To jestli motorka nastartuje nebo ne se zdá zcela náhodné. Někdy ji nakopnu na po 2. někdy po ní skáču hodinu a nic. Jak se zahřaje tak třebas 1, 2 nebo i 3x ji nakopnu (nahodně chytá) a někdy ji teplou (nebo studenou( nenakopnu vůbec.
Kde může být problém?
Zkoušel jsem:
Vyčistit karburátor
Štelovat směs (možná je kapku chůdá pořád - ale nezdálo se že by to mělo značný vliv jelikož startovala stejně od 1 ot. do 5 ot. na směsovém sřoubku (pilot screw) takže si nemyslím že by to bylo směsí, zítra pokud nastartuji zkusím ji ještě jednou seřídit)
Komplet nově udělaná elektrika
Vyměněná CDI - ze stejné motorky
Kontrola ventilů - byla provedena před koncem sezóny, ale zdá se jako poslední naděje, takže zítra ji mám v plánu překontrolovat, při poslední kontrole byl výfukový ventil o 0.03 mm mimo rozsah - rozsah je 0.08-0.13 a já měl 0.16mm
Změřena komprese při rozlačení z kopce naměřeno 7 ale se zavřeným plynem. (compression ratio 9.5:1)
Vyměněna svíčka
Natankován 100 oktanový benzín ze shellky.
Napadá vás co zkontrolovat? Už si opravdu nevím rady trápim se s tou mašinou dlouho už si ani nejsem jistý kdy přestala startovat..
EDIT:
Dnes jsem v karburátoru (mikuni TM33) prohodil Pilot a Main Air Screw (viz obrazek. 1-Pilot - volnoběz, 2- Main - Hlavní tryska).
Jelikož jsem se dočetl že mohly být zaměněny. Podle manuálůu má být Main Air Screw široký 0.9 mm já mám 0.7mm a pilot air screw 1mm a já mám 1.1 mm (již po přehození).
Zdá se že to pomohlo jelikož motorka chytá uplně pokaždé na max 2. nakopnutí, ale stále nechytá teplá to ani neškytne .
Dále jsem se pokoušel seřídit směs podle návodu na YT (pritahnout smesovy sroubek a vytahovat tak dlouho dokud nepřestanou otačky klesat a nechat je tam kde drží) ovšem nedostal jsem se ani k tomu aby otáčky klesaly pořád jen stoupají nebo se drží.
Mám to řešit? Například přetryskováním? A nebo se neřídit tímto seřizováním.
Případně kde sehnat kompletní přetryskovací sadu?
Edit:
Tak dnes jsme motorku nakopli a poštelovali jsme směs (cca na 3 otačky), kupodivu chytala i teplá na kopnutí (povedlo se nám ji nakopnout teplou 5x po sobě). Pak chvíli chladla a už zase nešla nakopnout ani za sviňu (jiskru to hazelo).
Napadá vás čím by to mohlo být?
Naposledy editováno 26.04.2020 16:34:05
1 reakcí na tento příspěvek DR 350 těžké nastartovat / špatně startuje
Pamatuju DR jako aktuální modely a tím že blbě chytaj byly pověstné.
Sytič jen úplně studená, jinak bez a maličko plynu. Ale polotepla suzuka umela potrápit vzdycky.
Často to dělal dekompresor, špatně seřízený. A karbce. Ale většinou kdo to měl dyl, ten to uměl odhadnout, jestli sytič jeste jo, nebo ne, kolik plynu...
Ventily u těch bucharů moc vliv neměly.
Ale jedna věc, když nechce, polož ji na cca 5 vteřin na levý bok. Ona se lehce přeplaví a většinou mi to pomáhalo. A došlapuj až dolů.
Naposledy editováno 24.04.2020 23:37:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR 350 těžké nastartovat / špatně startuje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki dr 350 hlava Suzuki DR 350 | Repsolis | 4 | 4.4.2022 v 09:08 Pedl |
Zapojenie otackomera suzuki dr 350 Suzuki DR 350 | 820825 | 4 | 22.8.2021 v 00:30 combust |
Suzuki dr 350 Suzuki DR 350 | Simon456 | 6 | 18.4.2021 v 14:00 vlkivo |
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... | Ales5 | 19 | 27.12.2020 v 10:06 Palomoto |
Výběr prvního endura [1, 2, 3, 4] Suzuki DR 600, Yamaha XT 600, Yamaha XT 350, Suzuki ... | Bombnon | 100 | 23.7.2020 v 16:28 AttiCz |