globalmoto_kveten





Téma: Guzzi V85 TT vs Africa CRF 1000
7.4.2020 v 07:54
Zdravím.

K milionu témat "jakou?" a "tu nebo tu?" přidávám milionté první.

Vždy jsem toužil (a furt to platí) po Honda Africa Twin CRF 1000, eventuálně i připravovaná verze 800 ccm. Krásná, ušlechtilá a přitažlivá dáma ...... Ale teď přišlo Moto Guzzi s jejím V85 TT. Tenhle stroj mi zvedá tep, to je prostě modelka, takovej ten hajzlik, co pro jeden pich klidně rozbije manželství, ale šimrání v tříslech cítíš léta .....

Nyní mi svítá naděje, že by se to dalo v dohledné budoucnosti snad i zrealizovat. A tak pomalu lovím názory a postřehy, na nichž budu své rozhodování stavět. Jaký by byl hlas motorkářů? Srdce nebo rozum? Pište prosím, jak by jste volili vy. Proto to nechávám na smetišti.
Samozřejmě je řeč o nových motorkách.

Ps. Recenze a videa zhlédnuty, technická data přečtena (stejně to v životě nevyužiju - ty stroje mě svými schopnostmi dalece a dalece převyšují).
A ještě prosím - mluvme pouze o těchto dvou. Nová Afrika 1100, Triumph, BMW, KTM - finančně nedostupné. Versyse, Tenerku a Stroma zatím ne, i když to jsou skvělé motorky.
Díky.
Anketa: Hondu nebo Guzzi?
Honda Africa Twin CRF 1000
27%
11
Moto Guzzi V85 TT
73%
30

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi V85 TT vs Africa CRF 1000

12.4.2020 v 14:19 | Nahoru | #1
Koudy01> a jak je to s drobnými karamboly? Přece jen plech se máčkne a drží, takže pokud někdo není citlifka, jezdí. Ale plast - stačí nějakej menší štrejchanec a rup - je po nádrži, tisíce lítaji na všechny strany a motka dočasně mimo provoz. Ale jinak v plastové nádrži nevidím nic špatnýho, aspoň to ve vyšším věku nemá sklony k vyrezání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi V85 TT vs Africa CRF 1000

12.4.2020 v 14:33 | Nahoru | #2
Yura> od toho tam jsou válce, aby vlastním tělem chránili nadrz?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi V85 TT vs Africa CRF 1000

12.4.2020 v 16:40 | Nahoru | #3
Yura> ona ta plastová nadrz u té TT je schovaná za plastovými kryty. Chapu, nerezne, to je výhoda, a dneska je holt doba plastová, ale je to drobnost. Ono dnes má pastovou nádrž kde co. Psal jsem ze bych do ní šel. Radši si ji vyzkoušej a uvidíš. Starou Afriku už stejne nekoupíš, akorád poslední kusy s automatem a od šedého dovozce.

Naposledy editováno 12.04.2020 16:41:22

(reakce na) Guzzi V85 TT vs Africa CRF 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 12.4.2020 v 20:00 | Nahoru | #4

Yura píše: Koudy01> a jak je to s drobnými karamboly? Přece jen plech se máčkne a drží, takže pokud někdo není citlifka, jezdí. Ale plast - stačí nějakej menší štrejchanec a rup - je po nádrži, tisíce lítaji na všechny strany a motka dočasně mimo provoz. Ale jinak v plastové nádrži nevidím nic špatnýho, aspoň to ve vyšším věku nemá sklony k vyrezání.



Hele moje Breva s plastovou nádrží šla už i přes boudu (highsider) a musím teda zaťukat, ale praštil jsem s tím vícekrát za těch skoro 100tis.km co jí mám a měnil jsem jen jednou levou trubku řidítka.
Jinak má nějakou tu kosmetiku samozřejmě, ale nic co by mělo vliv na fci.

Jinak se ty novější generace Guzzin (řekněme od roku 2005) nějak výrazně neserou , elektrika si občas žije vlastním životem ve smyslu, že se rozsvítí na displeji kontrolka servis, ale kdyby tam ta kontrolka nebyla, ani nevíš že jí něco vadí - normálně to nastrartuje, svítí, troubí, jede...
Mě to třeba děla olejový čidlo za pár korun, ale protože olej hlídám, tak na to seru..

Svez se a uvidíš, ale asi bych se toho kvůli spolehlivosti nebo plastové nádrži fakt nebál. ..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist