Vrtá mi hlavou jedna věc... "motorka poslouží dobře pro začínající jezdce pro přechod na silnější "
Dobře... u svojí 125 to chápu, u 500 dejme tomu, ale i u 650...?
kontrétně to bylo řečeno k CB 650F, která už výkon má a i motor není úplný drobek.
Je mi jasný, že to není rozdělený na začátečníci, středně a pokročilí, ale musí přece být nějaký obecný pojem pro to, co už "silná motorka" je.
Naposledy editováno 03.12.2018 22:46:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) větší motorka co to znamena
DrDNA01 píše: Ja bych rekl, ze ten rozdil je skoro stejne velikej, jako mezi 34 konovou sestkou (treba transalpem) a stokonovou sestkou (napr. R6, GSX6R, ...)
jo cokoliv "klasickeho" vs supersport je uz dost velkej rozdil. ale ty hyperlitry jsou uplne jina liga, to dokaze vydesit i cloveka co jezdil na "normalnim" litru. ja si pamatuju, jak jsem byl vyplesklej z gsxr1000k1 a to jsem v te dobe jezdil na TLS.
assassin píše: jo cokoliv "klasickeho" vs supersport je uz dost velkej rozdil. ale ty hyperlitry jsou uplne jina liga, to dokaze vydesit i cloveka co jezdil na "normalnim" litru. ja si pamatuju, jak jsem byl vyplesklej z gsxr1000k1 a to jsem v te dobe jezdil na TLS.
Jasny, o tom zadna. Ja jen, aby rec nestala a ze objem vlastne nic nerika. Treba o 1700 harykach urcite nikdo nerekne, ze to neni velka motorka. Pritom to jsou oproti sestkovejm supersportum sice tezky, ale strasne hodny lenosi.
assassin píše: jo cokoliv "klasickeho" vs supersport je uz dost velkej rozdil. ale ty hyperlitry jsou uplne jina liga, to dokaze vydesit i cloveka co jezdil na "normalnim" litru. ja si pamatuju, jak jsem byl vyplesklej z gsxr1000k1 a to jsem v te dobe jezdil na TLS.
Já si taky říkal, že mezi motorem z Fazera a Fárošem 09 je rozdíl "jen" 40 koní. Pak jsem rychle změnil názor. To není motorka, ale vražda