Téma: Auto, kombik 4x4
 
31.1.2019 v 18:54
Čus chlapi,
vybírám auto, hledám větší kombík a co od toho chci :
stálý pohon 4x4 , ale skousnu i haldex
motor, okolo 150 koní nafta, benzin asi jedno moc s tim nenajezdim
převodovku radši klasický automat, ale skousnu i manuál
cena okolo stovky ale jsem schopnej přitlačit něco když to za to bude stát
chci něco co mě dlouho vydrží
horký kandidáti jsou:
Audi A6 C4 to už jsou starý pelechy ale přesně to co chci
Audi A4 B6 asi jedině 1.8t nebo 1,9 tdi manual
Alfa romeo 159, nevím jak jsou na tom jejich automaty, ale motor 2,4 jtd snad dobrej
Volvo XC70, asi super motor plus automat. ale haldex
nějaký subaru ale moc se v nich nevyznám
napadá vás ještě neco jiného? nebo nějaký zkušenosti? díky

1 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4

5.2.2019 v 12:01 | Nahoru | #1
kafr> že normální smrtelník jedoucí z města na hory prostě víc nepotřebuje.
assassin> proste drahy auta z vlastnostmi jako ze sdifi filmu vyzaduji komplexni a draha reseni

Právě tady je vidět ten rozpor. Normální smrtelník totiž drtivou většinu věcí nepotřebuje, jen je prostě chce. Bral jsem stálou 4x4 u Audi a Subaru jako jejich výjimečnost, něco, kvůli čemu si to člověk koupí a nejde ke konkurenci. Prostě pro ten pocit, že přestože el. řízený Haldex s přibržďováním by mi určitě stačil, žralo by to trochu méně koní i litrů, a asi má i lepší záběr, tak JÁ prostě chci mít trvalou 4x4 jako v pravém teréňáku nebo závoďáku. Rozumíme si? Jak by se asi tvářili zákazníci Báwa nabo Medvěda, kdyby jejich xDrive nebo 4Matic byly primárně předokolky s v případě problémů připojitelným zadkem? Drtivá většina zákazníků by to při jízdě nepoznala.... U X1 a 2-er to tak dokonce je, ne? Tam to nevadí, protože to jsou vozítka pro blonďaté manželky/milenky, které autům prd rozumí

Naposledy editováno 05.02.2019 12:02:37

(reakce na) Auto, kombik 4x4

5.2.2019 v 16:12 | Nahoru | #2

vilemx píše: kafr> že normální smrtelník jedoucí z města na hory prostě víc nepotřebuje.
assassin> proste drahy auta z vlastnostmi jako ze sdifi filmu vyzaduji komplexni a draha reseni

Právě tady je vidět ten rozpor. Normální smrtelník totiž drtivou většinu věcí nepotřebuje, jen je prostě chce. Bral jsem stálou 4x4 u Audi a Subaru jako jejich výjimečnost, něco, kvůli čemu si to člověk koupí a nejde ke konkurenci. Prostě pro ten pocit, že přestože el. řízený Haldex s přibržďováním by mi určitě stačil, žralo by to trochu méně koní i litrů, a asi má i lepší záběr, tak JÁ prostě chci mít trvalou 4x4 jako v pravém teréňáku nebo závoďáku. Rozumíme si? Jak by se asi tvářili zákazníci Báwa nabo Medvěda, kdyby jejich xDrive nebo 4Matic byly primárně předokolky s v případě problémů připojitelným zadkem? Drtivá většina zákazníků by to při jízdě nepoznala.... U X1 a 2-er to tak dokonce je, ne? Tam to nevadí, protože to jsou vozítka pro blonďaté manželky/milenky, které autům prd rozumí



lidi co si koupi bawo s xdrivem - tem je uplne fuk ktery kola to jak zene. ono to stim pripojovanim taky neni uplne tak jak pises...

s tim co potrebuju se muzem dostat az tak daleko, ze ja vlastne auto nepotrebuju vubec...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist