Téma: Proč nás plechovkáři nemají rádi
 
4.3.2019 v 13:23
Nevíte proč vlastně nás nemají rádi? hodně plechovkářů mi řeklo protože kolem mě prolítneš jak hovado a já se leknu pak také slýchám to jsi jel 50? pak taky slýchám já sem myslel že jste auto s prasklou žárovkou proč myslíte že nás motorkáře nemají autaři rádi a v čem jim vadíme? já teda vadím i místním zahrádkářskejm důchodcum prý motorka nemá co bejt nastartovaná hodinu před tim než vyjedu

3 reakcí na tento příspěvek Proč nás plechovkáři nemají rádi

31.3.2019 v 10:51 | Nahoru | #1
když to shrnu, argumenty proc s otevřenou trubkou co tu zazněly:
1. jak si přišel na to že to někomu vadí, mě si nikdo nestěžoval apod.
2. sem jinej, nebudu se omezovat, já to mám rad
3. sem víc slyšet, já to mám jednodušší, lidi uhýbaj

ad 1. vadí, viz tech normy, viz škodlivost hluku, viz zákazy směrem na západ, atd
ad 2. omezuješ jiný, způsobem na který nemáš právo - ať si dělá kdo chce, co chce ale má to svý hranice.- srát stovky a tisíce lidí (za den na trasách) zbytečně je za tou hranicí
ad 3. řešíš bezohledně svůj problém, na úkor celýho okolí, je to každýho starost, aby jel a projel bezpečně, podobně jako to zvládají ostatní i většina motorkářů - kdybys místo toho troubil, nebo jel s houkačkou tak ti taky budou uhýbat. to je slepá cesta a arogance.

a ještě k tomu, jak se to může komu vrátit, olej, písek v zatáčce sem už zaregistroval ale není to správný, jak vůči ostatním=většině motorkářům tak je to nebezpečný, neůměrný. házet něco z lesa a pod. taky nebezpečný, neůměrný, složitý. co funguje už líp a může být i celkem přiměřený, jsou nějáký projevy přímo na silnici, za provozu, z auta, styl jízdy, v rámci pravidel, zná to asi většina. jak to motorkář vychytá je pak jeho věc. jestli je to debilitou jedince za volantem nebo schválně, tím bych se asi neukájel. riziko tu jednoznačně je a možné následky za to hádám nestojí, i vůči ostatním motorkářům. zejména, když to bez extra randálu jde dobře.

co se dB a hlasitosti týče, čistě empriciky cca 9 z 10ti motorek není na kilák slyšet, pak jede 1 průjem a je slyšet i přes zavřený okno, více násobky to budou určitě.

Naposledy editováno 31.03.2019 10:52:25

(reakce na) Proč nás plechovkáři nemají rádi

31.3.2019 v 12:07 | Nahoru | #2

trh píše: když to shrnu, argumenty proc s otevřenou trubkou co tu zazněly:
1. jak si přišel na to že to někomu vadí, mě si nikdo nestěžoval apod.
2. sem jinej, nebudu se omezovat, já to mám rad
3. sem víc slyšet, já to mám jednodušší, lidi uhýbaj

ad 1. vadí, viz tech normy, viz škodlivost hluku, viz zákazy směrem na západ, atd
ad 2. omezuješ jiný, způsobem na který nemáš právo - ať si dělá kdo chce, co chce ale má to svý hranice.- srát stovky a tisíce lidí (za den na trasách) zbytečně je za tou hranicí
ad 3. řešíš bezohledně svůj problém, na úkor celýho okolí, je to každýho starost, aby jel a projel bezpečně, podobně jako to zvládají ostatní i většina motorkářů - kdybys místo toho troubil, nebo jel s houkačkou tak ti taky budou uhýbat. to je slepá cesta a arogance.

a ještě k tomu, jak se to může komu vrátit, olej, písek v zatáčce sem už zaregistroval ale není to správný, jak vůči ostatním=většině motorkářům tak je to nebezpečný, neůměrný. házet něco z lesa a pod. taky nebezpečný, neůměrný, složitý. co funguje už líp a může být i celkem přiměřený, jsou nějáký projevy přímo na silnici, za provozu, z auta, styl jízdy, v rámci pravidel, zná to asi většina. jak to motorkář vychytá je pak jeho věc. jestli je to debilitou jedince za volantem nebo schválně, tím bych se asi neukájel. riziko tu jednoznačně je a možné následky za to hádám nestojí, i vůči ostatním motorkářům. zejména, když to bez extra randálu jde dobře.

co se dB a hlasitosti týče, čistě empriciky cca 9 z 10ti motorek není na kilák slyšet, pak jede 1 průjem a je slyšet i přes zavřený okno, více násobky to budou určitě.



