globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX1400 a Bandit 1250
Chtel bych se zeptat na jednu vec...nejak si prochazim stranky Suzuki a zajimalo by me...v cem je zasadni rozdil mezi temahle dvema motorkama? GSX ma o neco vetsi obsah a o par koniku vic a to je jako vse? Neuvazuju o koupi bo tak, jen me to proste zajima. Proste se mi nezda, aby byly v nabidce dve, skoro stejne motorky.
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

28.8.2007 v 18:05 | Nahoru | #1
kryskak>Zdar taky mě přišli hodně podobný.Ale myslím že je to o stylu.14-ka hraje na klasiku a Bandit spíš na cestováni hlavně verze S.Mě se líbí oboje a kdybych vybíral tak šáhnu asi po B12S.Pro mě těžká volba oboje se mi libí :)

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

28.8.2007 v 18:09 | Nahoru | #2
no proste suza no *no* :lol: :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

28.8.2007 v 18:17 | Nahoru | #3
NaaR>>
Ještě rád by ses svezl na pořadným bajku!!!! =o =o :D

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

28.8.2007 v 19:23 | Nahoru | #4
No prave....prijdou mi dost stejny...a pokud uvazuju Bandita, tak jedine N. A proto na to koukam, ale rozdil nejak nevidim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

28.8.2007 v 19:56 | Nahoru | #5
Shiver>ja mam poradnej bajk :D

(reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

28.8.2007 v 20:21 | Nahoru | #6
NaaR>>
Myslis tu zdechlou namahu ? :D

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

29.8.2007 v 09:07 | Nahoru | #7
Taky jsem na to koukal, Bandit je v esku super na cestování a to u mě vyhrálo. Motor má úplně nový, je to vodník a to se mi líbí. Navíc jede fakt krásně, 230 ve dvou není žádný problém, točivý moment 108 Nm v 3800 ot/min je parádní. Ta čtrnáctka je, se mi zdá, o trochu pohodlnější, ale zase bez kapoty a to na dlouhý cesty není. Takže B 1250S *yes*

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

30.8.2007 v 08:32 | Nahoru | #8
Homer>No..ja jsem spis na nahace...a to tak, ze uplny. Ale treba v prislusenstvi k Banditovi jsem videl i celni stitek (dost velkej), kterej vypadal tak, ze na dlouhe cesty muze byt fajn. Otazkou je, jestli takova kopa prislusenstvi, jako je k banditovi je i ke GSX.

(reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

30.8.2007 v 09:27 | Nahoru | #9
kryskak>>
Je to jednoduché jako facka .. zatím co Banďoura lze brát od začátku jako samostatnou motorku, která si na nic nehraje, tak GSX1400 se nedá brát jinak, než jako nepovedenou repliku XJRka :D :D :D

*yes* XJR Rulez *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

30.8.2007 v 09:31 | Nahoru | #10
lipos: a ted muze zas nakej pametnik nebo googlovac vytahnout ceho je kopie XJR.... a vubec kde byli japonci kdyz se delali takovyhle motorky v evrope.... a je to zase diskuze o nicem..... kazdymu se libi neco.....a kdyz se najde kupec proc to neprodavat ....

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

30.8.2007 v 09:34 | Nahoru | #11
Oboje sem si pořádně vyzkoušel a GSX je proti B12 neohrabanej ingot ;)

(reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

30.8.2007 v 10:04 | Nahoru | #12
assassin>>
Jde vždycky v první řadě o snahu zaplnit díru ve vlastním výrobním, potažmo spíš prodejním, programu. XJRka už jezdí hodně dlouho a vždycky se výborně prodávali, tak v sůze vznikla snaha urvat si část zákazníků na svou stranu .. neberu jim to, funguje to tak všude .. jen si z toho dělám prdel, protože GSX je prostě jen modernizovaný XJR od Suzuki.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

30.8.2007 v 10:07 | Nahoru | #13
no ja nevim gsx rada u suzuki existuju uz celkem dlouho.. netusim jestli dyl nez XJR.... a pri trendu zvysovani objemu to byl po GSX1200 logickej krok.... driv taky bylo gsx1200 a B12.... a nikdo se nejak extra nedivil.......

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

30.8.2007 v 10:21 | Nahoru | #14
První Suzuki GSX 750 byla vyrobena v roce 1998 a GSX 1200 v roce 2001.
První Yamaha XJR 1200 vyjela z fabriky v roce 1994. Co je čí replika :)
:D :D :D

(reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

30.8.2007 v 10:22 | Nahoru | #15
kryskak>>
Na GSX lze dokoupit takovou malou kapotu za 14 tisíc, vypadá to potom skoro jako ty ošklivý rádoby retro Ducati nebo Moto Guzzi, prostě taková neforemná bublina okolo světla se štítkem.

(reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

30.8.2007 v 10:25 | Nahoru | #16

Lipos píše: První Suzuki GSX 750 byla vyrobena v roce 1998 a GSX 1200 v roce 2001.
První Yamaha XJR 1200 vyjela z fabriky v roce 1994. Co je čí replika :)
:D :D :D


Ono to vypadá, že se nepovedl ten originál, replika tudíž neměla šanci na úspěch a proto má být údajně příští rok GSX s novým motorem a předělaným podvozkem. Ještě že si v Suzuki uvědomili, že Yamaha není to pravý ořechový :lol: :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

30.8.2007 v 14:39 | Nahoru | #17
assassin> No to já jsem se teda divil moc! :D Do dneška jsem to nepochopil, stejně jako nechápu Hornet 6 vs. CBF 6 :rolleyes: Narozdíl od toho mi příjdou GSX 14 a B 12 (teď ten nový model úplně) jako celkem rozdílné...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

30.8.2007 v 14:48 | Nahoru | #18
veikso> V cem ti to prjde rozdilne? Jako tak zasadne? Myslim na jezdeni...neresit chlazeni atp.

