2 reakcí na tento příspěvek Breva 1100 ABS - konečně jsem se dočkal
Naposledy editováno 11.03.2008 17:58:28
1 reakcí na tento příspěvek Breva 1100 ABS - konečně jsem se dočkal
2 reakcí na tento příspěvek Breva 1100 ABS - konečně jsem se dočkal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Breva 1100 ABS - konečně jsem se dočkal
ernest88>Holt dostávala kotel a nebo někdo nemumí používat sytič, popř. dlouho ohřejvá.. Myšleno minulý majitel..
a) je to pěkný
b) je to naprosto normální
c) řešíš naprosté zbytečnosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Breva 1100 ABS - konečně jsem se dočkal
s4r>ernest88>Holt dostávala kotel a nebo někdo nemumí používat sytič, popř. dlouho ohřejvá.. Myšleno minulý majitel..
a) je to pěkný
b) je to naprosto normální
c) řešíš naprosté zbytečnosti
Ad. a) je to věc vkusu - mě se to třeba nelíbí, zvlášť ne na tomto stylu moto
Ad. b) není to naprosto normální - svědčí o tom, jak minulý majitel zacházel s moto (jak jsem již napsal - sytič, dlouhé zahřívání atd.)
Ad. c) předcházející body vysvětlují, že to nepovažuju za zbytečnost..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Breva 1100 ABS - konečně jsem se dočkal
ernest88>s4r>ernest88>Holt dostávala kotel a nebo někdo nemumí používat sytič, popř. dlouho ohřejvá.. Myšleno minulý majitel..
a) je to pěkný
b) je to naprosto normální
c) řešíš naprosté zbytečnosti
Ad. a) je to věc vkusu - mě se to třeba nelíbí, zvlášť ne na tomto stylu moto
Ad. b) není to naprosto normální - svědčí o tom, jak minulý majitel zacházel s moto (jak jsem již napsal - sytič, dlouhé zahřívání atd.)
Ad. c) předcházející body vysvětlují, že to nepovažuju za zbytečnost..
a) mě se to líbí a Lucasovi evidentně taky
b) na SSku jsem měl podobně zabarvené začátky koncovek na výfucích a i části svodů a rozhodně to neznamenalo, že jsem se k motorce choval špatně... Jak je ti jistě známo, tak 2V víc hřejou...a pokud je povrchová úprava svodu taková, že je na toto zbarvení "náchylná", tak s tím neuděláš vůbec, ale vůbec nic!
c) je to zbytečnost, smiř se s tím... lol
1 reakcí na tento příspěvek Breva 1100 ABS - konečně jsem se dočkal
jinak je mě se to spíš líbí...je na ní 2 roky plná záruka bez omezení Km, kupoval jsem to jetý ca 15tis
Naposledy editováno 11.03.2008 19:58:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Breva 1100 ABS - konečně jsem se dočkal
s4r>ernest88>s4r>ernest88>Holt dostávala kotel a nebo někdo nemumí používat sytič, popř. dlouho ohřejvá.. Myšleno minulý majitel..
a) je to pěkný
b) je to naprosto normální
c) řešíš naprosté zbytečnosti
Ad. a) je to věc vkusu - mě se to třeba nelíbí, zvlášť ne na tomto stylu moto
Ad. b) není to naprosto normální - svědčí o tom, jak minulý majitel zacházel s moto (jak jsem již napsal - sytič, dlouhé zahřívání atd.)
Ad. c) předcházející body vysvětlují, že to nepovažuju za zbytečnost..
a) mě se to líbí a Lucasovi evidentně taky
b) na SSku jsem měl podobně zabarvené začátky koncovek na výfucích a i části svodů a rozhodně to neznamenalo, že jsem se k motorce choval špatně... Jak je ti jistě známo, tak 2V víc hřejou...a pokud je povrchová úprava svodu taková, že je na toto zbarvení "náchylná", tak s tím neuděláš vůbec, ale vůbec nic!
