nebo poslat odkaz, viděl jsem jednu stránku s tím, ale už si nevzpomenu kde...
Jinak myslím nějaké info, jako že je idální koupit takovou zásuvku (a kde), jaké kabely(dráty), jakou pojistku (zřejmě na tom drátku), atd...
Prostě kde to všude nakoupím a kam to mám v motorce připojit.
Díky
dostaneš všechno co potřebuješ
A jak to udělat najdeš třeba taky
http://gstwin.com/ci..._lighter_install.htm
schrance pod sedlem. Zasuvku na kabelu koupíš i v OBI. Pokud najdeš krám kde prodávaj Auto-elektro potřeby, budeš jí mít levnější. V uvedeném obchodě budeš stejně muset koupit pojistkové pouzdro. Pro připojení k baterce doporučuji nalisovat nebo napájet očka na konec kabelu.
Když málo jezdím, tak střídám nabíjení u všech motorek a nikdy nemám problém s nastartováním.
K tomu napojení na baterku.
Není to zase až tak jednoduchý.Moc elektřině nerozumím,ale na Bulldogovi jsem si zásuvku napojil přímo na baterku a klasickej zapalovač mi v tom jel bez problémů,ale GPSka už ne. Tam už bude potřeba nějaká rada odborníka.
v GME investice asi 40,- Kc (www.gme.cz)
http://www.gme.cz/cz...t&detail=899-020
vodeodolnou nepotrebujes, kdyz ji das pod sedlo, na ZX9 jsem ji mel asi 2 roky, najel s tim 35tis km bez pojistky a v pohode
lukfa>mariano> pojistka je v každým samci skleněná. ale jinak to mam taky zapojený přes pojistku.
bubrak: prave tuhle nedoporucuji, samec z toho vypadava za jizdy, doporucuji tu s vnitrnimi pruzinkami
Ok ja to za jizdy nepouzival, to bych to nejak prigumickoval? Ja s tim jen foukal matraci kompresorem a nabijel myslim jednou mobil. Ta s pruzinkama je ktera?
ja ji kupoval u lousie za 10Ecek vcetne kabelu a pojistky. Chapu ze tato obyc je levnejsi
Bohuzel nejde jednoznacne doporucit ani prvni ani druha varianta, kazda ma svoje minusy.
Zapalovac se muze hodit nejen kurakum, ale ne kazda zastrcka se do nej vleze - nekdy to tvarovani vnitrku proste brani spravnemu zasunuti zastrcky.
Zasuvka s hladkym vnitrkem miva vnitrni stenu z elektricky dobre vodiveho materialu, ale zase se z ni vetsina zastrcek vyklepava a dochazi ke ztrate kontaktu stredniho kolicku.
Jinak vodotesna zasuvka s vickem je machrovinka, funkcne je to ale zbytecny, pokud neni zasuvka utesnena, tak z ni voda vzdy vytece, i kdyz je to ta uplne obycejna za tri petky.
Ohledne instalace doporucuji jednoznacne pres extra pojistku (mit kuli zkratu v obvodu zasuvky vyrazeny z cinnosti treba blinkry, to je urcite sen kazdyho z nas), v pripade skryte zasuvky (pod sedlem, v zamykatelne schrance) staci primo na baterku, pokud se jedna o zasuvku na palubovce, je vzdy lepsi ji zapojit pres skryty vypinac nebo pres rele tak, aby byla funkcni jen se zapnutym zapalovanim (lidi sou svine a hrebik v zasuvce dokaze divy).
lukfa: hele ale ty si stejne psal na zacatku ze mate u vas nejakou s pruzinkama za 50,-, to je kde ?
Technika-el.zásuvka
lukfa>Sim> napsal si to pekne, jen jsem se jeste nesetkal se samcem kterej by nesel do te s temi camprdliky kazdopadne s tou holou jsem ujel vzdy tak kilometr a uz to bylo rozpojene...
Ja uz bohuzel jo a zjistil sem to jako na potvoru prave ve chvili, kdy sem potreboval nabijet telefon. Nabijecku sem nechal doma, tak jsem si pucjil kamosovo a ani ve snu me nenapadlo, ze to nemusi pasovat.
Zrovna tak u tech hladkych sem mel zastrcku, ktera tam drzela jak pribita, ale taky jinou, ktera tam v podstate plandala - u ty sem pouzival elektrikarske izolacky jakozto donucovaciho prostredku k nechranenemu styku
Sim>Pojistku to chce davat takovou, aby to zvladalo odber. Na nabijeni telefonu nebo navigace staci vetsinou 2A, na nabijecku tuzkovek nebo napajeni noutbuka uz to chce spis 5A no a pro takovy narazovky jako je motorkarska rychlovarna konvice nebo startovaci kabel to je skoro lepsi proklemovat hrebikem
notebooky mivaji prikon 60-90W, takze spis 10A.