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

30.8.2007 v 15:07 | Nahoru | #19
řekl bych, že ta 14tka je určená pro lidi jako je můj tatík (ten si jí taky nemůže vynachválit ;) ) zkrátka pro ty co mají rádi především klasický styl a hooodně pohodlí a nekupují si motku na dojíždění do práce....
kdežto banďour, bych řekl že se ubírá stejným stylem jako třeba fazer,cbf,... zkrátka universal motka pro všechno...

(reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

30.8.2007 v 15:11 | Nahoru | #20
kryskak> Váhově a rozměrově jsou ty motorky jiné, když na nich sedíš. A vzhledově taky. No a hlavně to nemá ten samý motor, takže tam rozdíl v jízdních vlastnostech bude. Ale je fakt, že na GSX jsem nejel...

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

30.8.2007 v 15:21 | Nahoru | #21
veikso> Myslis, ze 222 a 226 kilo je rozdil? Jako zajimalo me neco zasadniho.....cim se to vlastne lisi....jako je hezky, ze badit je 2,5 cm kratsi, ale tak to snad neni nijak zavazny rozdil.

(reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

30.8.2007 v 15:42 | Nahoru | #22
kryskak>To chce sveza. Bandita a Inazumu jsem mohl porovnat přímo a rozdíl je docela malý. Rád bych se svezl na GSX 14 a myslím, že to bude trochu o něčem jiném. Není to jenom o papírových hodnotách...

(reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

31.8.2007 v 11:49 | Nahoru | #23
kryskak>

Tak nevím, asi jste slepý=o rozdíl je v nich prasecký, už jen ten motor, GSX má klasiku vzduch/olej, Bandit 1250 vodníka, obě motorky jiný průběh výkonu. Každému se líbí něco jiného, já bych rozhodně bral GSX 1400, páč nejsem zvědavej na nějakýho vodníka, a takových lidí je plno, někomu sedne Bandit 1250, někomu zase klasika GSX 1400.


Otázka spíš je, proč vůbec "zabily" klasiku Bandita 650 a 1200, ty motory neměly chybu... :|

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

31.8.2007 v 12:18 | Nahoru | #24
No jo tím jedním obrovským laufem tu krásnou klasiku ale pěkně posrali...

(reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

31.8.2007 v 12:24 | Nahoru | #25
JirkaGS>
To je pravda, nebýt toho hnusnýho laufu, nemá GSX 1400 chybu. Takže po koupi stroje musí většina majitelů řešit jiný výfuk :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

31.8.2007 v 12:27 | Nahoru | #26
Nebo starší model *yes* XJR je úplně něco jinýho...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

31.8.2007 v 12:36 | Nahoru | #27
JirkaGS>>
Přesně tak, starší modely XJRka jsou fakt krásný mašiny, taky bych takovou chtěl mít doma :thmubup: :thmubup:
Jinak ale XJRko pro letošek taky zesrali jedním laufem a když jsem to viděl na Motocyklu, tak jsem se málem poblil :puke:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

31.8.2007 v 15:44 | Nahoru | #28
Lipos>
Mě ani ten jeden lauf u XJR 1300 nevadí, líbí se mi to.. horší to je s cenou, funglovka XJR okolo 255t.kč, funglovka GSX 1400 za 224t.kč.
A další věc, barevné provedení u nového modelu XJR 1300 je na blytí *no* kterej idiot tam u nich vymyslel dát na XJR světle modrou metalízu?!!!! :mad: Kam se poděli ty krásný barevný kombinace okolo roku 2000-2002, červenočerná, modrobílá, žlutočerná, ty neměli chybu..! Tohle co dnes předvádí je šílený hnus, zrovna tady stojí v prodejně v Yamaze, je mi z toho fakt zle, pak je ještě černá, ta né že by mi vadila, ale zase mít černou motorku bez jedinýho nápisu, nebo barevného doplnění, je taky voničem, jak říkám, čím dál víc to výrobci odflakujou =o Model 2006 měl aspoň tmavě modrou + bílé pruhy...

(reakce na) Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

31.8.2007 v 15:59 | Nahoru | #29
MaraTT-R> Mě se zase nelíbí u Suzuki (a Yamaha to má myslím stejně), že místo původního nápisu na nádrži zbylo jenom to samurajské S (u Yamahy ladičky)... :(

Suzuki GSX1400 a Bandit 1250

27.3.2008 v 22:32 | Nahoru | #30
taky bych urcite sahn to proste sahnul po GSX je to pekne moto...olej a vzduch drzaci..
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 Tatrman 26 Včera v 19:11 Tatrman
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 SuzukiGSX14000 4 17.3.2024 v 09:38 dedek65
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 george1983 11 4.3.2024 v 15:44 Danny350
Reakce plynu Suzuki Bandit 1250 Suzuki GSF 1250 Bandit V.e.n.c.a__zr7s 5 14.1.2024 v 08:36 Krautkopf
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 Dbednarik 75 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein


TOPlist