globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Quickshifter
26.2.2019 v 12:36
Uvažuji o montáži quickshifteru od Healtech iQSE-1 na Z900. Máte někdo zkušenost ?
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter

26.2.2019 v 12:58 | Nahoru | #1
Taky jsem hodne uvazoval o Healtech nakonec jsem se rozhodnul pro cesky "Shifting ContRoll 2.2"....Healtech jsem zavrhl, protoze se mi nelibila ta funkce snimace, slysel jsem i o spatnych zkusenostech prave s tim snimacem.
Ja mam fz1 proto jsem musel sehnat "Shifting ContRoll 2.2" vcetne jejich jednotky. (Takze to nemam namapovane ale pouzivam pouze jeden cas na vsechny kvalty i otacky). ale mam nastaveno at to funguje az od 6500ot a to se pouzivat necha dobre dokonce si fazera zprevoduji letos jeste vic do pomala at muzu vic radit = je to bomba

Ale u Z900 bych vubec nevahal kontaktovat pepos_moto....on pro Shifting ContRoll primo montuje a pro Z900 by mozna staclo pouzit jen jejich senzor a QS primo nastavit do ECU motoru. A tam by teoreticky sel i oboustranej(samozrejme by to bylo drazsi), pokud to ECU nabizi. ...proste kontaktuj firmu "Pepos_moto"...on ti poradi nejlip a da vybrat vsechny moznosti! ps:ted ma dost plno, bude tezke asi se mu i dovolat

Quickshifter

26.2.2019 v 13:05 | Nahoru | #2
Healtech QS mám na Speedu. Šel jsem do něj právě proto, že by se mi nevešel snímač od ContRoll (řadící tyčka prochází rámem). Na tohle je snímač Healtech vyřešen dobře. Co se vlastního fungování týče jsem s tím max. spokojenej. Mám s tím odjetou loňskou sezónu a pecka . Nastavení takové, že je aktivní nad 5tis rpm a pak mám několik pásem otáček s jinými časy (čím vyšší otáčky tím kratší časy).

1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter

26.2.2019 v 13:17 | Nahoru | #3
Shifting ContRoll 2.2 jsem měl na ninje a dával jsem ho pryč. Jednotka měla problém s rozpoznáváním kvaltů, dle informací na fb o tom výrobce věděl a měl to i na stránkách, nicméně pak to z webovek zmizelo, a na můj dotaz výrobci jak to řešit nebylo reagováno a dotaz byl z FB diskuse zmizen...

Plusy healtechu - "strain" senzor, není to "blbý" mechanický čidlo, je přesnější, a pokud si dobře pamatuju, lze nastavit killtime nejen pro každej kvalt zvlášť, ale i podle otáček motoru

Nicméně Z900 je poměrně novej stroj, neumožňuje to sériová jednotka? Pak by stačilo jenom dát čidlo a nemusel by ses srát s odlaďováním časů.

Naposledy editováno 26.02.2019 13:18:30

Quickshifter

26.2.2019 v 13:34 | Nahoru | #4
ano jak píše FiZzeR, healtech senzor má možnost nastavení citlivosti

(reakce na) Quickshifter

26.2.2019 v 13:36 | Nahoru | #5

FiZzeR píše:
Plusy healtechu - "strain" senzor, není to "blbý" mechanický čidlo, je přesnější, a pokud si dobře pamatuju, lze nastavit killtime nejen pro každej kvalt zvlášť, ale i podle otáček motoru
.



To neni tak docela pravda healtech lze ladit pouze na otacky...kvalty vubec nenabizi!!
ContRoll 2.2 nabizi kvalty jen pro gsxr tusim a pravda otacky vubec. Jenze prave toto cidlo by slo pouzit treba pro ECU Z900.

Jak bylo spravne receno Z900 je modernejsi moto = ma uz el. plyn = slo by vyresit i podrazovani pokud to ECU ma v sobe.
Koukal jsem se mym sw do Z900 a bohuzel ECU tam modul na razeni nemela. :( Ale trebas Pepos by neco nasel na vice SW na flasnovani ,trebas jiny by videl vice nez muj.

Quickshifter

27.2.2019 v 12:19 | Nahoru | #6
Díky za info, mám o čem přemýšlet. Zítra dám ještě konzultace na Motosalonu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter

27.2.2019 v 13:25 | Nahoru | #7
CR500> a jaký tam máš nastavený čas? a je znát že to na některý rychlosti funguje líp než na jiný?

