globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Malý levný cesťák do 80000
Zdravím,
existuje vůbec nějaký maloobjemový cesťák nebo cestovní enduro do 80.000,-?

Mám Hondu CBR 250R, přesto, že to má na sportovní motorku dost vzpřímený posez, stále mě z ní bolí záda.
Rád bych ji vyměnil tedy za něco pohodlnějšího, ALE...

1) Mám řidičský průkaz A2, takže potřebuji něco do 35kW
2) Nejsem zrovna moc majetný a tak bych potřeboval něco cca do 80.000,-
3) Chci skutečně něco co bude pohodlné s pohodlným posezem
4) Nejradši bych měl malou kubaturu kvůli lehké váze (ovladatelnosti) a spotřebě
5) Nechci 125ccm a menší, protože chci jezdit ve dvou a občas když by bylo třeba tak i přes dálnici

Ví někdo o něčem? Zatím mým požadavkům nejlépe vyhovovala Suzuki Freewind a BMW F650 (transalp má moc velký výkon, pegaso jsem koukal že se moc nedoporučuje a KLE je víc dělané do endura tudíž má nepohodlnější sedlo), ale spotřeba 5 litrů je na člověka zvyklého jezdit za 2,5 docela dost.
Věděl by někdo poradit? Případné i větší kubaturu?

2 reakcí na tento příspěvek Malý levný cesťák do 80000

15.11.2019 v 10:38 | Nahoru | #1
zaujimave ako vela ludi riesi predajnu cenu a potom v inzercii mlaskaju nad 10-15 rocnou masinou po 1 majitelovi.
Ide o to dobre si vybrat a moto clovek moze mat roky. Ja mam auto 12 rokov, od nova (teraz mam 330 000km), moto mam zatial 5 rokov. Nie kazdy potrebuje menit kazdu chvilu za inu. A nova je proste nova, tam si fakt nemusime klamat ze rozpoctovka z roku 2010 bude na tom lepsie podpozkovo a podobne ako rozpoctovka z roku 2019

(reakce na) Malý levný cesťák do 80000

15.11.2019 v 11:45 | Nahoru | #2
Komorerth>
Tak, tady se ale řeší finanční limit, cca 80 tisíc, takže pak se vybírá ojetina co má nejlepší parametry v daný ceně....
Jinak si myslím, že za 80 se dá koupit něco slušnýho z každý kategorie, krom závodních motorek.

U motorky na rozdíl od auta je to s tím stárnutím a opotřebením trochu jinak. Pokud je motor v pořádku, tak to ostatní je po repasu v podstatě ve stavu nového. To u auta není.
A repas tlumiřů, ložisek, přepákování a brzd, to je vlastně jen údržba, výměna spotřebáku. V podstatě se to musí stejně dělat bez rozdílu věku stále dokola podle stavu.

Auto se časem začne rozpadat, koroze, plasty, interier, dveře, elektrika, atd. Pak už nepomáhá do starý kastle sypat nový díly... To u motorek není tak intenzívní, pokud se nebavíme o opravdu starých veteránech

(reakce na) Malý levný cesťák do 80000

16.11.2019 v 08:58 | Nahoru | #3

Komorerth píše: zaujimave ako vela ludi riesi predajnu cenu a potom v inzercii mlaskaju nad 10-15 rocnou masinou po 1 majitelovi.
Ide o to dobre si vybrat a moto clovek moze mat roky. Ja mam auto 12 rokov, od nova (teraz mam 330 000km), moto mam zatial 5 rokov. Nie kazdy potrebuje menit kazdu chvilu za inu. A nova je proste nova, tam si fakt nemusime klamat ze rozpoctovka z roku 2010 bude na tom lepsie podpozkovo a podobne ako rozpoctovka z roku 2019

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... hatrson 5 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal
BMW F650 nestartuje BMW F 650 Wendaar 19 11.5.2024 v 09:00 Slávek-TDM
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Zapojení Gipra Suzuki XF 650 Freewind Kane1905 4 27.4.2024 v 22:43 Kane1905
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio


TOPlist