Kdo sledujete tento model Suzuki v průběhu let, nevíte prosím, jestli každý rok na jaře jsou jiné barevné modely stromku? Podle fotek uživatelů tady to vypadá, že se ty barvy dost mění. Bude podle vás na jaře 2020 jiná barevná kolekce stromků? Nebo to Suzuki dělá jen nahodile a nic není jisté a bude to, co je letos? Ve kterém měsíci bývají nové modely na trhu?
S tím souvisí další dotaz. Koupili byste si raději novou motorku teď na podzim s tím, že jezdit nebude a možná bude levnější, nebo to nechat na jaro a mít nový model a lepší rok na pozdější prodej? Předpokládám, že by tam byl asi nějaký cenový rozdíl mezi letošní a novoroční. Jednak výprodej, podzim a jednak možné obecné zdražení na jaře. Takže koupit nyní=úspora, ano či ne?
Hloupý dotaz: ty nosiče na boční kufry, které prodávají na stromka různí prodejci jsou univerzální pro všechny kufry nebo se to musí ještě párovat, aby to k sobě sedělo? Abych nekoupil blbě.
Hloupý dotaz 2: proč se pro ten horní kufr musí ještě dokupovat jakási plotna? To ti výrobci kufrů nemůžou přizpůsobit tomu, co tam má už Suzuki? Tam přece jakýsi nosič je, ne? Nebo je to proto, že těch kufrů je pár a motorek tisíce?
Poslední dotaz je ohledně výšky motorky. Hodně se to tady diskutuje. Mám 188/90 a i proto jsem si vybral stromka, píše se, že pro vyšší lidi je v pohodě. Taky se tu ale všude píše, že existují kosti, nástavce řídítek atd., jak tu motorku ještě zvýšit. Asi mi většina lidí jako začátečníkovi doporučí motorku nejprve pojezdit nižší, jak je z výroby. Kdybych se pak ale rozhodl ji trochu zvednout, nebo jen řídítka, a udělal z ní trochu vyšší podvozek, nemění to těžiště natolik, že se na tom bude hůře jezdit? Motorka přece na zvýšení konstrukčně navržena nebyla. Předpokládám klasické ježdění asfalt/terén 90/10%.
Děkuji a prosím nebijte mne, pokud ty dotazy už tady byly.
1 reakcí na tento příspěvek Pár rad k nákupu V-Strom 650XT
Kufry se většinou vyrábí jako univerzální, proto potřebuješ plotnu, která ti umožní lehké nacvaknutí kufru na nosič. U bočních kufrů jen to složitější, protože pravý kufr musí mít výřez pro výfuk, což znamená, že kompatibilitu musíš ověřit před koupí u výrobce. Další problém je uchycení. Originální kufry Suzuki (ty mám já) jsou nekřesťansky drahé (cca 24 tis.),a jsou poměrně malé. Jejich výhodou je nenápadné uchycení bez "lešení" a otvírání klíčem zapalování. Na Givi/Kappa potřebuješ lešení, které není moc pohledné, ale máš mnohem větší výběr kufrů (na modelovém ročníku 2014 a novější jde myslím sundávat i to lešení.). Ostatní výrobci kufrů to mají podobně. Od 1.ledna 2020 musí nově vyrobené motorky plnit normu Euro5 a od 1. ledna 2021 lze nově přihlásit jen Euro5, takže přibyde spousta zbytečností, které se negativně projeví jak na ceně, tak hlavně na spolehlivosti. Světlou výšku není třeba měnit, pokud se nechystáš do terénu.
Goodji píše: .... Nesouhlasím s tím, že 650ka je nudná. Měl jsem jí, a byla naprosto vyhovující ....
Souhlas, vyhovující je... Nezákeřnost V stromu šetří síly na cestách a chrání jezdce bez praxe... A to i mimo asfalt, kde není doma, ale taky nezradí.
Ale to nutně znamená, že srandičky mu moc nevoní.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 103 | Včera v 23:36 jandaxx |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |