existuje vůbec nějaký maloobjemový cesťák nebo cestovní enduro do 80.000,-?
Mám Hondu CBR 250R, přesto, že to má na sportovní motorku dost vzpřímený posez, stále mě z ní bolí záda.
Rád bych ji vyměnil tedy za něco pohodlnějšího, ALE...
1) Mám řidičský průkaz A2, takže potřebuji něco do 35kW
2) Nejsem zrovna moc majetný a tak bych potřeboval něco cca do 80.000,-
3) Chci skutečně něco co bude pohodlné s pohodlným posezem
4) Nejradši bych měl malou kubaturu kvůli lehké váze (ovladatelnosti) a spotřebě
5) Nechci 125ccm a menší, protože chci jezdit ve dvou a občas když by bylo třeba tak i přes dálnici
Ví někdo o něčem? Zatím mým požadavkům nejlépe vyhovovala Suzuki Freewind a BMW F650 (transalp má moc velký výkon, pegaso jsem koukal že se moc nedoporučuje a KLE je víc dělané do endura tudíž má nepohodlnější sedlo), ale spotřeba 5 litrů je na člověka zvyklého jezdit za 2,5 docela dost.
Věděl by někdo poradit? Případné i větší kubaturu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
Gahan37 píše: On není problém jezdit a najezdit na 10+ staré motorce třeba 20t km/rok ale musí tomu odpovídat technicky stav, protože třeba haprujíci elektrika Tě odstreli klidně na půl sezóny pokud tomu sám nerozumíš nebo není někdo kdo se chce hrabat v starém stroji....
Ale jestliže chce do 35kw tak za těch 80t se dá koupit a rozšířím to do 5 let staří ....a nemusí se účastnit hlasování o 15 let starém KLE
Ale třeba já mám 3 roky starý shiver 39t nájezd a příprava na sezónu taky bude stát 15t+....
A v tom ze cokoliv nad 5 let je nic moc...to bych si netroufal tvrdit....před 20 lety stála cestovní motorka leckdy 360t Kč a technicky stav a použité komponenty tomu odpovídali....a při důkladné repasi všechno to funguje leckdy lip než současná “nová”
Jako, je vidět že jsou lidi při penězích
1) Na nový motorce se prd naučí, párkrát mu to spadne při manipulaci a bude to starý v tu ránu.
2) Nevěřím, že se bez praxe a zkušeností někdo trefí a koupí si to, co mu vyhovuje na první dobrou... ( mě se to nedaří dodneška )
3) Starý už drží cenu, takže něco za 60 na výzkum se za rok prodá za to samý... Nebo na tom ztratí 15 litrů max. Na nový nechá 30% dolů v prvním roce, když to prodá se štěstím někomu kdo neví že je to po začátečníkovi ( sem tam přetočený při blbým podřazení, sem tam zapomněl kouknou na olej, sem tam bůček na krátkou nohu... )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
Jistě stará je méně ztrátová ...ale znám x lidí kteří si koupí 5 let starou jen proto , aby neřešili to , ze x dalších před nimi bez servisu rok pojezdili a poslali dal....a za 3 roky než si udělá neomezenou bude i ta 5 let stará na +- ceně která už moc dolu nepůjde....
Za předpokladu ze si jako X% lidí při prodeji mysli ze prodává státní poklad protože mají na papírku vedle při psaní inzerce napsané kolik do toho za těch par let “nacpali”
Můj skromný názor někoho kdo 7 let jezdil 20 let starý motorky a pak koupil skoro novou
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
BMW F650 nestartuje BMW F 650 | Wendaar | 19 | 11.5.2024 v 09:00 Slávek-TDM |
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Zapojení Gipra Suzuki XF 650 Freewind | Kane1905 | 4 | 27.4.2024 v 22:43 Kane1905 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |