chtěl bych se s Vámi jen krátce podělit o to jak probíhala reklamace bundy 4SR kterou jsem zakoupil v dubnu 2017 a reklamoval rozbitý zip v červnu 2019. Bystřejší z Vás již pochopili, že to bylo po uplynutí dvou leté zákonné záruky.
Bundu jsem donesl osobně tam kde jsem ji koupil teda do AutoTechnologi bundu ode mě převzala velmi příjemná slečna, které mě řekla, že je to sice po záruce, ale že to zkusíme neb většinou vyhoví případně že to bude za menší poplatek. Omlouvala, se že to nevyřešíme hned na místě a že to může trvat i 14 dní protože v sezoně je víc práce. Jaké bylo moje překvapení, když mě asi za dva dny volali přímo z 4SR že bunda je zdarma opravená a na moje díky jen odpověděli, že se omlouvají, že se ten zip rozbil a jestli ji chci poslat domů nebo si vyzvednout druhý den v AutoTechnologi ze kterého mě opravdu druhý den volali, že bundu mám připravenou k vyzvednutí.
Musím říct, že jsem tím jednáním byl velmi příjemně překvapený a chtěl jsem teda s Vámi o to podělit.
Isaac píše: Hele, není ten, aby se zavděčil všem. Jestli ta prodavačka byla blondýna, tak věřím, že poodstoupila k pánům s AMG klíčkem v ruce na pokec. Pokud ale byla bruneta, tak tomu nevěřím. Zažil jsem obě a bruneta lítá na motorce a pomáhá chlapům s výběrem správné velikosti oblečení poměrně vstřícně A nepohoršovalo jí ani, když jsem se strojil mimo kabinku Samozřejmě jsem se nejprve dvakrát slušně zeptal..
Bloncka
Ale pozor, já ji nehaním, byla ochotná, milá, všechno v cajku. Takový kdyby byly všude, chodím rád nakupovat
Jen nás to prostě při ústupu rozesmálo, jak se hned zaparkovala k perspektivnějšímu jedinci
Že si ale někdo dá tu námahu a vytvoří pochvalne vlákno, to se jen tak nevidí a klobouk dolů. Jsem rád, že se tu ještě najdou motorkari, kteří si ten čas udělají i z druhé strany.
Díky. Jarda