1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
kerut píše: ...a tenhle silenej nesmysl jsi prisel proboha jak ? nejsi ty Beranidluv bratr ??
Assassin> dokud meris jen odpor bez opotrebeni budes mit nejakej rozptyl hodnot podle obvyklych povrchu a vlastnosti tech materailu.. ale kdyz se k tomu prida opotrebeni mas rozptyl nekolikanasobne vyssi, podle velikosti toho opotrebeni - staci takhle ? ..aneb jakej "soucinitel treni" ma zapichovaci nuz na bezny oceli ? no asi celkem umernej tomu jakou vezmes trisku, ...a s gumou je to stejny, cim vic ji zustava na asfaltu tim lip bude drzet, ze
nevim co se ted snazis dokazat ? ze treni v pripade, ze pouzijes zavodni pneumatiky uz neni treni? ze treni v pripade, ze ubyva z jednoho povrchu material uz neni treni?Neni nahodou soucinitel treni je jakasi konstanta co tam proste "zbyla" po tom jsi neco nameril a neco spocital a nasel jsi tam rozdil ? nebo ty dokazes ten soucinitel treni spocitat ? pokud jsou soucinitele treni zjistene empiricky, tak aby sly porovnat tak je merime za nakych jasne definovanych podminek - potom je ale picovina do toho tahat "velikost spony" .. to pak muzu taky soucinitel treni ocel guma resit jako smykani pneumatiky po podlozce s hrebikama... proste se tu rochnis v hovne a unika mi smysl...
Naposledy editováno 06.08.2019 10:59:47
samozrejme ze terminologicky je to porad treni, a soucinitel treni, ale prakticky uz obrovsky zalezi na konkretnich podminkach tudiz v tomto ohledu ztraci jakoukoliv vypocetni, nebo praktickou relevanci.. to je asi jako s tim turbulentnim proudenim resp. obecne i treba soucinitelem odporu, neni zadne univerzalni turbulentni proudeni a meritko viru bez dostatecne kvalitnich metod neodhadnes, neni zadny univerzalni odpor a pomer celniho, treciho, indukovaneho a dalsich odporu opet nelze obecne vztahnout do jednoho Cx, byt to tak experti na urovni novinaru bezne delaji
a nepouzivej furt ty citace kdyz odpovidas na nejblizsi prispevek, moderatore ja ti to zpetne editovat k obrazu svemu fakt nebudu, neboj