Určite každý majiteľ KLE 500 cital o probléme s odlietavajúcimi magnetmi na rotore altiku. Niekde som sa dočíta, že týmto problémom trpia všetky motorky, inde zase, že v novších od roku cca 99 bol tento problém už vyriešený. Ja používam motorku na dlhé trate a tak ju potrebujem mať v 100% stave. Chcel by som sa vás spytat, či niekto s istotou vie, či týmto problémom trpeli aj novšie verzie a teda či mam rozoberať, vymieňať, minúť peniaze? Vlastním model 2005.
Dakujem
1 reakcí na tento příspěvek Rotor - vecny problem KLE 500
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rotor - vecny problem KLE 500
dobryvojaksvejk píše: Anti> ono, to je trochu problem, vypustat olej, vymienat tesnenie pod krytom...
Jak pro koho
Rotor 2005
Respektive číslo rotoru pro všechny ročníky.Většina z nich je jednolitá,ale ne všechny...
Zkus prolézt diskuze tady,někde se to řešilo.Nebo počkej jestli to někdo potvrdí...
Naposledy editováno 22.10.2019 10:41:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rotor - vecny problem KLE 500
dobryvojaksvejk píše: Anti> ono, to je trochu problem, vypustat olej, vymienat tesnenie pod krytom...
Pokud používáš motorku na dlouhé cesty, tak bude dobré víc věcí zkontrolovat, třeba i stav spojky Takže i druhé víko pryč
1 reakcí na tento příspěvek Rotor - vecny problem KLE 500
2005 a má 30tis? 2000km za rok? Tak to preventívne vymeň aj ložiská v kolesách, budú od toľkého státia zadrhnuté.
Aj mne motorka "išla dobre" a pritom mala v prdeli synchro, stopy od dlhého státia vo valci, atď.
Radšej k tomu nepristupuj štýlom, že je problém zložiť dekel a vymeniť pod ním tesnenie.... Alebo aj hej, je to tvoja vec
1 reakcí na tento příspěvek Rotor - vecny problem KLE 500
Nalietaných 75000 a zatiaľ vše v pohode
Inu kým nerozoberieš, nevieš. Môže byť, že stará '94 má už nový rotor a už sa nerozpadne, takže... kým ju neotvoríš, nevieš.
A BTW, otvoriť oba dekle a skontrolovať spojku, zistiť, že je na piču, sadnúť do auta, skočiť do mesta po novú, aj s tesneniami, následne inšpekcia rotora a kompletné zloženie mi trvalo +-7 hodín aj s obedom a kávou...
Nebuď oné, urob to. príde zima, čas zajebať ruky olejom...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rotor - vecny problem KLE 500
A aky je teda postup kontroly? treba najskor vypustit olej? A kde v BA kupim tie potrebne tesnenia? Co mam skumat na spojke? A ten rotor je vidno hned pod krytom?
Je pravda ze sa tej motorecke cez zimu kusok povenujem lebo buducu sezonu jej chcem dat zabrat poriadnym tripom.
Alternátor je vidět hned pod víkem
Na spojce se zkoumá stav plechů(opotřebení,barva) a stav lamel (opotřebení-tloušťka)
A ano,je lepší vypustit olej.
2 reakcí na tento příspěvek Rotor - vecny problem KLE 500
Hlavně do těch magnetů ničím nešťárej, až je budeš kontrolovat, nebo si je načneš sám. Je to dost křehká slitina. Vypustit olej a pak ho tam nalít zpátky vrchem není na škodu. Je to jistota čisté podlahy, když tu motorku naklopíš málo na bok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rotor - vecny problem KLE 500
1 reakcí na tento příspěvek Rotor - vecny problem KLE 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rotor - vecny problem KLE 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rotor - vecny problem KLE 500
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 | lacerta82 | 7 | 11.10.2023 v 10:33 Radek2107 |