- MV Agustu se mu podařilo v roce 2019 finančně (a morálně) stabilizovat, aby nich neutekli všichni dodavatelé a prodejci
- MV si bude možné objednat přes web i po telefonu a připraví ji vybraný prodejce (s plnou podporou, aby nepřišel zkrátka)
- zákazník bude mít zaručený okamžitý servis a náhradní díly (jako to bývalo zvykem v 80. letech za Cagivy)
- za poslední tři roky prodali celkem 8000 motorek. Cílem je 25 tisíc motorek ročně do 5 let.
- spolupráce s Čínou je nevyhnutelná, budou tam vyrábět novou řadu o objemu 350ccm (osobně myslím do 450ccm / 35kW ?)
- má přijít nová 950ccm řada (že by tříválec? A čtyřválce by skončily?)
- Cagiva bude pro příště malé moto s elektropohonem 4kW. Větší elektro je neprodejné z důvodu ceny a malého dojezdu.
- ve sportu se soustředí na Supersporty, jejich 675ccm tříválec je lepší, než ostatní 600ccm čtyřválce. Účast týmu v Moto2 je zbytečně drahá záležitost (motor je Triumph, výrobce motorky nikoho nezajímá).
Překlad do češtiny, místy kostrbatý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty
Edit
Těžko bude někdo přecházet v dospělosti na Agustu, když byl v mládí odkojený třeba Hondou, že? Takže stejně jako má Honda řadu CBR Neo, měla by i Agusta zplodit třeba něco takového:
Brutale 125 - vodníka s 11kW by neměl být problém spíchnout kompletně v Asii a za 3500 euro to prodávat. I kdyby to nemělo být s velkým ziskem, musí si ohlídat nejmladší generaci.
Brutale 350 byla naznačená Agustou. Osobně bych si ji představoval jako dvouválec, s výkonem mezi 32-35kW. 32kW znamená možnost ušetřit 15kg na váze proti 35kW motorce, ale zase níž bych nešel, aby to ještě jelo. Bral bych to za 5500 euro.
Tříválcová Brutale 800 se dneska dělá ve verzi 81 a 103kW, jenže s cenovkou od 12 do 16 tisíc euro. Řekl bych, že je potřeba srazit to na 8 -12 tisíc v základní výbavě. A doplnit to o 70kW lidovou verzi s možností snížení výkonu na 35kW. Motorku mají vyvinutou, tak není potřeba víc, než srazit výrobní cenu každé součástky na polovinu.
To, co je dneska Turismo Veloce 800, 81kW, bych jen doplnil o těch zmíněných 70kW a 35kW. Cena podobná Brutale 800.
Kapoty moc netáhnou, ale jestli chtějí jezdit supersporty, musí zachovat F3 675ccm. Klidně s takovou cenovkou, aby dokázali prodat homologační množství. Zbytek F3 800ccm, opět s cena podobnou jako u Brutale 800.
Ohlásil bych konec Superveloce a litrových čtyřválců, to si myslím firmu v současné době jenom zatěžuje. Čtyřválce vytáhnout na světlo, až si Agusta vybuduje lepší povědomí mezi klientelou vychovanou na tříválcích. Ti nechtějí litra za 30 tisíc euro, ale spíš za 15.
A pro ty, kdo se chtějí odlišit a mít to jako Dragster nebo Rush, tak to udělat formou nějakého kitu na základní model.
Naposledy editováno 19.02.2020 19:51:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty
35kW verze brutalky se normálně prodává, přímo od fabriky, ne jako dodatečně vykastrovaná verze.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava uložení vačky [1, 2] MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 41 | 11.10.2023 v 13:14 FiZzeR |
Svařování plastů samodomo MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 14 | 18.8.2023 v 06:43 assassin |
Texa diagnostika [1, 2, 3, 4] MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 103 | 21.12.2022 v 20:06 Kocoure |
Talianska motorka dvoch tvari :) [1, 2, 3] MV Agusta Turismo Veloce 800 | TriumphR | 69 | 28.9.2022 v 09:30 tonyboy |
vonkajsia teplota vs zmena podvozku MV Agusta Brutale 800 | tonyboy | 10 | 3.8.2022 v 05:06 tonyboy |