označuje jinak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power Racing
NickSlaughter>assassin> škoda hledal jsem mail přímo od Shellu, kde bylo vše podrobně vysvětleno, v podstatě je to o tom co píšeš a velký vliv má právě změna komprese.
jakože máš motor s proměnnou délkou ojnice ?
1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing
motorky senzory klepani vetsinou nemaji... takze tam je to mimo...
a casovani ventilu jak jsem naznacil nema na kompresi zadnej vliv.
1 reakcí na tento příspěvek Shell V-Power Racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell V-Power Racing
Číkus>NickSlaughter>assassin> škoda hledal jsem mail přímo od Shellu, kde bylo vše podrobně vysvětleno, v podstatě je to o tom co píšeš a velký vliv má právě změna komprese.
jakože máš motor s proměnnou délkou ojnice ?
Ty si nečetl předchozí příspěvky, viď? Kupodivu mi nějaký technik ze Shellu psal, že používání V-Power Racing je zbytečné, nemohl jsem ani uvěřit
assassin>nick slaughter: no to by me fakt zajimalo... ono mail od shellu kterej haji produkt od shellu.. to nebude zrovna objektivni material?
motorky senzory klepani vetsinou nemaji... takze tam je to mimo...
a casovani ventilu jak jsem naznacil nema na kompresi zadnej vliv.
jo sorry, já tenkrát posílal dotaz ohledně auta, takže je to trošku OT, ale vím, že tam vážně hrotil to časování ventilů.