1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter

27.2.2019 v 15:52 | Nahoru | #8
QS je vicemene racingova zalezitost....proto napr ja mam nastaveno funkci az od 6500 (omezovac 12tis). Fazer uz od 6tis jede..litrove suprsporty potrebuji trebas i vic. V2 zas min ot.
Muj pevny cas je 50ms ale hybu s nim dle potreby nahoru i dolu.
Prevodovy pomer mezi 1 a 2 je vzdy ohromny a lepsi qs na to spis moc nepouzivat. Jinak mezi kvalty rozdil znat je: Urcite cim vyssi kvalt tim jemnejsi, to by se dalo rict i o otackach.

Kdyz jsem koukal do ECU novejsich moto tak maji mapy na QS. Ale taky bych cekal slozitejsi mapy. Ono ideal by asi bylo pripojit i akceleracni cidlo aby se vedelo jak je moto v tahu(ne jen kvalt a otacky) Verim ze nejake IT jako aprilia a ducati uz toto vse pouziva.

Neni to ideal, ale byt bez toho bych pro drag race / okruh nebo sportovni jizdu byt nechtel...ale jak jsem psal pro lepsi vyuziti i na silnici zprevodovavam moto do sily(pomala).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter

27.2.2019 v 15:57 | Nahoru | #9
CR500> S tím že je to racingová záležitost nesouhlasím, s tím jak se to dostalo do sériovek (a funguje to v celém rozsahu otáček) to dává čím dál větší smysl i na silnici. Je to prostě pohodlnější.

(reakce na) Quickshifter

27.2.2019 v 18:14 | Nahoru | #10
FiZzeR> myslím že to jde ruku v ruce s tím že má cimdal víc motorek sériově assist&slipper spojku... pak stačí nastavit nepatrně delší čas a je to bezpečný i pro převodovku... nebo tak si to aspoň myslím...

(reakce na) Quickshifter

28.2.2019 v 09:01 | Nahoru | #11

suim píše: CR500> a jaký tam máš nastavený čas? a je znát že to na některý rychlosti funguje líp než na jiný?



Jak jsem psal pro mne cca nejlip fungoval 50ms dostal jsem doporuceno 55ms. Ale je to motorka od motorky.
Jen tak pro zajimavost posilam foto origo map z ECU R1 a MT09 .Tyto "stare" seriove qs nemaji, a obe jak je tady videt maji nastavenou funkci ve vsech otackach. Nicmene napr novejsi mt09 co uz qs ma, skube neskutecne pri nizkych otackach = neni divu, kdyz ma ta starsi tak jednoduchou (zadnou) mapu.



Naposledy editováno 28.02.2019 09:02:36

Quickshifter

28.2.2019 v 10:15 | Nahoru | #12
Na healtechu mám nastavené časy od 90ms (5000 rpm) po 75ms (10000rmp)

1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter

28.2.2019 v 12:28 | Nahoru | #13
to je ale FT ecu mapa...nikde není daný že to v ty origo jednotce 2017+ je nastavený takhle...od Ft je tam nastaveno tohle s tim že se to musí doladit

(reakce na) Quickshifter

28.2.2019 v 12:39 | Nahoru | #14
suim> kontroloval jsem ted novejsi...mt09 >2017 ma QS stejne. Za predpokladu, ze vychazime z toho ze ft mapy stock jsou stejne jako origo(coz by udajne mely byt). Jinak souhlas osobne bych si to urco pro osobni uziti doladil...koukam ze jsi v docela v obraze

Quickshifter

28.2.2019 v 12:45 | Nahoru | #15
palivový mapy budou stejný ale QS myslím že ne...už jen proto že to je stejný jak nová tak stará 09

Quickshifter

28.2.2019 v 12:48 | Nahoru | #16
dokonce FT QS leze do jednotky přes jinej PIN než ten origo...to znamená že by na nový 09 mohl bejt zároveň origo i Ft

1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter

28.2.2019 v 14:36 | Nahoru | #17
Tak to jsem nevedel ze je jine pripojeni. Tak v tom pripade verim, ze original qs u mt09 bude mit uplne jinou mapu nez tato

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter

28.2.2019 v 15:20 | Nahoru | #18
CR500> u těch tak asi ještě 2 roky zpět byl v tom FT programu MT MT09 QS v 1.0 a ten šel ladit i s otackama...pak udělali update a v tom 1.1 je už jen pevnej čas pro kvalty...ale jestli to s otackama mírně zkracuje čas...to už záleží na tom programu, jestli to má nějakej složitější algoritmus (což osobně dost pochybuju), nebo jestli to pro tak malej rozsah otáček jakej má ten motor jen jeden čas.

