Najdi si nějaké články ať chápeš základy.
Na tlumiči bys mel mit označeno comp jako komprese a reb jako odskok. Takze bys mel poznat co je nahore a co dole. Kazdy vyrobce to ma jinak...
Dobry pomocnik je gumicka na trubce předního tlumice. Tu na té poznáš jestli využíváš celou dráhu tlumiče, nebo jen půlku a chce to ubrat kompres...
Navíc na moderních tlumících sou ještě high a low Speed comp a high a low speed reb ale tim uz ti hlavu motat nebudu když mas třeba na zadnim tlumiči 4 nastavovací šroubky, chce to už trochu vědět co a jak
Sam jezdim hobby a na tovární nastaveni...
Naposledy editováno 12.04.2020 10:14:44
teraz dokonca majú už aj na pravom tlmiči inú funkiu ako na ľavom. Držím palce pri štúdiu, a potom pri nastavovaní
PS: priznám sa, zas som z toho debil, ale aspoň viem, kde si to nájdem a hlavne viem, že nemám do toho šťurať.
Naposledy editováno 12.04.2020 10:41:25
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka neštartuje, dusí sa KTM 125 SX | ferdoo | 5 | 12.3.2024 v 22:47 ja1 |
Prosím pomôcť pri určovaní roku tej... KTM 125 SX | Djandn | 27 | 21.2.2024 v 13:35 Djandn |
Ktm sx 125 2003 tlmiče KTM 125 SX | Djandn | 2 | 19.2.2024 v 09:16 ktm525smerák |
Staršia motorka z novými plastami KTM 125 SX | Djandn | 3 | 28.1.2024 v 19:51 MalejMazel |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |