paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Spotřeba drz 400sm
4.2.2020 v 21:11
Zdravím. Koupil jsem si Suzuki drz a bývali majitel říkal že má spotřebu 7,5l/100km ale tady jsem se dočetl že by měla mýt tak 5 bohužel tam bývali majitel namontoval fake výfuk akrapovič a podle mě nenastavil vůbec nic takže si myslím že by to mohlo být tím. Mate někdo nějaký dobrý typ na nějaký kvalitní dobrý výfuk? Popřípadě co všechno je z motorkou potřeba udělat když ho nasadim. Děkuji za odpověd.

1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba drz 400sm

6.2.2020 v 12:58 | Nahoru | #1
Já samozřejmě nechci poučovat někoho, kdo má na motorce najeto víc než já, víc umí a jezdí třeba na okruh. Ale bavíme se o využívání motoru. Je to stejné jako v autě. Tam si neskromně myslím, že ho mám zmáknuté dost dobře.
Vysoká spotřeba vyplívá buď z toho, že zbytečně brzdím a to buď proto, abych nahnal o pár procent vyšší průměrnou rychlost, nebo proto, že se bojím projíždět zatáčky rychle.
A druhá příčina je, točit vysoké otáčky zbytečně Všechny motory točím až do červeného, ale jen když ten výkon potřebuju. Je to jako všechno o přemýšlení dopředu. Pokud jedu konstantní rychlostí, neakceleruju, jedu na nejvyšší qalt. Včas vím, kdy budu akcelerovat a skopu to o 1, 2, 3, 4 qalty dolů. Pokud se chystám akcelerovat za půl minuty, točím 9 tisíc a plyn jen tak lehtám, protože nepotřebuju žádnou sílu a to pouze proto, abych mohl kdykoli jen přidat a vystřelit, znamená to, že motor pracuje s poloviční účinností, větší část paliva jde na teplo, kurví se olej, dostávají víc ventily, atd.

(reakce na) Spotřeba drz 400sm

6.2.2020 v 13:23 | Nahoru | #2

Borntobewild píše: Já samozřejmě nechci poučovat někoho, kdo má na motorce najeto víc než já, víc umí a jezdí třeba na okruh. Ale bavíme se o využívání motoru. Je to stejné jako v autě. Tam si neskromně myslím, že ho mám zmáknuté dost dobře.
Vysoká spotřeba vyplívá buď z toho, že zbytečně brzdím a to buď proto, abych nahnal o pár procent vyšší průměrnou rychlost, nebo proto, že se bojím projíždět zatáčky rychle.
A druhá příčina je, točit vysoké otáčky zbytečně Všechny motory točím až do červeného, ale jen když ten výkon potřebuju. Je to jako všechno o přemýšlení dopředu. Pokud jedu konstantní rychlostí, neakceleruju, jedu na nejvyšší qalt. Včas vím, kdy budu akcelerovat a skopu to o 1, 2, 3, 4 qalty dolů. Pokud se chystám akcelerovat za půl minuty, točím 9 tisíc a plyn jen tak lehtám, protože nepotřebuju žádnou sílu a to pouze proto, abych mohl kdykoli jen přidat a vystřelit, znamená to, že motor pracuje s poloviční účinností, větší část paliva jde na teplo, kurví se olej, dostávají víc ventily, atd.



Ještě ti tam chybí popis práce s retardérem nebo motorovkou a máš dobrej styl na zájezdovej autobus nebo náklaďák

Naposledy editováno 06.02.2020 13:24:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 MotoJaryn 27 13.9.2023 v 10:04 Bludevil
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM gros11 13 10.7.2023 v 14:26 Jenik789
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Suzuki drz 400 sm výfuk Suzuki DR-Z400 SM Stepan23 10 11.7.2022 v 20:41 Karel33
Problém s volnobehem Suzuki DR-Z400 SM Stepan23 1 1.7.2022 v 10:02 Pedl


TOPlist