Téma: Auto, kombik 4x4
 
31.1.2019 v 18:54
Čus chlapi,
vybírám auto, hledám větší kombík a co od toho chci :
stálý pohon 4x4 , ale skousnu i haldex
motor, okolo 150 koní nafta, benzin asi jedno moc s tim nenajezdim
převodovku radši klasický automat, ale skousnu i manuál
cena okolo stovky ale jsem schopnej přitlačit něco když to za to bude stát
chci něco co mě dlouho vydrží
horký kandidáti jsou:
Audi A6 C4 to už jsou starý pelechy ale přesně to co chci
Audi A4 B6 asi jedině 1.8t nebo 1,9 tdi manual
Alfa romeo 159, nevím jak jsou na tom jejich automaty, ale motor 2,4 jtd snad dobrej
Volvo XC70, asi super motor plus automat. ale haldex
nějaký subaru ale moc se v nich nevyznám
napadá vás ještě neco jiného? nebo nějaký zkušenosti? díky

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4

31.1.2019 v 19:51 | Nahoru | #1

WHTRDR píše: nemako> co za motory jsou v pohodě do outbacka? automaty jsou v pohodě?

já nevím,mám naftovej manuál,kterej se údajně nedožije sta tisíc,mám najeto 160 a nebyl žádnej problém. tahám za tím těžký vozejky,dvoutunovej karavan to dotáhlo za polární kruh a nevím,kde je servis. teď mi přišla svolávačka na řídící jednotku ruční brzdy,tak tam zajedu,ale žádnej problém s ní nemám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4

31.1.2019 v 19:53 | Nahoru | #2
nemako> twl, tezko muzes srovnavat novotu s pozadavkem na auto za kilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4

31.1.2019 v 20:28 | Nahoru | #3

nemako píše: já nevím,mám naftovej manuál,kterej se údajně nedožije sta tisíc,mám najeto 160 a nebyl žádnej problém. tahám za tím těžký vozejky,dvoutunovej karavan to dotáhlo za polární kruh a nevím,kde je servis. teď mi přišla svolávačka na řídící jednotku ruční brzdy,tak tam zajedu,ale žádnej problém s ní nemám



prasklé klikovy,prasklé hlavy......takhle znám ty dízly zase já......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4

4.2.2019 v 12:16 | Nahoru | #4

nemako píše: já nevím,mám naftovej manuál,kterej se údajně nedožije sta tisíc,mám najeto 160 a nebyl žádnej problém. tahám za tím těžký vozejky,dvoutunovej karavan to dotáhlo za polární kruh a nevím,kde je servis. teď mi přišla svolávačka na řídící jednotku ruční brzdy,tak tam zajedu,ale žádnej problém s ní nemám



dvoulitrový nafty měly problém 2009-2011 (zkrátka od začátku výroby do konce modelu 2011 - nějaký stroj nanášející těsnění občas "ukápl" vedle a když kapka olejem doputovala do nějakého mazacího kanálku, bylo zle - známý prodal svou imprezu ve 130 tkm a za dva roky, ve 160, se nové majitelce roztrhla klika.

subaru o tom ví a i na starých autech - pokud doložíš pravidelné servisy - to zaplatí...ale "z důvodu možného poškození/znečištění všech možných součástí, která se do toho mohla nachomýtnout" si musíš zaplatit všechny trubky, hadice, turbo a vstřiky (turbo klasika a vstřiky, zvlášť když neliješ premiovou naftu, také nejsou nesmrtelné) = máš nový motor, vstřikování, turbo...ale stejně tě to stálo 150
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist