globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Užitečná hmotnost-občasné přetížení
Ahoj.
Jak velký vliv na životnost centrálu, příp. riziko destrukce rámu(prasknutí podsedláku), má občasné přetížení motorky.
Vyjma Suzuki, a některých echt cestovních modelů, mají všechny japonské motorky nosnost do 200kg(třeba Transalp 170kg )..
Coby dobře živený středoevropan mám při cestě s velitelkou a jejími "důležitostmi" problém vlézt se do užit.zatížení motorky 195kg ...
Je pravda, že najedu celkem prd a ve dvou s bagáží asi jeden víkend v roce, ale i tak by mě zajímalo, jaké s tím máte zkušenosti, příp. jak moc se mám bát, že něco odrovnám...
Při jízdě se motorka chová vzorně a přetížení necítím ( asi 10kg nad limit ).


1 reakcí na tento příspěvek Užitečná hmotnost-občasné přetížení

2.11.2018 v 22:44 | Nahoru | #1
Tak rozložení hmotnosti řeší třeba "tankvak" na nádrži, takže nejtěžší věci na předek...

(reakce na) Užitečná hmotnost-občasné přetížení

3.11.2018 v 15:46 | Nahoru | #2
kuzmič> No ...V tankvaku je to dost vysoko a navíc už jsem se u kámošů setkal s utrženými úchyty nádrže, právě vlivem těžších tankvaků...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist