globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yuki V3 250 ccm špatný první start
Ahoj, nevíte prosím někdo, jak správně nastavit malý vzduchový filtr na Yuki V3 250 ccm, má několik poloh a prý se nastavuje podle toho, v jakém podnebí motorka jezdí? Vím, že to asi nebude mít zásadní vliv na jízdu ale mohlo by mi to pomoci s odstraněním závady při startování, kdy motorka vždy bez jakýchkoli problémů nastartuje ale potom klesnou otáčky a chcípne, takže musím po nastartování cca tak 15 sekund držet plyn, což je u skútru docela problém, protože má snahu se rozjet a potom je to v pohodě. Při dalších startech to již nedělá a motorka naprosto normálně nastartuje.



Naposledy editováno 19.01.2019 14:38:17

Yuki V3 250 ccm špatný první start

Skvělá odpověď, děkuji! 20.1.2019 v 19:00 | Nahoru | #1
taky myslím, že to, co označuješ na fotkách je přisávání vzduchu do výfuku (kvůli emisím). z výfuku jde hadička do jazýčkovýho ventilu (ta membrána v Al těle) a z něj si to nasává vzduch přes jednoduchej malej válcovej filtr.
ale nemá to vliv na startování.
Když to celý odmontuješ a přírubu na výfuku zaslepíš, nestane se nic negativního (jasně, krom toho, že je to nelegální, bo emise....)

Obvykle skútry trápí podtlakově ovládanej palivovej kohout - pouští benzín až když jeho membránu odtáhne podtlak z otáčejícího se motoru. Během delšího stání se z karburátoru odpaří část benzínu a než nateče čerstvej, chvíli to trvá.

Celý to můžou ještě zhoršit zpuchřelý hadičky podtlaku (čínská guma stojí za prd), chybějící malá hadička odvětrání plovákový komory (na karburátoru), nebo se ráda kazí gumová příruba karburátoru.

ideální by bylo rezignovat na automatiku a pouštět si benzín manuálním kohoutkem

Naposledy editováno 20.01.2019 19:01:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výfuk rozpálený do ruda Yuki Arrow 250 kawasaki-man 25 5.11.2016 v 23:26 kawasaki-man


TOPlist