1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
Na druhej straně tu máme praktický zkoušky. A z nich plyne, že motorky na silničních (nezávodních) gumách jsou schopný na suchým asfaltu jednorázově zabrzdit s průměrným zpomalením 8,9 - 10,3 ms-2. A tohle prosím pokejvá všecko, od chopperů a endur na jedný straně, po ss a naháče na druhý, od lepivek typu Bridgestone S21 po nějaký turistický gumy s velkym nájezdem.
Nevim, jak tobě, ale mě hodnota 9,6 s rozpětím +/- 7% přijde jako dostatečně univerzální.
A mimochodem, ani ty závodní gumy s třískovým obráběním to nedokážou zvednout na 20 ms-2, jak píšeš v příspěvku #26 - top závodní stroje dosahují zpomalení kolem 13 ms-2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdí motorka
JohnnyS08 píše: Na druhej straně tu máme praktický zkoušky . A z nich plyne, že motorky na silničních (nezávodních) gumách jsou schopný na suchým asfaltu jednorázově zabrzdit s průměrným zpomalením 8,9 - 10,3 ms-2. A tohle prosím pokejvá všecko, od chopperů a endur na jedný straně, po ss a naháče na druhý, od lepivek typu Bridgestone S21 po nějaký turistický gumy s velkym nájezdem.
...a tenhle silenej nesmysl jsi prisel proboha jak ? nejsi ty Beranidluv bratr ??
Assassin> dokud meris jen odpor bez opotrebeni budes mit nejakej rozptyl hodnot podle obvyklych povrchu a vlastnosti tech materailu.. ale kdyz se k tomu prida opotrebeni mas rozptyl nekolikanasobne vyssi, podle velikosti toho opotrebeni - staci takhle ? ..aneb jakej "soucinitel treni" ma zapichovaci nuz na bezny oceli ? no asi celkem umernej tomu jakou vezmes trisku, ...a s gumou je to stejny, cim vic ji zustava na asfaltu tim lip bude drzet, ze