Tvoje ad 1 a 2: Podle toho nejvíc lidí naseru, když projedu městem v autě nepřipoutaný a bez lékárničky, protože na to jsou zákony a policajti po tom nejvíce jdou.

Bod ad 3: už jsem to tu někde psal. Někteří jsou schopni mě přehlídnout, když jedu dodávkou, takže si myslím, že ti samí mě na motorce jsou schopni sundat, i kdybych měl místo výfuku jen díru do motoru a na helmě majáček. Prostě na motorce musím myslet za všechny kolem a počítat s tím, že mě nejen kde kdo přehlédne, ale že jsou i idioti, co motorky schválně blokují.

Nemám hlučné výfuky a nehodlám je pořizovat. Jednak bych si připadal stejně "chytře", jako když si děti dávají do kola řehtačku z kolíku na prádlo a kusu plastu, druhak je prostě pár případů, kdy bych škodil. Starší soused si rád pospí a když bych mu natočil otevřený výfuk kus od baráku, tak by měl asi časnějšího budíčka. Sousedi mají mimino a chodí s kočárkem na procházky. Proletět kolem nich s laďákem, asi by mládě dostalo psotník. Ale to jsou jednotlivé případy a pořád nevím, kde bereš to přesvědčení, že to sere většinu lidí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nás plechovkáři nemají rádi

31.3.2019 v 12:16 | Nahoru | #3
trh> Ke všem bodům internetový anonymní hrdino ... zkus napomenout někoho z nás co jezdíme s otevřenou koncovkou v reálu na ulici

A pokud mi někdo v autě udělá schválně prasárnu, řeším to na místě zablokováním a vytažením z auta v nejbližší dědině a následnou " domluvou " aby to už nikdy neměl chuť zkoušet Tobě ještě nikdo pořádně rypák nerozkopal když propaguješ schválnosti v autě vůči motorkám ... doufej že mě ani nikoho dalšího výbušnějšího nepotkáš

Naposledy editováno 31.03.2019 12:40:57

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nás plechovkáři nemají rádi

23.4.2019 v 12:55 | Nahoru | #4

trh píše: když to shrnu, argumenty proc s otevřenou trubkou co tu zazněly:
1. jak si přišel na to že to někomu vadí, mě si nikdo nestěžoval apod.
2. sem jinej, nebudu se omezovat, já to mám rad
3. sem víc slyšet, já to mám jednodušší, lidi uhýbaj

ad 1. vadí, viz tech normy, viz škodlivost hluku, viz zákazy směrem na západ, atd
ad 2. omezuješ jiný, způsobem na který nemáš právo - ať si dělá kdo chce, co chce ale má to svý hranice.- srát stovky a tisíce lidí (za den na trasách) zbytečně je za tou hranicí
ad 3. řešíš bezohledně svůj problém, na úkor celýho okolí, je to každýho starost, aby jel a projel bezpečně, podobně jako to zvládají ostatní i většina motorkářů - kdybys místo toho troubil, nebo jel s houkačkou tak ti taky budou uhýbat. to je slepá cesta a arogance.

a ještě k tomu, jak se to může komu vrátit, olej, písek v zatáčce sem už zaregistroval ale není to správný, jak vůči ostatním=většině motorkářům tak je to nebezpečný, neůměrný. házet něco z lesa a pod. taky nebezpečný, neůměrný, složitý. co funguje už líp a může být i celkem přiměřený, jsou nějáký projevy přímo na silnici, za provozu, z auta, styl jízdy, v rámci pravidel, zná to asi většina. jak to motorkář vychytá je pak jeho věc. jestli je to debilitou jedince za volantem nebo schválně, tím bych se asi neukájel. riziko tu jednoznačně je a možné následky za to hádám nestojí, i vůči ostatním motorkářům. zejména, když to bez extra randálu jde dobře.

co se dB a hlasitosti týče, čistě empriciky cca 9 z 10ti motorek není na kilák slyšet, pak jede 1 průjem a je slyšet i přes zavřený okno, více násobky to budou určitě.


Zcela empriciky je motorkář jako takový - rebel. Zvučný výfuk a drsný vzhled je známkou rebelie. Většinou je to krutá póza, ale taky ne.

Jinak: už zakladatel dal blbé téma. Pak se jen gradovalo. Chtěli jsme svobodu - skoro ji máme. Zákony jsou od čeho? - aby se porušovaly. Někomu řve motorka? - jeho kurva problém. Kurví se mu stará - taky. Je dobré se nesrat do ostatních a když jo, tak osobně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist