globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Enduro pneu na KTM 1090 adventure r
Ahoj všem, chtěl bych se zeptat, jestli někdo z vás řešil zadní ráfek? Chtěl bych tam nazout pneu Mitas EF-07 140/80-18
ale mám strach, že když mám bezdušový ráfky a pneu je užší než tam má bejt original, tak jestli to bude fungovat?
Za odpovědi a rady všem moc děkuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pneu na KTM 1090 adventure r

3.5.2019 v 17:53 | Nahoru | #1
Mr.Dreamer> No je pravda že většina lidí kteří v terénu na velkejch umí a já se s nima osobně znám jezděj na podlitrech, většinou upravený Afriky, Transalpy, nebo KTM950, 990 či Superenduro, ale těch dvěstě kilo tam je. A tomu že by líp zajeli na velkejch špuntech se musím fakt smát, mnoho lidí včetně mně si prošlo přechodem z nějakejch TKC nebo E09 na Céčkový gumy od Mitasu nebo jejich obdoby a každej do jednoho poznal značný zlepšení, takže buď máme oba jiný představy o terénu co se jezdí na velkejch nebo nevíš o čem zejména v poslední větě mluvíš.
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro pneu na KTM 1090 adventure r

3.5.2019 v 18:12 | Nahoru | #2

TomElefant750 píše: Mr.Dreamer> No je pravda že většina lidí kteří v terénu na velkejch umí a já se s nima osobně znám jezděj na podlitrech, většinou upravený Afriky, Transalpy, nebo KTM950, 990 či Superenduro, ale těch dvěstě kilo tam je. A tomu že by líp zajeli na velkejch špuntech se musím fakt smát, mnoho lidí včetně mně si prošlo přechodem z nějakejch TKC nebo E09 na Céčkový gumy od Mitasu nebo jejich obdoby a každej do jednoho poznal značný zlepšení, takže buď máme oba jiný představy o terénu co se jezdí na velkejch nebo nevíš o čem zejména v poslední větě mluvíš.
Čau, Tom



Hej, bude tohle boj ve stylu "moji kamarádi jsou lepší než tvoji kamarádi"?
Už se budu opakovat, což je opatrný náznak, že se posouváme do roviny konverzace 2T vs 4T, takže asi ode mě poslední osvícené moudro. U těžké motorky je hlavní aby jela dopředu, je to traktor na dvou kolech a tak se k němu musíš chovat. Velké špalky pro zadní kolo jsou dělané k tomu, aby ten lineární výkon využily. Podobně jako u 4T najdeš více trakce než s neklidnější 2T, protože to kolo neurveš tak snadno, tak u mastodonta na tom budeš ještě lépe. Když tam naopak dáš ostrou gumu, místo trakce najdeš urvaný špunty, protože ta guma není postavená na to, aby přes ní těžká motorka konstantně tlačila svůj krouťák.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R Dovizioso04 9 7.4.2024 v 17:42 Eso_Rimmer
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R Drak-09 3 5.4.2024 v 08:11 slabak2
KTM 1190 Adventure R - prolíná spoj... KTM 1190 Adventure R Mates008 12 19.3.2024 v 11:02 Mates008
Jaký vzduchový filtr pro KTM 1190 A... KTM 1190 Adventure R Mates008 8 23.10.2023 v 10:41 Mates008


TOPlist