(reakce na) Quickshifter

28.2.2019 v 15:26 | Nahoru | #19
suim> e: u těch prvních modelů 2013-16

Quickshifter

1.3.2019 v 09:59 | Nahoru | #20
Tak jsem se nakonec rozhodl takto :



Uvidíme, až namontuji.

Quickshifter

1.3.2019 v 10:38 | Nahoru | #21
doufám, že budeš taky spokojený . Můžeš pak napsat svoje zkušenosti, určitě mě zajímá k jakým nastavení časů se dostaneš.

Quickshifter

1.3.2019 v 20:01 | Nahoru | #22
Urcite napis, jak jsi spokojeny a co vsechno to obnaselo. Taky mam Z900 a o Quickshifteru uvazuji.

1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter

18.4.2019 v 19:59 | Nahoru | #23
Tak dnes první jízda s rychlořazením. Nechal jsem to namontovat v K2, kde jsem i kupoval motorku. První dojmy : super věc. Řazení nahoru funfuje už z 1 na 2 a dále nahoru. Řazení dolu až na 1. Pokud jsou otáčky cca 3t a výše, funguje to bez problémů nahoru a dolů. Bez plynu je nutná spojka. Pokud se rychlořazení něco nezdá, nedovolí řadit a je potřeba použít spojku a tím brání poškození. No a zvuk motoru při řazení s quickshifterem je jako v moto GP. Myslím, že to stálo za to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter

19.4.2019 v 08:15 | Nahoru | #24
Jarin55> od kdy umí QS od Healtech řadit dolů? To neuměl nikdy, jen nahoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Quickshifter

19.4.2019 v 09:46 | Nahoru | #25
dakarista> Od kdy to nevím, ale včera to uměl, na to vem jed.

1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter

19.4.2019 v 13:03 | Nahoru | #26
Super , ja sem taky max.spokojeny. dej sem pro zajimavost jake mas cut off casy.

(reakce na) Quickshifter

19.4.2019 v 18:23 | Nahoru | #27

Jarin55 píše: dakarista> Od kdy to nevím, ale včera to uměl, na to vem jed.



Tak ono řadit půjde, ale pochybuji, že si to přidává samo plyn.

Chudák převodovka

(reakce na) Quickshifter

22.4.2019 v 20:49 | Nahoru | #28
Jakub> Časy Ti nepovím, dělali to v servisu, sice mi dali návod jak to štelovat pomocí mobilu, ale když mě viděli říkali ať to raději nechám jak to je.
Předpokládám, že nastavení je to doporučené výrobcem, tabulka byla součástí dodávky. Dá se to najít na stránkách. Jinak to řadí suprově, to že se změnil kvalt poznám jen podle zvuku motoru.

Naposledy editováno 26.04.2019 16:27:19

1 reakcí na tento příspěvek Quickshifter

26.4.2019 v 16:26 | Nahoru | #29
Tak ještě přidám nové dojmy po první delší vyjížďce. Hladké téměř nepostřehnutelné řazení od cca 5000 ot/min. a výše.
Při nižších otáčkách to také řadí, ale už ne tak elegantně. Budu muset upravit svoje zvyky a naučit se řadit při vyšších otáčkách než dosud . Další poznatek, řazení je dost citlivé na dotek řadičky. Musím si dávat víc pozor na levou nohu. Pro Dakaristu : plyn si při řazení dolů nepřidává, o to se musím postarat sám. Při přeřazování dolů musím podržet plyn u prvního přeřazení a pak už to tam jde sázet. (Z900 nemá elektronický plyn).

Quickshifter

26.4.2019 v 20:37 | Nahoru | #30
K te citlivosti radicky. Prave jedna z veci, ktera se prizpusobit (prah senzoru + cut off ).

Naposledy editováno 26.04.2019 20:42:10
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškrábaný výfuk Z900 Kawasaki Z900 zahadnytajemny 20 2.5.2024 v 14:58 Kubák
Pneu pro Kawasaki Z900 [1, 2] Kawasaki Z900 zahadnytajemny 34 2.2.2024 v 13:33 docent
Z900 - rozvody, ventily Kawasaki Z900 zahadnytajemny 9 24.10.2023 v 23:51 SuperSic58
Kawasaki Z900 2023 Self-Diagnosis Kawasaki Z900 Jirrri 2 27.8.2023 v 21:56 Jirrri
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist