globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dusí se při prudkém přidání plynu
Po prudkém přidání plynu se motor začne dusit. Filtr vyčištěný je, trysky také a směs mám cihlovou. Nevíte čím by to mohlo být? (Kawasaki kx125 1998) děkuji za odpověďi

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se při prudkém přidání plynu

5.11.2018 v 17:55 | Nahoru | #1
Řekl bych že špatně nastavená volnoběžná směs. Neklesají ti pomalu otáčku když po přidání pustíš plyn ?

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se při prudkém přidání plynu

5.11.2018 v 19:10 | Nahoru | #2
...tá motorka je dvoutakt?

(reakce na) Dusí se při prudkém přidání plynu

5.11.2018 v 21:50 | Nahoru | #3
Zdenalbenal> Ano je to 2t kross.

(reakce na) Dusí se při prudkém přidání plynu

5.11.2018 v 21:54 | Nahoru | #4
kubak1> Na volnoběh přidám plný a vše jde jak má. Jakmile tam zařadím kvalt a začnu se rozjíždět nějak normálně tak je to ok. Ale když se rozjíždim mam čtvrt plynu a dám plnej tak se začne dusit ,kdybych plnej držel furt chcípla by. Zkoušel jsem to i ve skoku (bez záběru kola) a dělá to taky.

Dusí se při prudkém přidání plynu

6.11.2018 v 06:16 | Nahoru | #5
Zkus poladit karbec, zejména volnoběžnou směs je tam na to šroubek. Jak budeš otáčet tím šroubkem tak zkoušej jak reaguje na plyn. Motorku ale nejdřív ohřej.

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se při prudkém přidání plynu

6.11.2018 v 07:43 | Nahoru | #6
To vypadá,že ti nechodí přívěra.

(reakce na) Dusí se při prudkém přidání plynu

6.11.2018 v 09:26 | Nahoru | #7
PIGO> Přívěra funguje. Zkusím koupit novou svíčku a uvidím. 😕

Dusí se při prudkém přidání plynu

Skvělá odpověď, děkuji! 6.11.2018 v 12:18 | Nahoru | #8
Jestli mas OPRAVDU svicku cihlove zarvenou tak je zbytecne ji menit. Jak pisi ostatni ZKONTROLUJ a nastav poradne karburaci pocinaje privodem benzinu, kontrolou jehloveho ventilu, hladiny a konce serizenim volnobehu a soupete

Dusí se při prudkém přidání plynu

6.11.2018 v 13:43 | Nahoru | #9
Dobrá zkusím to děkuji. Jo a když mám otevřený kohout u nádrže a motorka není nastartovaná tak chvilkama kape benzín z přepadové hadičky. To by tedy vysvětlovalo že se to ulejvá ne? Mám trochu snížit hladinu?

Dusí se při prudkém přidání plynu

6.11.2018 v 14:25 | Nahoru | #10
no..asi by to chtělo napsat najednou a ne po kouskách.

Dusí se při prudkém přidání plynu

6.11.2018 v 14:33 | Nahoru | #11
Ne.
Vyčisti jehlový ventil přívodu paliva.
Ono to totiž vypadá, že je to bohaté - na nízké otáčky je menší spotřeba paliva a tím, že netěsní jehla, se ti do plovákovky hrne moc benzínu.
Takže može byt bordýlek nad jehlů (nebo može byt ventil poškozený) a nebo, pokud do teho "někdo" vrtal a "upravil" hladinu plovákovky tak, že je moc vysoko.
To, že netěsní ventil se zkůšá tak, že odmontuješ spodek plovákovky, za plováky jemně zavřeš jehlu a pustíš benzín.
Začat půšťat palivo by měla jehla zhruba kapku pod vodorovnů polohů plováků vůči tělu karbece.
Mírným přitláčením plováků a tím jehly do jejího sedla vyzkůšáš, jak pracuje - esli těsní a nebo v poloze, kdy těsnit má, mírně uchcává.
Až tohle vyřešíš, može se přistoupit ke štelování karbece...

Dusí se při prudkém přidání plynu

6.11.2018 v 16:47 | Nahoru | #12
A zkousel jsi cistit celej karbec, nejen trysky?
Jinak Zdenal> Promin, ale napadlo me.. "Tak jsem tam tu jehlu opravdu opatrne pritlacil kladivem a tesni, co dal?"

Dusí se při prudkém přidání plynu

8.11.2018 v 18:42 | Nahoru | #13
Dnes jsem vyčistil celý karburátor a dělá pořád to samé, takže těď se mám zaměřit na směs?

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se při prudkém přidání plynu

10.11.2018 v 07:53 | Nahoru | #14
Co tu svíčku...už si dal novou?

(reakce na) Dusí se při prudkém přidání plynu

10.11.2018 v 11:07 | Nahoru | #15
PIGO> Nedal nechal jsem tu starou. Ale trochu jsem pokroutil volnoběžnou směsí a zdá se že je to trochu lepší. Jen se mi občas teď stane že otáčky jdou pomalu dolu.

Dusí se při prudkém přidání plynu

10.11.2018 v 11:08 | Nahoru | #16

Dusí se při prudkém přidání plynu

Skvělá odpověď, děkuji! 11.11.2018 v 17:54 | Nahoru | #17
já tohle měl taky ,ale na yz125.rozebral sem skoro vše a furt stejný,žádná změna.nakonec sem zjistil,že to není ulité,ale naopak-jde tam málo benzinu!
vylil sem nádrž ,vymontoval kohout a sejtko kohoutu bylo skoro celé obalené usazenimama,šlo tam málo benzinu.když bylo málo plynu,tak to stačilo,ale po přidání plynu tam toho šlo málo.dřív než začneš hejbat s hladinou karburátoru,tak se nejdřív mrkni na tohle

Dusí se při prudkém přidání plynu

19.11.2018 v 20:16 | Nahoru | #18
Jak se šteluje karbec na dvoutaktu máš popsané na Jawabláznech - strana 1239, příspěvek č. 37168.
Jen při seřizování bohatosti směsi je potřeba si uvědomit, co ten šroubek vlastně ovládá - jestli vzduch jak na Jikovu a nebo benzín jak na některých cizokrajných karbecech.
Když se jím ovládá palivo, tak se s ním musí točit na opačnou stranu, než když ovládá vzduch.
A jak poznamenal předskokan, je dobré mět motorku v dobrém technickém stavu, včetně přívodu paliva.
To, že při zaklapnutí plynu klesají otáčky pomalu, ukazuje na to, že směs je chudá.
Takže - přečti si ten návod a šrůfuj .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co říkate na píst a válec Kawasaki KX 125 Vojtech193 2 Dnes v 17:00 karavanista
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Koupě motorky KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR 125, Yamaha YZ 1... Tomino104 3 14.11.2022 v 20:37 Julip2
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
pomoc Kawasaki KX 125 Kawamaniak 5 28.3.2022 v 08:31 Fic6


TOPlist