Děkuji předem za tipy.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku pro A2
E: obávám se že dle popisu jsi řídítka ještě v ruce neměl/neměla takže pro tebe bude to co se odehraje níž trochu šok.
No, přeju pevný nervy
Naposledy editováno 21.04.2020 13:53:33
Ty obě Yamahy jsou nervozní motorky které trestají začátečníky... Ocení je okruháři a střelci, právě pro jejích agilitu, ale ta CBR je daleko použitelnější v běžném provozu a netrenovaných rukách.
Ale kvůli návyku na provoz, určitě je lepší pro začátek nějaký cestovní stroj do 600 ccm, ale radši menší, nebo i enduro . Nějaká třeba CB500,Hornet, Bandit, SV...Než se naučíš číst spolehlivě silnici, sledovat provoz a orientovat se v pruhu, bude rozumné sedět na něčem vzpřímeně.
Už samotná poloha na siničce je dost v předklonu a kdo není zkušený, moc toho kolem sebe nevidí.
Snížení výkonu je možné cca za 10 tisíc u většiny běžných motorek, dělá se to sadou. Info zde:
http://www.motosouku...snizeni-vykonu-35-kw
A R6 zde: http://www.motosouk...rok-2008-detail_3886
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku pro A2
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku pro A2
Simonavo píše: Kohlstein> Budu se učit na ER 5 a na ER 6n, ER 5 nebudu chtít, ER 6n se mi líbí, ale stojí minimálně 60k
Ze začátku bych se úplně vyprdnul na to co se mi líbí nebo ne. Důležitější bude to, na čem se budeš cítit dobře a s čím se ti bude dobře jezdit - tím nemyslím nebrat kapoty, myslím tím nezavrhnout hned vše ostatní ale vyzkoušet. Ta dváca je oproti pětistovkám a šestistovkám jako hračka pro děti.1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku pro A2
lucík74 píše: Suzuki Inazuma 250,moje první... učí mě je a je moc hodná
Dobrá rada nad zlato. Pro holku začátečníka úplně ideál!! Vodí se to jak dětský kolo. Ovšem oproti toužebné R6/R1 malinečko trochu někde jinde
Ale když vydržíš,tak i R6/R1 bude Ani Řím nepostavili za den
Simonavo píše: Kohlstein> Budu se učit na ER 5 a na ER 6n, ER 5 nebudu chtít, ER 6n se mi líbí, ale stojí minimálně 60k
Já teda nechci bejt za vychouše, ale jestli řešíš 5 tisíc navíc, abys pak nebyla překvapená, co stojí provoz. Jen taková poznámka.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku pro A2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku pro A2
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku pro A2
Simonavo píše: kuzmič> Mám 168 cm a asi 52 kg
Takže zhruba stejný střízlík jako moje ženuška. Zatím papíry nedělá ale už teď vím že jí A2 a nějaká pětistovka bude stačit. Ze začátku jí ale nechám jezdit na 125ccm ať si zvykne na ovládání.A za mě, já jsem celý život nevážil víc než 80 kilo, spíš ale taky pod 70 dřív. Měřím 178. Jezdil jsem MX a soutěže, kdysi.
Někdo říká že je to jedno, kolik vážíš, ale nevím.... nikdy jsem nebyl schopen se dobře bavit na těžkých potvorách, ani v terénu na těch 600 ccm , ani pak na cestě . Nejvíc kámoš s něčím lehkým, max 600 ccm.
I přes nějaké zkušenosti, vážně přemýšním o CB500X nové, protože mě uveze a je s ní legrace víc než s litrovou těžkou krávou... Mám teď V strom na výlety, bo jsem vyblbnutej, ale i ta 650 mi přijde na mou postavu zbytečně neohrabaná
mariano píše: tě to bolet i finančně - kapoty jsou drahé
To je pravda, brácho si ako prvú kúpil kapotu, i keď si pôvodne vyberal naháča... a na jeseň ju postavil na dvore na hlinu, zaboril sa mu stojan do zeme a spadlo to...Na druhej strane, keď má zakladateľka vybraný typ motorky, chce nejakého športa, možno na okruhu, nech do toho ide. Motorky Ťa majú baviť, ja by som si tiež nekúpil cruisera, ani ak by to bola najvýhodnejšia voľba.
Většina lidí první motorku vymění, protože si osahají co to obnáší a kam je to táhne - jestli sport, cesťák, enduro atd., může se stát, že tě to přestane brzo bavit a začne táhnout k jinému stylu (naháč, enduro...), třeba i skrze to, že tě z toho posezu můžou často bolet záda na delších trasách. Ale na to si musíš přijít sama, záleží jak často a jak dlouhé trasy hodláš jezdit.
Píšeš, že máš rozpočet cca 55 tisíc. Pokud nemáš rezervu, tak hledej motorku cenově tak o 10 tisíc níž, ať ti zbude na počáteční servis, vždycky se něco najde . Osobně bych ti doporučil z kapotovaných třeba GS500F, i velikostně ti to bude akorát. Za rok dva, až se trochu vyjezdíš, uvidíš co dál. Pokud bys netrvala na kapotáži, existuje varianta i bez nich, případně škrcené CB500 nebo ER-5 (ale ta se ti nelíbí a ani mně ). Já osobně jsem na A2 jezdil Bandita 400, super motorka, ale nevím jestli se dá sehnat nějaký škrcený.
Naposledy editováno 22.04.2020 10:36:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35591 | Včera v 21:24 Veverčák |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |