Téma: Auto, kombik 4x4
 
31.1.2019 v 18:54
Čus chlapi,
vybírám auto, hledám větší kombík a co od toho chci :
stálý pohon 4x4 , ale skousnu i haldex
motor, okolo 150 koní nafta, benzin asi jedno moc s tim nenajezdim
převodovku radši klasický automat, ale skousnu i manuál
cena okolo stovky ale jsem schopnej přitlačit něco když to za to bude stát
chci něco co mě dlouho vydrží
horký kandidáti jsou:
Audi A6 C4 to už jsou starý pelechy ale přesně to co chci
Audi A4 B6 asi jedině 1.8t nebo 1,9 tdi manual
Alfa romeo 159, nevím jak jsou na tom jejich automaty, ale motor 2,4 jtd snad dobrej
Volvo XC70, asi super motor plus automat. ale haldex
nějaký subaru ale moc se v nich nevyznám
napadá vás ještě neco jiného? nebo nějaký zkušenosti? díky

1 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4

5.2.2019 v 02:10 | Nahoru | #1
Vilemx: a co je na tom spatne? Vsechny ty moderni ctyrkolky funguji lip nez ty stare, ale svet se v prdel obraci... nechapu.

A nejvic placou ti co by si jinak bezeli do kramu pro novou audi, kdyby teda uz to nebylo vsechno spatne...

(reakce na) Auto, kombik 4x4

5.2.2019 v 10:02 | Nahoru | #2

assassin píše: a co je na tom spatne? Vsechny ty moderni ctyrkolky funguji lip nez ty stare, ale svet se v prdel obraci... nechapu.

A nejvic placou ti co by si jinak bezeli do kramu pro novou audi, kdyby teda uz to nebylo vsechno spatne...


Klííííd, asi jsem tam dal málo smajlíků, bylo to myšleno v nadsázce!

Prostě pro dříve narozené tak nějak bylo zvykem, že Quattro i Subaru byly vždy stálé čtyřkolky, nikoliv elektricky nebo mechaniky připojitelná druhá náprava. Je mi vcelku jedno, jestli jejich současná řešení fungují lépe či hůře než stálý pohon s difem, stejně tak zatím nejsem cílový zákazník těchto aut. I když jedno "Subaru" v rodině máme, a to raketu s názvem Justy s motůrkem ze sekačky, zato s hrdým označením 4WD a až doslouží Combo, tak pošilhávám po něčem jako Forester prvních generací (škoda pidi kufru) právě kvůli 4WD, zvýšenému podvozku a humpoláckému řešení vhodnému jako pracovní náčiní. Do offroada se mi nechce, nevyužuji. Kombící a SUV sou zase moc navonění šampóni, samý lakovaný plast, krytky, tapecírunk, ...

P.S.. ty elektronicky řízené brzdy u Volva jsou o tolik lepší, že jejich přínos převažuje nad rizikem poruchy a náročné opravitelnosti? Nestačil by ve výsledku klasický zátěžový omezovač tlaku vyměnitelný za pusu? Nerejpu zlomyslně, jen to dávám jako příklad celkového hodnocení nějakého konkrétního řešení, kdy nějaká na první pohled lepší inovace může poslat auto na smeťák. Podobně to vidím s automatikou řízení pohonu 4x4.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist