globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost
Ahoj, nemáte někdo zkušenost s tímto udělátkem Rottweiler Fueling Dongle 690/701 https://ktmtwins.com/products/rottweiler-performance-fueling-performance-dongle-ktm-690-husky-701.
Prodává se v USA i Holandsku.

Udělátko by mělo eliminovat cukání motoru v nízkých otáčkách . Zvyšuje bohatost směsi v nízkých otáčkách (viz popis funkce na stránkách prodejce).
Dle rádoby recenzí na stránkách prodejce, s tím jsou všichni spokojeni.

Tak nevím jestli udělat pokus, nebo jestli to tu už někdo koupil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

23.5.2023 v 16:20 | Nahoru | #1
ThoprT> Jojo, komplet Akrap a cat off, instantní řešení všeho.

(reakce na) Rottweiler Fueling Dongle 690/701 - zkušenost

11.6.2023 v 18:44 | Nahoru | #2

Krautkopf píše: ThoprT> Jojo, komplet Akrap a cat off, instantní řešení všeho.


Někde ne německý diskusi jsem se dočetl, že při svodu (jen trubka bez katalizátoru) se daleko dříve spálí vata v tom Akrapu. Ani zvuk se svodem bez katalizátoru není nic moc. S DB killerem na tom Akrapu tak nějak,...bez DB Killeru strašnej rachot. Nejhezčí zvuk je s původním katalizátorem a Akrapem bez DB Killeru. No a teď jsem k tomu na své KTM 690 Duke (2019) vyzkoušel ten Fueling Dongle ( https://www.rockway.cz/fuel-dongle-pp-01-senzor-o2-eliminatoru/ ). Překvapilo mě, že spotřeba klesla z nějakých 4,8 na 4,5 a to jsem za to tahal zhruba tak stejně. Těžko říci, jestli to bylo nějak na chodu znát. U té KTM 690 Duke rok 2019, kde už je od 2016 druhý vyvažovací hřídel, nižší zdvih a větší vrtání je ten motor už od těch "prvních" Ďůků takovej kultivovanější a daleko méně cukavej. Přitom je znát těch 5 kW navíc od verze před rokem 2016. Pak jsem ze zvědavosti zkusil toto,...https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-ktm-690-543p.html ....ale taky nedokážu stoprocentně říci, jestli nějaký rozdíl poznávám. Podle testů a grafů na Youtube tam v průběhu křivky na brzdě zlepšení je. Jestli to stojí za ty peníze,...těžko dokážu říci. Možná bych potřeboval na motorce něco zas najet bez těchto komponentů. Zkusil jsem dokonce zapojit obě věci, jak ten Fuel Dongle, tak ten BOOSTER PLUG a opět,...nějaký zásadní rozdíl si neuvědomuju. Motorka jako taková jede dobře a asi tam nějaký hladší chod motoru ve středních a nižších otáčkách bude. Abych si to ale nějak plně uvědomil, chtělo by to projet bez zapojení těchto věcí a hned to projet po zapojení těchto věcí. Jestli by si člověk nějakou změnu opravdu uvědomil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM W.Geronimo 16 24.4.2024 v 07:46 Pavel_G
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro Ezy96 3 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 18.4.2024 v 13:49 strive
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... enduro_da 17 27.2.2024 v 07:26 Sally06
Husqvarna SM 701, Gas Gas SM 700, K... Husqvarna 701 Supermoto, KTM 690 SMC R, Gas Gas SM 700 Fíla-rider 9 23.12.2023 v 14:52 MotoPeta


TOPlist