c) je to zbytečnost, smiř se s tím... lol
A není to zbytečnost.. Čti si.. http://www.k1400.cz...me/neturuj/sytic.htm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Breva 1100 ABS - konečně jsem se dočkal
Mnoho lidí při zastavení stroje udělá tu věc, že při (nebo ještě před) úplným zastavení stroje zařadí neutrál a pak motor zhasne buď klíčkem nebo tlačítkem na řidítkách. Při rozjezdu je pak nutné tento přepínač opět přepnout do správné polohy, nastartovat, zařadit rychlost a poté se teprve rozjet. Tato akce (obzvláště pak řazení jedničky) je většinou doprovázena kovovým zvukem, který mnohdy připomíná úder kladiva o kovadlinu a nezřídka dojde i k "poskočení" celého stroje z důvodu "přilepených" lamel. O tom, že je takovýto rozjezd pro
nezasvěceného náhodného pozorovatele oku a sluchu více nežli nelahodící - nemůže být pochyb. Daleko praktičtější je pokud při příjezdu zastavíte stroj se zařazenou jedničkou a motor vypnete sklopením pohotovostního stojánku (policajta). Při opětovném rozjezdu pak pouze sklopíte pohotovostní stojánek (policajta) nastartujete a prakticky v ten samý moment se rozjíždíte. Takovéto odstavení a rozjezd stroje je nejen velmi efektní a rychlý, ale i velice praktický neboť pokud je u zaparkovaného stroje zařazena jednička eliminuje se možnost jeho samovolného popojetí, potažmo pádu z "policajta". A při rozjezdu se zcela vyhnete trapnému balancování při "hledání" jedničky. Rozjezd je okamžitý bez nepříjemných kovových zvuků a velmi efektní. Tento zvyk rovněž velmi oceníte pokud máte nemotorného tandemistu neboť pro balancování na místě máte neustále k dispozici obě nohy.
PO PŘEČTENÍ TOHOTO KOUSKU TEXTU SI O TÉ STRÁNCE MYSLÍM SVÉ!
MÁ STEJNOU HODNOTU ASI JAKO RADA, ŽE POD KOPCEM MÁŠ PŘIDAT PLYN... lol lol lol
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Breva 1100 ABS - konečně jsem se dočkal
Ale jak teda správně?
1 reakcí na tento příspěvek Breva 1100 ABS - konečně jsem se dočkal
a) dej na ty válce 20kg závaží a za chvíli z toho bude pravověrná motorka z Bavorska
b) opilej américkej mechanik tam dal ten motor nějak naštorc
Ale jinak je to krasavice! Ti Italové vždycky holt věděli, jak udělat něco, aby majitel slintal blahem a ostatní závistí... Pořádnýmu dvouválu se nemůže nic vyrovnat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Breva 1100 ABS - konečně jsem se dočkal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Breva 1100 ABS - konečně jsem se dočkal
Maxmartin>Jen si budeš muset zvyknout na poznámky typu:
a) dej na ty válce 20kg závaží a za chvíli z toho bude pravověrná motorka z Bavorska
b) opilej américkej mechanik tam dal ten motor nějak naštorc
Ale jinak je to krasavice! Ti Italové vždycky holt věděli, jak udělat něco, aby majitel slintal blahem a ostatní závistí... Pořádnýmu dvouválu se nemůže nic vyrovnat
asi takhle: ať si každý říká co chce, podstatný je že je mě s ní fajn.bude to mazel
Wolf Zed: jj je to ona...v létě jsem na ní taky lítal... lol
LucasBartone>co jsem tak pozoroval Guzziny na Ital motu tak měli zabarvené svody snad všechny...uvidíme co k tomu řekně Méďa
jinak je mě se to spíš líbí...je na ní 2 roky plná záruka bez omezení Km, kupoval jsem to jetý ca 15tis
Užívej si radost a na bláboly "odborníků" se vybodni!!
ernest88>s4r>ernest88>Holt dostávala kotel a nebo někdo nemumí používat sytič, popř. dlouho ohřejvá.. Myšleno minulý majitel..
a) je to pěkný
b) je to naprosto normální
c) řešíš naprosté zbytečnosti
Ad. a) je to věc vkusu - mě se to třeba nelíbí, zvlášť ne na tomto stylu moto
Ad. b) není to naprosto normální - svědčí o tom, jak minulý majitel zacházel s moto (jak jsem již napsal - sytič, dlouhé zahřívání atd.)
Ad. c) předcházející body vysvětlují, že to nepovažuju za zbytečnost..
Ernest 88 ,ty jsi "mudrlant"!