Když je nádrž úplně plná, tak neustále svítí hladové oko, kolem půlky nádrže se to trochu vzpamatuje a ty 3 čárky to ukáže. Po chvíli zase hladové oko i když je v nádrži skoro půlka paliva.
Přiznám se, že ani nevím, jak nádrž rozdělat, žádný schéma jsem nenašel a ani podobný topic na netu... Dokázal by mě, prosím, někdo navést na řešení problému? Je to docela dost otravné
1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční palivoměr V-strom 650
a vyleze ti treba neco takovyho.
vypust z toho benzin a vyndej z nadrze hladinomer a pak treba najdes problem.
1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční palivoměr V-strom 650
1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční palivoměr V-strom 650
Pro info: palivoměr ukazoval špatně ještě než jsem to sundaval
Naposledy editováno 24.06.2020 16:01:13
Fukušima píše: Píšeš, že už od začátku se potýkaš s problémem s palivoměrem. Podle mě je veliká pravděpodobnost, že bývalý majitel dělal něco, při čem musel rozpojit kontakty, které jsou napojené na plovák v nádrži. A potom ty kontakty zapojil, ale opačně. Měl jsem ten samý problém, stačilo jen sundat boční kryt, přehodit kontakty s vše ok. Ale nemám Vstrom, ale GSX 1100F. Třeba nepomůžu,ale zkus ty kontakty přehodit.
Nádrž jsem měl sundanou a konektor jsem kontroloval. U stroma je nemožný otočit konektor. Jedině, že by někdo prohodil dráty v konektoru... Máš pravdu, že by to těm drátům odpovídalo. To je docela dobrý nápad.
Díky
Palivoměr zlobí když to sundám, většinou pomůže to rozpojit a stříknutí kontoxem.
Nádrž dolů nemusí, konektor je přístupný po sundání levého černého plastu , jeden šroubek.
Konektor k budíku je vlevo pod krovkou, taky se dá rozpojit a prostrikat. Je velký, jde to blbě, ale ani k tomu se nemusí nic sundávat
Časem se objevilo pískání z nádrže, a to mě donutilo palivoměr a vůbec palivovou soustavu řešit trochu víc. Po rozebrání jsem zjistil, že palivové čerpadlo je napůl zrezlé a hlavně zanešené. Po vyčištění čerpadla pískání neustalo a palivoměr stále nefungoval (přitom potenciometr mi na stole fungoval na jedničku). Koupil jsem teda nějaké palivové čerpadlo z bazaru (nové stojí asi 20k) a ze dvou jsem udělal jedno. Paradoxně to "nové" čerpadlo z bazaru bylo ve skvělé kondici oproti tomu mému. Čerpadlo jsem vyměnil a už nepíská. Palivoměr jsem nakonec vyřešil tak, že jsem jen vyměnil plovák. V umyvadle ten starý šel trochu ke dnu, ale ten nový držel nahoře bez kompromisů. Nyní už vše funguje a nic nepíská!
Věděl by mi někdo vysvětlit, proč ten starý plovák klesal? Jak se to vlastně může stát? Ten plast na plováku nebyl nijak narušený na první pohled a ani se plovák nijak neplnil...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 65 | Dnes v 11:10 puffybodie |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |